Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

_Krzysiek

Forumowicz
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About _Krzysiek

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Jelenia Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.2 Direct

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, gdzie podłączyć w kostce przewód od sterowania przyciemnienien radia? Aktualnie trafia w pusty pin.
  2. też nad tym myślałem ale auto ogarnięte i wystawione na sprzedaż, może ktoś się znajdzie
  3. Okej ogarniete wszystko, po wymianie egr wyskakuje czasami błąd p0400-62.ktos wie gdzie szukać problemu?
  4. Z tego co pamiętam to wraca, będę miał chwilę to skocze do auta z op comem i zobaczę dokładnie. Wraca ale wyskakuje w okienku że jest sprawne. Więc nie wiem o co chodzi
  5. Z tego co pamiętam to wraca, będę miał chwilę to skocze do auta z op comem i zobaczę dokładnie.
  6. Zaczął komputer sypac błędami, niby immo nie zaprogramowane. W dolnych obrotach czyli do 3tys nie jedzie jak wcześniej, jak się rozpędzi to jedzie już normalnie i chwilowe spalanie też wtedy pokazywane jest poprawnie. A tak to pokazuje po 30l na 100km. Funkcje immobiliser mogę jakoś zaprogramowac? Wyskakuje mi też czasami błąd YAW rate sensor
  7. Witam, Ostatnio padł mi w moim signumie akumulator i po tym zaczeły dziać się dziwne rzeczy. Silnik to z22yh czyli 2.2 direct. Poniżej zamieszczam kody błędów. Posiadam OP COMA, ładowanie na poziomie 13,9-14V. Wiem że zawór EGR jest do wymiany czekam na uszczelkę. Spalanie średnie jest x2. Raz auto ma muła raz ciągnie odrazu. RAPORT DIAGNOSTYCZNY: OP-COM 100219a hkj **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: CIM Adres źródłowy: 0x00000245 Identyfikator: 0x0009 VIN W0L0ZCF4831145952 Numer części:13132473 Numer wersji oprogramowania: 12231242_
  8. Ogarnięte, wbilem w miejsce torxa imbusa i poszło bez problemu.
  9. Witam, ma ktoś sposób na odkrecenie mocowania amortyzatora? Wyrobione mam gniazdo na torxa i nie wiem teraz jak odkręcić ta nakrętke. Miał ktoś taki problem?
  10. Witam, jest na forum ktoś kto zajmuje się regeneracja wahaczy przód? A konkretnie regeneracja sworznia?
  11. Bezpieczniki sprawdzone, przepływomierz czysty, na moje oko nawet nie uszkodzony. Tryb awaryjny zapala się razem z napisem o tych światłach stopu, gdy dodam gazu i przekroczy 1,5-2tys obrotów. Zastanawiam się czy uszkodzony przepływomierz może ciągnąć za sobą błędy związane z odpowietrzaniem baku i z sondą numer 1. Ale na to nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi.
  12. Sprawdzone wszystko, są jeszcze błędy w AHL związane z komunikacją z CAN i błednymi danymi w ECM.
×
×
  • Create New...
UP