Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Karol1990r

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Karol1990r

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS

Kontakt

  • Telefon
    534922035

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No nie ale jest numeracja styków. to metoda prób i błędów i znajdzie się odpowiednie piny, a masz moze gdzies jeszcze numeracje drugiej wtyczki ?
  2. Dzięki za odpowiedz ale duzo osób pisze o sprawdzenie oporu( rezystancji ) przy pompie ABS na pinach na pinach a29, a25, s30 (E2). Mógł by mi ktos wyjaśnić gdzie znajdę ten pin a29, bo przy pompie na przyklad jest 25 pinów. Jak dobrze rozumiem ten pin a29 musze szukać przy ecu na pierwszą elektrode miernika, a drugą podłączyć do odpowiedniego pinu przy pompie ABS i w tym samym sprawdzić przewód pod katem uszkodzeń ?
  3. Mase sprawdzałem 4 punkty w okolicy akumulatora innych nie zauważyłem, a może cos pominełem ? Wyjaśnił by mi kolega jak mam zmierzyć ten opór miedzy wtykami z poprzedniego posta ? Bo nie rozumiem za bardzo o co w tym chodzi z tym a29 (E2).
  4. Witam. Dziękuję za odpowiedz, czytałem o tym ale nie za bardzo rozumiem o co w tym chodzi. Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 29 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?  a29 to jest pin wtyczki przy ecu, a E2 pin w pompie ABS ? Prawda jestem elektrykiem ale nie mam zadnych schematów zeby to sprawdzić.
  5. Mam pytanie, czy w kabinie pod kierownicą są jakieś przekazniki odpowiedzialne za ecu ?
  6. Teraz na dniach przy awarii, bo raczej zauważył bym to jesli tak by było wczesniej.
  7. Sam juz nie wiem gdzie. ciekawe, czy uszkodzony ECU czasami by nie robił takiego zwarcia.
  8. Tak wyłączone jest wszystko i tylko wystarczy włączyć zapłon i zaczyna się migotanie ale o dużej częstotliwości ze trzeba spojrzeć na niego zeby to zobaczyć. Też mi chodzi po głowie zwarcie ale gdzie.
  9. Spray kupi się, a jeszcze jest jeden objaw. Przy włączeniu zapłonu środkowy wyświetlać nad radiem zaczyna delikatnie migotać, a przy wyłączonym świeci normalne ale to moze jest normalne.
  10. Przy ABSie sprawdzałem ale przy pompie wspomagania nie pomyślałem. Wtyczki czyli czy nie ma nalotu na stykach ? Czy tez chodzi o stan kabli ?
  11. Dla jasności, czyli padł ECU ? Bo trochę czytałem na ten temat ale to były podobne sytuacje, ponieważ u innych w ogole nie kręcił i okazywało sie ze to nie koniecznie był padnięty sterownik. Ręce juz mi opadają przy tym aucie.
  12. Juz z podmianą akumulatora próbowałem nie przyniosło to zadnych efektów.
×
×
  • Create New...