Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pokemon2091

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Pokemon2091

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C (2004) 1.9 CDTI 150 KM (Z19DTH)

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pokemon2091

    zastosowanie polosi

    Witam. Podbijam. Orientuje się ktoś jak to jest? Bo na stronach do Z19DTH są różne półosie, a do 2.8T tylko jeden i tylko prawy oferowany...
  2. Pokemon2091

    półosie lewa prawa z20net

    Witam serdecznie. Podepnę się pod temat. Przymierzam się do mocniejszych modyfikacji silnika w swojej VC (1.9 CDTI 150 KM skrzynia F40) i w związku z tym chciałbym wymienić półosie na mocniejsze. Ponoć najlepszą opcją są te z 2.8T. Pytanie brzmi czy one podejdą P&P czy trzeba coś zmieniać? Przeglądając półosie do swojego Z19DTH zauważyłem że są różne długości oraz różne średnice i ilości zębów, przy czym do 2.8T jest tylko jeden rodzaj i w dodatku oferują tylko prawą długą półoś... Czy ktoś jest w stanie naprowadzić mnie na dobry tor? Pozdrawiam.
  3. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    Panowie, biorę się za poszukiwanie wtryskiwaczy do mojej VC. Pisaliście że pasuje od INSIGNI A20DTH, w celu upewnienia się - to te o numerze 0445110327? Pasują P&P? Co z wydajnością pompy CR? Da radę czy też trzeba coś zmieniać? Pozdrawiam i najlepszego na Nowy Rok
  4. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    W sumie po napisaniu mu jaka mniej więcej moc by mnie interesowała kontakt się urwał... Nie chcę tutaj nikogo oczerniać, gdyż w ogóle nie taki mam zamiar ;) Wierzę, że w nawale pracy P. Marcin nie miał po prostu czasu. W przyszłym tygodniu myślę spróbuję raz jeszcze się z nim skontaktować. Jeśli nie telefonicznie to być może oko w oko. Na chwilę obecną nie chcę robić ze swojej VC jakiegoś potwora, tym bardziej że moje turbo wygląda i wydaję się być w dobrej kondycji. Skłaniał się będę raczej do przygotowania wszystkiego, a w odpowiednim momencie - czyt. na wykończeniu obecnego turbo, zainstaluje tylko P&P rzeczoną hybrydę. Czyli raczej cała ekologia (dpf, egr, klapy) out + wtryski z alfy 2,4 JTD (tu pytanie - one podchodzą P&P, czy trzeba coś rzeźbić?), DP oraz IC FMIC. Dodatkowo tak jak mówisz hamulce, obniżenie zawieszenia i jakieś lepsze, myślę 19" felgi. Co do wyglądu jeszcze, na pewno wpadną progi IRMSCHERA wraz z dokładkami zderzaków. Dwumasa to jeszcze trochę temat tabu dla mnie, gdyż oprócz obicia tarczy kevlarem, za dużo informacji nie znalazłem, jeśli chodzi o aspekt "ulepszeń", bądź jakichś wytrzymalszych produktów. Półośki, wiem już od Damiano, że z OPC podchodzą :D Monitoring musi być, gdyż jestem fanem zegarów analogowych. EGT, ciśnienie doładowania i temp oleju to podstawa. Na chwilę obecną czekam aż silnik wróci z remontu. Po tym czasie na pewno jeszcze się tutaj odezwę w celu zaczerpnięcia kolejnej dawki informacji.
  5. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    @Damiano874, dostałeś jakaś odp z tune-up’u? Pisałem do cinsoftu, ale bez większego powodzenia... gość co prawda odp na e-mail, ale bez konkretnych informacji... Jeśli przerabiając pół osprzętu osiągnę taki sam efekt jak robiąc przykładowo tylko IC i wydech to wole nie wpieprzac się w koszta. Tym bardziej ze sam remont mnie trochę wyniesie...
  6. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    Czyli najbezpieczniejsza a zarazem najlepsza opcja w przypadku tego silnika jest złożenie silnika na ori podzespołach, wywalenie egr, dpf, klap, kata, strzelenie downpipe i przelotu, turbo np takie o jakim mówisz, bądź hybryda od kolegi bear tutaj z forum, chłodnica oleju, intercooler fmic, poloski z opc i wtryski z insigni + kevlar na sprzęgło, a zwieńczeniem ma być mądre strojenie. Muszę sb stworzyć jakiś schemat postępowania, zatem jeśli coś pominąłem to popraw mnie @Damiano874... Co do tych wtrysków - z którego silnika i czy podchodzą plug&play do z19dth?
  7. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    Nie ukrywam, ze w kwestii tuningu jestem zielony zatem dopytuje - czyli jeśli chodzi o tłoki, korby, panewki, całe serducho silnika, wszystko na ori częściach? Wstawiasz „tylko” osprzęt i wywalasz ekologię i na ori dwumasie i skrzyni uciągnięsz 500 nm? „Gtb2060vklr na kutym kole”? Które koło kute?
  8. Pokemon2091

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    Panowie, tak się składa, ze aktualnie moja vc z19dth jest w totalnej rozsypce jeśli chodzi o silnik. Z tego względu zastanawiam się czy nie pomodzic przy niej coś więcej. Piszecie ze przy ori podzespołach ok 200 koni i 400 Nm to wszystko co z tego można wyciągnąć. A co jeśli chciałbym więcej? Jest sens? Zakuwać? Co konkretnie trzeba zrobic i jak przedstawiają się koszta?
  9. Witam serdecznie. Tak jak w opisie - Vectra C (2004) 1.9 CDTI 150 KM (Z19DTH). Czytając Wasze wypowiedzi, wniosek jest jeden. Rozwiązaniem problemu z klapami wirowymi kolektora ssącego jest montaż kolektora z alfy 147 1.9 jtd 140 KM o nr 46823848? Jest on fabrycznie pozbawiony klap? Jeśli tak, to co z mechanizmem sterowania klapami z kolektora z Z19DTH? Jest jakiś emulator? Pozdrawiam.
×