Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pokemon2091

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pokemon2091

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C (2004) 1.9 CDTI 150 KM (Z19DTH)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Damiano874, pisałeś o tej pompie... Znalazłem o oznaczeniu CR/CP1H3/R80/10-89S (numer seryjny 0445010123), czy to o tą pompę konkretnie chodzi?
  2. Witam. Podbijam. Orientuje się ktoś jak to jest? Bo na stronach do Z19DTH są różne półosie, a do 2.8T tylko jeden i tylko prawy oferowany...
  3. Witam serdecznie. Podepnę się pod temat. Przymierzam się do mocniejszych modyfikacji silnika w swojej VC (1.9 CDTI 150 KM skrzynia F40) i w związku z tym chciałbym wymienić półosie na mocniejsze. Ponoć najlepszą opcją są te z 2.8T. Pytanie brzmi czy one podejdą P&P czy trzeba coś zmieniać? Przeglądając półosie do swojego Z19DTH zauważyłem że są różne długości oraz różne średnice i ilości zębów, przy czym do 2.8T jest tylko jeden rodzaj i w dodatku oferują tylko prawą długą półoś... Czy ktoś jest w stanie naprowadzić mnie na dobry tor? Pozdrawiam.
  4. Panowie, biorę się za poszukiwanie wtryskiwaczy do mojej VC. Pisaliście że pasuje od INSIGNI A20DTH, w celu upewnienia się - to te o numerze 0445110327? Pasują P&P? Co z wydajnością pompy CR? Da radę czy też trzeba coś zmieniać? Pozdrawiam i najlepszego na Nowy Rok
  5. W sumie po napisaniu mu jaka mniej więcej moc by mnie interesowała kontakt się urwał... Nie chcę tutaj nikogo oczerniać, gdyż w ogóle nie taki mam zamiar ;) Wierzę, że w nawale pracy P. Marcin nie miał po prostu czasu. W przyszłym tygodniu myślę spróbuję raz jeszcze się z nim skontaktować. Jeśli nie telefonicznie to być może oko w oko. Na chwilę obecną nie chcę robić ze swojej VC jakiegoś potwora, tym bardziej że moje turbo wygląda i wydaję się być w dobrej kondycji. Skłaniał się będę raczej do przygotowania wszystkiego, a w odpowiednim momencie - czyt. na wykończeniu obecnego turbo, zainstaluje tylko P&P rzeczoną hybrydę. Czyli raczej cała ekologia (dpf, egr, klapy) out + wtryski z alfy 2,4 JTD (tu pytanie - one podchodzą P&P, czy trzeba coś rzeźbić?), DP oraz IC FMIC. Dodatkowo tak jak mówisz hamulce, obniżenie zawieszenia i jakieś lepsze, myślę 19" felgi. Co do wyglądu jeszcze, na pewno wpadną progi IRMSCHERA wraz z dokładkami zderzaków. Dwumasa to jeszcze trochę temat tabu dla mnie, gdyż oprócz obicia tarczy kevlarem, za dużo informacji nie znalazłem, jeśli chodzi o aspekt "ulepszeń", bądź jakichś wytrzymalszych produktów. Półośki, wiem już od Damiano, że z OPC podchodzą :D Monitoring musi być, gdyż jestem fanem zegarów analogowych. EGT, ciśnienie doładowania i temp oleju to podstawa. Na chwilę obecną czekam aż silnik wróci z remontu. Po tym czasie na pewno jeszcze się tutaj odezwę w celu zaczerpnięcia kolejnej dawki informacji.
  6. @Damiano874, dostałeś jakaś odp z tune-up’u? Pisałem do cinsoftu, ale bez większego powodzenia... gość co prawda odp na e-mail, ale bez konkretnych informacji... Jeśli przerabiając pół osprzętu osiągnę taki sam efekt jak robiąc przykładowo tylko IC i wydech to wole nie wpieprzac się w koszta. Tym bardziej ze sam remont mnie trochę wyniesie...
  7. Czyli najbezpieczniejsza a zarazem najlepsza opcja w przypadku tego silnika jest złożenie silnika na ori podzespołach, wywalenie egr, dpf, klap, kata, strzelenie downpipe i przelotu, turbo np takie o jakim mówisz, bądź hybryda od kolegi bear tutaj z forum, chłodnica oleju, intercooler fmic, poloski z opc i wtryski z insigni + kevlar na sprzęgło, a zwieńczeniem ma być mądre strojenie. Muszę sb stworzyć jakiś schemat postępowania, zatem jeśli coś pominąłem to popraw mnie @Damiano874... Co do tych wtrysków - z którego silnika i czy podchodzą plug&play do z19dth?
  8. Nie ukrywam, ze w kwestii tuningu jestem zielony zatem dopytuje - czyli jeśli chodzi o tłoki, korby, panewki, całe serducho silnika, wszystko na ori częściach? Wstawiasz „tylko” osprzęt i wywalasz ekologię i na ori dwumasie i skrzyni uciągnięsz 500 nm? „Gtb2060vklr na kutym kole”? Które koło kute?
  9. Panowie, tak się składa, ze aktualnie moja vc z19dth jest w totalnej rozsypce jeśli chodzi o silnik. Z tego względu zastanawiam się czy nie pomodzic przy niej coś więcej. Piszecie ze przy ori podzespołach ok 200 koni i 400 Nm to wszystko co z tego można wyciągnąć. A co jeśli chciałbym więcej? Jest sens? Zakuwać? Co konkretnie trzeba zrobic i jak przedstawiają się koszta?
  10. Witam serdecznie. Tak jak w opisie - Vectra C (2004) 1.9 CDTI 150 KM (Z19DTH). Czytając Wasze wypowiedzi, wniosek jest jeden. Rozwiązaniem problemu z klapami wirowymi kolektora ssącego jest montaż kolektora z alfy 147 1.9 jtd 140 KM o nr 46823848? Jest on fabrycznie pozbawiony klap? Jeśli tak, to co z mechanizmem sterowania klapami z kolektora z Z19DTH? Jest jakiś emulator? Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...