Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kerkalahom

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kerkalahom

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/24/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0t

Kontakt

  • Telefon
    512386692

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuję za informację. Oleju mi bieże 300 ml na 10000km więc tragedii nie ma. Do dolotu podłączona jest odma więc jakieś opary oleju zawsze będą.
  2. Witam. Zauważyłem że poci mi się spod czujnika doładowania który znajduje się na dolocie przed przepustnicą. Może już ktoś go uszczelniał i coś podpowie. Zdaje mi się że trzeba odkręcić dwie śrubki i wymienić oring na czujniku, ale nie chcem przy okazji czegoś popsuć auto dobrze przyśpiesza błędów brak więc może sobie darować ?
  3. u mnie tak samo pękł ale po 164tysiącach i 15 latach. a jaki olej lałeś i co ile wymieniasz ?
  4. z dwa tygodnie już jeżdżę na nim i jest ok. Poczytaj poprzednie wątki, już ktoś wcześniej wpadł na ten pomysł aby go montować. A ważna jest średnica i temperatura otwarcia a nie wysokość, na rozgrzanym mam 84*C więc jest ok. Na wahlerze i gates było 76*C.
  5. ja mam verneta 88*C z odpowietrznikiem za 30zł z intercars i jak się nagrzeje to ładnie trzyma 84 stopnie poprzedni gates i wahler trzymał 76 stopni .
  6. co do wycieków płynu to jeszcze można przy okazji sprawdzić prawe kolanko od nagrzewnicy często przepuszcza w vectrze i signum. oring ze starości się rozszczelnia
  7. mogę polecić Pietruszko- łańcuchy wymienione i inne drobiazgi przy okazji, cena przystępna chodzi i nie cieknie 10lat temu robiłem u niego astre f 1.6 w dzień zdjęta głowicą, plan wymiana rozrządu i wszystkich uszczelek w silniku.
  8. wymieniłem dzisiaj gates na wahlera, oczywiście kranik w chłodnicy zapchany i śrubę do odpowietrzania urwałem i jest już nowa metalowa. Wahler w trasie trzyma przy 90 km/h 77 stopni więc bez zmian. ukrytego menu nie mogę włączyć mam przedlifta, chyba że jest jakaś możliwość?jak będę miał możliwość to podepnę obd2 i sprawdzę temperaturę. Jeszcze może padł czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
  9. ja wstawiłem gates i w trasie trzyma 77 stopni przy 90km/h. W poniedziałek zamawiam następny innej firmy. Poprzedni ori po 15 latach trzymał 82 i zachciało się zmiany
  10. bardzo śmieszne oryginalny po 15 latach lepiej trzymał. Będzie trzeba pomyśleć nad wymianą, beru brać czy jakiś inny
  11. auto odebrane. był pęknięty ślizg, napinacz paska klinowego i napinacz balansu się rozpadł. Termostat gates badziew spada temperatura nawet do 75. na wałkach delikatne ryski , pochodzi jeszcze w silniku czysto.
×
×
  • Create New...