Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

adrian2602

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About adrian2602

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    z30dt

Recent Profile Visitors

75 profile views
  1. Jak miales usunietego dpf to tuner wgral Ci soft do sterownika czy masz dodatkowo kasownik zapelnienia fitra ( taki uklad scalony wlutowany w instalacje zlacza obd ) jesli tylko masz program to po ok 150 km bedziesz mial zapelniony fitr i swieci sie spiralka kasujesz ten blad znow jezdzisz kilkadziesiat km i znow spiralka .. Moim zdaniem fitr zostal zle wyprogramowany i stad jest problem. Blad ten bedziesz mial za kazdym razem wlasnie po przejechaniu kilku km od uprzedniego skasowania.
  2. Witam , Problem dotyczy jazdy na zimnym silniku - samochód szarpie , dławi się kiedy docisnę mocniej gazu żeby się nie dławił strasznie kopci na czarno . Po nagrzaniu silnika problem znika : nie szarpie , nie dławi się na niskich obrotach , kiedy wcisnę gaz do dechy również nie ma czarnego dymu. Błędów żadnych nie mam , w maju wymieniłem fitr oleju , paliwa , powietrza , olej , tankuje paliwo premium ( shell , BP - na tych samych stacjach ). Co według Was jest nie tak ? Wtryski się kończą , turbina ? Moim zdaniem auto nie straciło mocy i nie zanotowałem zwiększenia spalania. Będę wdzięczny za każda informację.
  3. Ja mam problem inny - kiedy odpalam auto na zimnym silniku po nocy również pojawia mi się auto z kluczem i błąd - P1110-62 ( silnik nie traci mocy - auto jeździ normalnie ) . Kiedy silnik się nagrzeje i odpalę auto - błąd znika i wszystko jest w porządku. Gdzie szukać przyczyny - będę wdzięczny za każda wskazówkę.
  4. Można kupić sam sterownik tylko wyjdzie Ciebie prawie tyle samo co za używaną turbinę ok 800zł . Zamień sterownik i problem będzie z głowy miałem dokładnie taką samą sytuacje jak Ty dałem turbo do regeneracji jednak firma jak 99% innych nie potrafi ogarnąć sterownika od strony softu - bo niekoniecznie masz uszkodzony mechanicznie i wniosek jest taki , że płacisz 1500zł za usługę a problem jest nierozwiązany. Proponuje zakup używanego sterownika lub całej kompletnej turbiny podmianę i będzie rak ręką odjął .
  5. Będą te pasowały na 100 % ? https://allegro.pl/oferta/nakladki-pedalow-automat-opel-insignia-opc-line-7797013352
  6. Witam , Czy ktoś wie czy do vc w automacie pasują nakladki na pedały od insigni tudziez innej marki bo dedykowanych sportowych do vc chyba nie robili.
  7. Witam. Mam problem w Z30dt : pojawił się błąd P1119 z klapami wirowymi. Błąd pojawia się tylko na zimnym silniku głównie z rana. Kiedy auto zostanie uruchomione i silnik trochę się nagrzeje nawet nie do temperatury roboczej i uruchomie je ponownie błąd znika. Nadmienie ze auto cały czas jeździ normalnie nie ma spadku mocy itp. Ciekawe jest to ze z rana kiedy odpale same webasto z rano i po 20 min odpalam auto błędu nie ma... Myślę ze to nie są uszkodzodzone klapy bo błąd bylby cały czas niezaleznie od temperatury silnika i auto byloby zamulone. Podejrzewam czujnik do ktorego idą dwa wężyki z powietrzem do otwierania i zamykania klap ze on nie domaga. Co o tym myslicie ? Jakieś sugestie wskazowki ?
  8. Dzięki. Lepiej jednak już chyba zainwestować w coś takiego : https://www.olx.pl/oferta/radio-nawigacja-gps-4gb-32gb-android-8-0-opel-vectra-c-astra-h-corsa-d-CID5-IDxh4ld.html
  9. Też mam delikatny luz na maglownicy bez wycieków i na 100% nie jest on na drazkach więc niedługo mnie też czeka regeneracja.
  10. Tutaj nic nie ugrasz. Nie było żadnej umowy spisanej wszystko na gębę dodatkowo nigdy już mu nie udowodnisz w jakim stanie była Twoja odeslana maglownica. Jedyna opcja to psychologiczno-silowa jednak musialbys tam pojechać osobiście a i to nie da gwarancji Nie obraz się ale właśnie na takich jak Ty gość prowadzi biznes . Ktoś napisał wyżej ze takie grubsze tematy regeneracje załatwia się na swojej "wsi" osobiście. Tak naprawdę ciesz się z tych 100zł i miej nadzieję że cala regenracja odbyla się jak sztuka nakazuje...
  11. Myślę ze wtedy by Ci jakiś błąd wyskakiwal na desce.
  12. Jeśli piszesz że luzow nie masz i podczas skrecania w miejscu nie masz innych objawów to pewnie w pompie jest problem. W sumie to lepsze zło bo za regeneracje pompy zapłacisz mniej niż za maglownice i mniej pracy podczas demontażu i montażu. Ewentualnie możesz kupić za grosze używana sprawna pompę i problem zniknie.
  13. Witaj kolego. Mam taki sam problem tylko w mniejszej skali. Na zimnym silniku przez kilka chwil mam lekki opór na kierownicy jadąc prosto próbując delikatnie skręcić ale to dosłownie na kilka sekund. Następna rzecz to stojąc w miejscu kręcąc koła raz w lewo raz prawo od czasu do czasu słuchać "chrobotanie" po tym wziąłem auto na podnośnik i okazało się że mam już delikatny wyczuwalny luz na malownicy więc czeka mnie wymiana bądź regeneracja. Sprawdź czy masz luzy na przeklaeni ale musisz je mieć na 100% bo u Ciebie jest już duży problem.
  14. Nie ma problemu wyśle Ci wykres auto było hamowane i mapowane w electric-service.pl robiłem też dpf off. W serii miałem prawie ksiazkowo. Generalnie tuner powiedzial mi ze sterownik denso w z30dt jest łagodnie napisze "trudny" w obsłudze szczególnie do fachowego wyprogramowania dpf. To co napisales ze za mało nm do km u mnie to napisze Ci ze znam jeszcze u siebie jedna osobę z30dt , hamowal auto u innego tunera i wyplul mu 215km i niecale 450nm też miał serię w oryginale i też automat. Co więcej electric.service-pl. maja kilka punktów w Polsce i archiwum pomiarów. Takie wartości ok 220km i 450nm wychodzą w 90% robionych z30dt - zadzwoń i sprawdź Może niech ktoś się wypowie z chlopow na forum z30dt co robili mapy jakie mają osiągi to się zweryfikuje. Wiem że dla manuala te wartości sa trochę wyższe.
×
×
  • Create New...