Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

_Krzysiek

Forumowicz
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About _Krzysiek

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Jelenia Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.2 Direct

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bezpieczniki sprawdzone, przepływomierz czysty, na moje oko nawet nie uszkodzony. Tryb awaryjny zapala się razem z napisem o tych światłach stopu, gdy dodam gazu i przekroczy 1,5-2tys obrotów. Zastanawiam się czy uszkodzony przepływomierz może ciągnąć za sobą błędy związane z odpowietrzaniem baku i z sondą numer 1. Ale na to nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi.
  2. Sprawdzone wszystko, są jeszcze błędy w AHL związane z komunikacją z CAN i błednymi danymi w ECM.
  3. Nie, jest napisane brake switch. Nic o 3 stopie nie ma. W dodatku błędy da się usunąć, nie wracają odrazu tylko po jakims czasie. Dziwne że przez noc padła sonda numer 1, przepływomierz, odpowietrzanie baku. Dodam że check engine się już nie pali, ale auto z kluczykiem dalej świeci.
  4. no tak tylko według mnie wszystko jest okej, auto normalnie jedzie. W dodatku wyskakuje na CID napis check stop switch light czy jakoś tak. A hamulce jak i światła stopu działają normalnie...
  5. Witam, Auto zostało na noc na podwórku, rano zapalam samochód i kontrola trakcji oraz auto z kluczykiem się palą. Podpiąłem op coma i wyskoczyły następujące błędy. P0100-06 P0443-02 P0135-02 P0571-52 Ktoś wie o co chodzi? Lub co sprawdzić? Przepływomierz w blokach pomiarowych ma w dwóch oknach wartość 0. Są też błędy sondy numer 2 ale to już od dłuższego czasu. W dodatku zauważyłem że coś przegryzło kable od niej.
  6. Dzięki Jak kupisz taśme led to myślę że efekt będzie jeszcze lepszy
  7. Z tego co widziałem to była taka opcja
  8. Witam, skoro mam w przedlifcie modul w drzwiach kierowcy i pasażera to stosuje sposób numer 1?
  9. @Cretux a w op comie wiesz gdzie ustawić podświetlenie licznika po zapaleniu auta?
  10. @Cretux tak właśnie o to mi chodzi, wiesz co? próbowałem tego i nie bardzo to zadziałało
  11. Witam Posiadam signuma przedlifta i mam takie pytanie : Czy można ustawić OP COM-em podświetlenie licznika odrazu po odpaleniu auta bez włączania świateł ? I czy jest jakiś sposób żeby wszystkie drzwi otwierały się z pilota ?
  12. Wymieniłem w signumie przedlifcie dysze, miałem grzane ale kostki zaślepiłem. Co ciekawe, obeszło się bez regulacji
  13. zostały mi dwa, jeden od regulacji oparcia a drugi od regulacji przód tył
  14. u mnie przy elektrycznych fotelach normalnie składa się prawe siedzenie w Sigu
×
×
  • Create New...