Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

patrykm22

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About patrykm22

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C
  1. Tylko że nie mam pojęcia gdzie w Toruniu jest ktoś godny polecenia. A z tym interfejsem to tak w miarę łatwo ogarnąć to nie będąc komputerowym specem? Jakiś program komputerowy jest potrzebny do tego? Możesz jakiegoś konkretnego fejsa polecić w razie czego? Na Allegro ceny różne są. Mają związek z jakością urządzenia?
  2. Byłem u gazownika ponad miesiąc temu. Coś czarował o zbyt wysokim ciśnieniu na reduktorze, podobno zmniejszył - to po pierwsze. Druga rzecz która mówił że zrobił to wgranie nowego softa. Tydzień było ok, problem wrócił. Nie mam już siły na niego, szkoda mi czasu i paliwa żeby do niego jeździć. (To nie są moje pierwsze problemy z instalacją w przeciągu tych prawie 2 lat od montażu.) Tak się zastanawiam czy po prostu co jakiś czas nie przejechać 50-100 km na benzynie i olać problem. Ostatnio zaczął mi do tego wyskakiwać błąd "P0134-5E Obwód sondy lambda, wadlwe działanie (rząd 1, czujnik 1)" Już kilka razy go kasowałem, ale ponownie się pokazuje. Zawsze w trasie jak jestem. Nie zdażyło się po mieście. Może mieć to związek z moją feralną instalacją gazową? Co polecacie zrobić w takiej sytuacji?
  3. Najpierw pojadę do niego. Zobaczę co powie. Do lutego jeszcze na gwarancji mam instalacje.
  4. I właśnie tego się obawiam, że duże oczy zrobi... Po ponownym włączeniu gazu, od razu zaczęły falować obroty.
  5. Dzięki Panowie, pomogło. Szkoda, że szybciej tu nie zajrzałem. Miał bym 200 zł które zostawiłem u mechanika w kieszeni... Co mam powiedzieć gazownikowi, żeby zrozumiał o co chodzi z tym gazem? Tak na marginesie to on mnie do mechanika wysłał, twierdził że to na pewno cewka...
  6. Ok więc spróbuje nawet i z 200 km. a jeśli będzie w porządku po przejechaniu tego dystansu, czy to się będzie powtarzać? Jeszcze mam kilka miesięcy gwarancji na gaz. Wybrać sie wtedy do gazownika?
  7. Czyli faktycznie może to mieć jakiś związek z gazem? I autoelektronik nie robił ze mnie wała?
  8. Na początku zaznaczam, że jestem laikiem w sprawach mechaniki pojazdowej. Do rzeczy: Vectra C 1,8 16 V B/G 2005 r. Zaczęło się jak jeszcze była zima. Na początku tylko falowały obroty na wolnym biegu. Pożniej doszło szarpanie podczas jazdy. W ostatnim czasie objawy nasiliły się. Dławi się przy odpalaniu na zimnym silniku. Za pierwszym odpaleniem zawsze gaśnie, czasem za drugim też. Za kolejnym razem odpala ale skaczą obroty. Dodaje gazu i jakoś daje radę rozbujać silnik. Jednocześnie z wydechu wydobywa się czarna chmura spalin. Do tej pory problem pojawiał się tylko rano, po nocy. Dziś w pracy postanowiłem spróbowac w południe, niestety objawy były takie jak do tej pory tylko z ranaNa gazie odpala normalnie ale pewnie dlatego, że silnik jest ciepły. Ostatnio próbowłem odpalić na gazie od razu na zimnym silniku i nie dało rady. Podczas jazdy na gazie również szarpie i faluja obroty. W lutym wymieniałem razem z bratem i kolegą pompę paliwa, tak teraz sobie myślę czy to nie ma jakiegoś związku ze sobą. Byłem z tym już u mechanika, ale powiedział że skończyły mu się pomysły. Wymienił świece, podmienił cewkę, sprawdził czujnik temp. silnika i ciśnienie sprężania. Ostatnio robiłem u niego rozrząd, więc sprawdził też czy się coś nie przestawiło. Grzecznie przeprosił za zaistniałą sytuację i polecił mi jakiegoś speca od auto elektroniki. Zadzwoniłem do tego Pana powołując sie na poprzedniego mechanika i wyjaśniając sytuację. Nie wiem czy nie chciał gó... tykać i mnie spawił, czy mowił coś sensownego ale powiedział mi żebym jakiś czas pojeździł na samej benzynie. Nie powtórzę co mówił ale chodziło o to że niby gaz powoduje taka sytuację.. Podobno po paru dniach powinno być ok, ale jakoś mu nie wierzę. Dziś po pracy podjechałem do brata podpiąć sie pod komputer, on tez ma VC i jest użytkownikiem tego forum. Zainwestowaliśmy w program komputerowy dedykowany oplom. Nie pamiętam jak się nazywa. Wyskoczył błąd C0800-03 (zbyt niskie napięcie układu) Mam nadzieję, że ktoś pomoże
×
×
  • Create New...