Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jeronii

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jeronii

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, wiecie może do czego ta kostka jest przeznaczona? Jakieś dodatkowe wyposażenie? Bo nie mam gdzie jej wpiąć, a wisiała tak luźno i zaizolowana taśmą.
  2. Znając ich ceny to pewnie tak, dlatego wolałbym sam zrobić coś na zasadzie modułu.
  3. Witam, przedstawiam poradnik jak dodać AUX do samochodu w niego nie wyposażonego,lecz posiadającego zmieniarkę. Miejsce montażu gniazda zależy od pomysłu, tylko pamiętajcie kupić odpowiednią ilość kabla. AUX CDC3.pdf
  4. Nie do końca, wolałbym jednak moduł Skandynawski
  5. Witam, przepraszam że odświeżam tak stary temat. Czy ma ktoś schemat pinów idących z zmieniarki cdc3 i czy da się to zrobić "delikatnie"? Ponieważ nie mam kodu do aktywacji zmieniarki, więc komputer musiałby myśleć że nic się z nią nie dzieje.
  6. W drugim samochodzie (Francuz) mam takie rozwiązanie, że po odpaleniu zapalają się same światła i nic poza nimi. W nocy i pod wieczór trzeba już przełączyć manualne żeby było podświetlenie w środku i aby była możliwość włączenia świateł drogowych. Chciałbym coś takiego, tylko z opóźnieniem włączenia świateł, zwłaszcza w zimę gdzie ma ciężko żeby zapalić.
  7. Tak. Szukałem i właśnie znaleźć nie mogę, jak już to jakiś prosty z dwóch przekaźników i nie wiadomo czy działa
  8. Witam, czy ma może ktoś zapis schematu modułu skandynawskiego do Vectry? W internecie jest ich dużo, lecz są bardzo stare i zdjęcia dawno zostały usunięte. Dobrze byłoby, gdyby była to wersja z opóźnieniem świateł i aby licznik się nie podświetlał. Dziękuję za pomoc
  9. Dokładnie, chce się dowiedzieć jak na Tym wyszedłem. Akurat nie jest to kwestia kasy i szybkiej sprzedaży, tylko chcę wiedzieć ile jest warta Rynkowo. Zdjęcie już dodane w poście wyżej.
  10. Właśnie zastanawiam się czy ktoś wstawił do tego samochodu zderzaki z Zendera, czy jest to Zender? Bo po VINie nic na to nie wskazuje, a patrząc w internecie wszyscy tę wersję nazywają zender
  11. Witam, zakupiłem stosunkowo nie dawno bo pod koniec wakacji Vectre B 2001r. 2.2 DTI. Auto sprawuję się bardzo dobrze, co niedziałało, naprawiłem (klima, żarówki wnętrza przepalone, słabo zapalał). Samochód zakupiłem od znanej mi osoby, która niestety zmarła, był to drugi właściciel ale praktycznie zakupił ją roczną. Był to starszy Pan, po książce serwisowej widać że przez ostatnie 5lat samochód robił rocznie 500km, jadąc nim z Niemiec zrobiłem więcej kilometrów niż on przez 5lat. Auto miało 114tys. km, aktualnie niewiele więcej 117tys. Do 114tys. jest on dokumentowany w książce serwisowej. Również w książce serwisowej ukazane są wyrządzone szkody parkingowe powstałe 4 lata temu (tylnia klapa-zrobiona już, nadkole kierowcy, lampa lewa tył). Środek bardzo dobry, tylnia kanapa chyba nigdy nie używana, skóra idealna. Jedynie materiał on gałki zmiany biegów jest wytarty w jednym miejscu. Jest to bogata wersja wyposażenia, wersja SPORT jakkolwiek to brzmi przy tym silniku. Podaję VIN żeby zobaczyć pełne wyposażenie: W0L0JBF6817077630 Łącznie całe koszty, wraz z zakupem, sprowadzeniem, papierologią wyniosły mnie 4300zł + ubezpieczenie. Koszty naprawy które wykonałem, to 300/400zl. Na ile wyceniacie Viki?
  12. Tłumaczyłem wyżej skąd tak niski przebieg, auto od pierwszego właściciela którego dobrze znałem i raczej Panu w wieku 80lat nie chciałoby się cofać licznika. Zresztą widać to po skórze w środku, kierownicy itd. Oczywiście potencjometr mam zamontowany w pokrywie bezpieczników, nie muszę nigdzie wychodzić.
  13. Ja swój problem rozwiązałem montując potencjometr 10kohm w samochodzie i w razie potrzeby przekręcam o tyle ile muszę i świece ładnie grzeją. Zapali się check ale jak da się gazu do 2tys obrotów to znika.
  14. Wydaje mi się, że przez oporniki ECU będzie odbierało przez cały czas błędne dane na temat temperatury, zaniżone. A skutkiem takiego działania może być wzrost spalania, czy źle mi się wydaję? Może zastąpić opornik potencjometrem lub przełącznikiem 2 biegunowym (jest szansa, że ECU akurat w trakcie przełączania zbierze sygnał i zauważy chwilowe przerwanie obiegu prądu?)
×
×
  • Create New...