Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojtekesp1

Forumowicz
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About wojtekesp1

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kórnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra c 3.2 v6

Kontakt

  • Telefon
    602434757

Recent Profile Visitors

174 profile views
  1. A na jakim oleju teraz jeździsz?
  2. Witam. Umiejscowienia dokładnie nie pamiętam chociaż stałem koło mechaniora 😉 ale wiem że jest to wkład filtra
  3. Witam. Ja w swoim GTS zamontowalem to radyjko i na fabrycznych głośnikach gra za***iscie
  4. Witam. Tak mam gaz Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. Ja podłączyłem kostkę od radia do oryginalnej kostki z auta i działa
  6. Po włożeniu kluczyka i przedstawieniu go na pierwszą pozycję stacyjki radio gra bez kontrolek. To jest pozycja acc lub aac już nie pamiętam.
  7. Witam kolegów. Mam vc 3.2 i od jakiegoś czasu zaczęła mnie nurtowac pewna rzecz związana z pedałem przyspieszenia. Otóż jadąc na wyższych obrotach na trasie mam wrazenie że po delikatnym odpuszczeniu gazu auto jakby lepiej przyspieszalo. Może to być moje subiektywne odczucie ale może ktoś na ten temat coś wie. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Wtrącę coś w temat. Kupiłem klucz scyzoryk od kolegi Crazy do vc 2003r. Grot mi podmienili w punkcie dorabiania i wyfrezowali. Zaprogramowane swoim opcomem i śmiga aż miło. Oryginalny był 3 przyciskowy nie scyzoryk. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Witam. Ja zaczął bym od sprawdzenia drożnosci katalizatora a później komputer i sprawdzenie parametrów pracującego silnika. Chodzi mi o porównanie danych z innymi właścicielami tych silnikow
  10. Bardziej sensowny wydaje mi się sposób regulacji no i mocowanie do klapy wygląda na kilkukrotnego użytku ( na zdjęciu wygląda na to że są kołki rozporowe). Pewności nie ma ale podjadę do aso luknąć. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. Będę musiał porównać bo te od zafiry wydają się bardziej sensowne od tych, do Vectry. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam wszystkich. Podpowie ktoś z Was czy sposób mocowania tych dwóch odbojnikow jest taki sam czy może różny? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Gdzieś na forum czytałem że jak aku ma 11.5 to już rozrusznik może nie działać. Z tym że jak 5 razy zakrecil to czemu nie odpalił. Może to nie jest do końca wina akumulatora tylko zbyt duży prąd jest pobierany w trakcie rozruchu
  14. Witam. Ja mam taką samą vc i kupiłem u tłumikarza zwykły tłumik a końcówkę obciął i przyspawal od starego oryginalnego. Końcówki są oryginalne, ustawione względem zderzaka co do milimetra Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. ABS będzie działał niezależnie od Tc. A może wystarczy tylko skalibrowac czujnik kąta ( ja przy ustawionych kołach na wprost miałem około 350 stopni. Gość w opcomie skalibrowal i kontrolka zniknęła Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...