Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lops1987

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lops1987

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Signum 3.2 benzyna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, jeżeli dobrze rozumiem to najlepsza opcja to założenie na piaście tego co jest na zdjęciu poniżej, czyli pierścień z wtyczką. Za wszelakie odp. z góry dzięki.
  2. Witam. Z nagła zaczęła mi się świecić lampka ABS i Trakcji, wszedłem zatem pod auto i widzę że bodajże wypięła się wtyczka i kabel urwał się tuż przy piaście. Ale tam gdzie to się urwało to chyba jest tzw. pierścień czujnika ABS z tego co zdazyłem wyczytać w internecie. Nie jestem specjalistą, na zdjęciu uchwyciłem jak to wygląda, zaznaczyłem wtyczkę która jest i to co zostało przy piaście. Nie wiem jakie mam najlepsze opcje ... jakoś dolutować kabelki czy kupić używany bądż nowy pierścień i wrzuci go na piastę a może trzeba kupić całą piastę. Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. Ok, widzę że posiadasz ten sam silnik to wiedza z doswiadczenia jest. Dam to mechanikowi bo nie podepre silnika u siebie i przynajmniej juz wiem co mu od razu powiedzieć jak ma robić oraz jak zrobi to bede wiedział ile go to sił moglo kosztowac i ile wyjsc powinna robocizna. Dzięki za info. Pozdrawiam
  4. Aha, widziałem coś tam takiego po lewej stronie że trzyma silnik, czyli to się nazywa łapa silnika. Rozumiem że jest to łatwe do odkręcenia, ale czy ta łapę odkręci bez odkrecania na przykład nadkola ? to się od gory zrobi ? Ile to jest śrub ? Za wszelkie odp. dzięki
  5. Witam. Mam Signum 3.2 benzyna i od jakiegoś już czasu coś tam szumi z lewej strony (stoją od przodu auta), na 99% rolka/rolki albo też napinacz pod paskiem wieloklinowym, a i pasek też jest już podniszczny ito na prawde solidnie. Kupiłem zatem dwie rolki i pasek wieloklinowy. I teraz proste pytanie dla kogoś kto to już widział. Czy wymiana paska wieloklinowego i tych dwóch rolek w tym silniku to prosta sprawa bez ruszania silnika (obniżanie czy jakieś ine historie). Nie wiem czy dac to do mechanika czy to po prostu zwykła prosta rzecz. Kiedyś wymieniałem pasek w Alfie 166 i
  6. Mam Signuma 3.2 benzyna 2003, z tyłu tarcze wentylowane. Czy mogę tą wentylowaną zamienić na pojedynczą. Oczywiście zacisk też byłby dla tarczy pojedynczej, i czy ten zacisk spasuje mi do mojego zawieszenia. Gdybym jednak zostawił zacisk dla tarczy wentylowanej to czy spasuje do tarczy pojedynczej, na pewno taki zacisk będzie ciut szerszy ale jak to bedzie 2-3 mm to chyba nie będzie problemu, nie mam pojecia. Nurtuje mnie to, po co w signumie z tyłu takie podwójne tarcze, skoro w wieksozsci vectrach i signumach bodajże są pojedyncze a z zaciskami tylnymi jest potęzny problem do takich tarcz. M
  7. Dlaczego Signum ma z tyłu tarcze wentylowane a inne , Astry itp mają z tyłu pojedyncze a tylko z przodu wentylowane ? Czy mogę wrzucić do tyłu zamiast wentylowanej tarczy tarczę pojedynczą 12 mm 278 mm ? Bo tarcze mam już dość kiepskie więc i tak chyba wymiana się szykuje a przy okazji mógłbym wrzucić zacisk dla pojedynczej tarczy których jest bardzo duży wybór a nie tak jak z tymi do wentylowanych. Jak mówię, nie jeżdżę dużo i nie jżdżę tras więc dla mnie bez żadnej różnicy jest czy tarcza zniesie hamowanie z 200/h do 0. Jeżeli dobrze rozumiem to mocowania zarówno tarczy pojedynczej jak i zac
  8. no to właśnie działa ręką w całym zakresie, to on dopiero hamuje na samym końcu tej wajchy ? To ma jakieś szanse na ostre zahamowanie ?
  9. możliwe, nie był regenerowany więc tak może być a ten ręczny to jak powinien działać, znaczy ta dźwignia, powinna być nie do ruszenia ręką czy jednak do ruszenia tylko że może nie do końca ?
  10. Lewy tylny 40mm do wentylowanej tarczy posiadasz ? Teraz jeszcze taka rzecz. Na prawym zacisku w którym ręczny działa wajchę można nacisnąć ręką i idzie aż do prawie maxa i wtedy coś tam ręczny hamuje. Na zdjęciu pierwszym pokazuję jak wajcha jest na minimum a na drugim wajha na maximum, to raczej nie jest normalne. Pytanie brzmi jak zrobić, żeby wajcha ręcznego brała niżej, żeby był ostry ręczny a nie tak jak teraz jest. Od czego to zależy.
  11. ale to chodzi tylko o ten ręczny bo tył i tak hamuje tylko 30% bo 70% hamnuje przód a ja mało jeżdżę, nie potrzebuję wyścigówki, 99% jazdy to odcinek do 40 km ale to tylko na ryby jak było ciepło, tak to 25 km maksymalnie. Bardziej zależy mi na ręcznym niż nożnym. Jak miałem Lancię Kappa to nie miałem wogóle nożnego w jednym kole, normalnie się jezdziło jak na moje potrzeby, bezproblemowo. Chodzi też o to, że mam w okolicy możliwość zakupu zacisk, który ma tłoczka 40mm i jest do zwykłej tarczy, bo to od vectry c kombi. Może jakbym przeniósł klocki z prawego zacisku które są zdarte z 1
  12. wiem, można dołączać ale napisałem wcześniej niż przeczytałem większośc tematów. Mechanik mi mówił że to się nie da włożyć bo coś .. nie wiem co tam jest w środku ale pewnie aluminium się wyrobiło, jeżeli wogóle może się tam wyrobić, ten kto widział wie doskonale co może się wyrobić i możliwe że to to właśnie. Chodzi o to, że ten słąby mechanik który to ruszył zrobił tak, że ten dobry mechanik gdy wykręcał tłoczek to to wszystko wyleciało z siłą, cały ten koszyk ze sprężyną, tak spartaczył ten poprzedni, bo prawdopodobnie chciał wymienić jakąs uszczelkę która była w zestawie regeeracyjnym,
  13. Witam. Chodzi o Opla Signum 3.2 benzyna (rok 2003) czyli to samo co vectra C. Mam duży problem z jednym z zacisków tylnych (lewy). Oddałem go do regeneracji do bardzo słabego mechanika i bodajże to on uszkodził ręczny, to znaczy ten koszyk wewnątrz - zdjęcie tego koszyka wraz ze sprężną jest pokazane na zdjęciu. Inny mechanik, dużo lepszy twierdzi że to już nie da się poskładac i zacisk do końca życia bedzie bez ręcznego, więc wogole w aucie nie bedzie ręcznego az do wymiany zacisku. Ale może da się to naprawić , ten koszyk ? Gdyby się nie dało, to Problem kolejny jednak jest w
×
×
  • Create New...
UP