Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ms1234

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ms1234

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  1. Warto też poczytać ten artykuł .Co z czym się je.https://www.google.pl/amp/s/motodiagnostyka.wordpress.com/2015/02/04/diagnozowanie-ukladu-zmiennych-faz-rozrzadu-testerem-i-diagnoskopem-na-kilku-przykladach/amp/
  2. Smarowanko że strony http://www.chevi.webd.pl/forum/printview.php?t=4451&start=180 Doczytałem tam że na dnie komory filtra jest zaworek który może się zacinac powodując zmniejszenie ciśnienia oleju.
  3. Panowie.Pytanie.Jakie napięcie powinno być na tych zaworkach? Sprawdziłem teraz.I napięcie mierzone na wydechu 3.02v a na zaworki od strony ssącej 3.22v .Jakoś dziwnie.Czy ciepły czy zimny niema znaczenia.Na ciepłym odłączyłem wtyczkę na 5min i nic nie zmieniło cicho chodził. Napięcie jakie powinno być?
  4. Ciśnienie było sprawdzane przez czujnik i było ok.zaworki wymieniłem bez zmian na starych było to samo.Tak się dzieje jak auto dłużej stoji i jest całkiem zimny. Ostatnio poeksperymentowałem i jak spadła temperatura poniżej 40°C też odpala normalnie.Znaczy chwilę za klacze z 2sek i cicho. Jest to tylko na zimnym silniku.Dziwne też jest że jak odpalam na zimnym to klacze do puki co nie zgasze nawet jak złapie temperaturę. Gaszac i zapalają ponownie.Tak jakbym co resetował. I jest wtedy cicho. Sprawdzę jeszcze ciśnienie oleju na zimnym. Jak był sprawdzany to był ciepły.Zastanawiam się nad czujnikami wału i wałka.Te czujniki też mają podobno coś wspólnego z zaworkami.Podsumowując oprócz klekotu auto chodzi przyspiesza i nie wywala już błędów.
  5. Witam.nagralem znów filmik.Tym razem jak pisałem wcześniej, kółka są używane w 100% sprawne.Po wymianie nic nie zmieniło.Klekot dalej ma zimnym. Zauważyłem różnice.Na tamtych kołach nie równo pracował.Na używanych pracuje równo.Nie musi o się mocno rozgrzewać ale trzeba dalej auto zgasić i znów odpalić żeby pracował cicho. Tak jakby klekot byl tylko na ssaniu.Obroty spadaja, zgasze i odpalam i cichnie.Błędów nie wyrzuca żadnych. Pracuje ładnie i przyspiesza.Powiem szczerze że przegonilem auto do 160km/h i jakby albo mi się wydaję że powoli naprawia się auto.
  6. Ok jutro znów nagram. Błędów nie ma.Silnik chodzi normalnie prucz klekotu na zimnym.Jesli chodzi o dynamikę to sie zbiera w miarę. Nie widzę jakiś zaduszeń czy zamuleń jakby lepiej chodził.Do Radomia to wyprawa dla mnie 200km. Nie wiecie co steruje tymi zaworkami prócz komputera.Co daje sygnały? Może bym osprzęt wymienił jakieś czujniki.A jak się wkurze to kupię silniki albo go sprzedam.
  7. Witam.panowie znów wymieniłem koła.Tym razem używane ale sprawne w 100%.No i porażka.To samo.Jedyna poprawa to że na zimnym nie trzęsie i od początku pracuję równo. Majster 3 raz podchodził do tego.Zaworki nowe założone były.Zastanawiam się co steruje tymi zaworkami.Bo na zimnym klapie.Jak się rozgrzeje zgasze i odpale.To nie klapie.Jakis czujnik temperatury ma coś wspólnego z tym sterowaniem? U mnie pokazuje troche wiecej jak 90 stopni.Jakby z 92 stopni.Może na zimnym nie pracują te zaworki.Cisnienie oleju było sprawdzane przez czujnik i podobno dobre. Wymiany olej nic nie dał. Zalalem Mobil 1 Esp Formula 5W30.
  8. Nie pewnie raczej nie. Tylko czekać będę bo ma sporo roboty.Dziwie się że taki fachowiec a taki błąd popełnił z tymi znakami jak młody.
  9. Tak też pomyślałem.Znaki są po to żeby według nich ustawiać.Teraz jest na znakach i nie wywala błędów ale na zimnym trochę szarpie do puki się nie rozgrzeje no i klapie.Wkurzony jestem bo 3 raz będę podchodził do tematu rozrządu ponownie.dzieki za poradę.Jak wymianie koła to się odezwę.
  10. Witam.nagralem filmik ma zimnym jak odpala. Klekot chwilę później po rozgrzaniu cichnie dopiero jak się auto zgasi i ponownie uruchomi.
  11. No to prawda istotna sprawa.wlasnie takie kupilem INA z allegro. Też podejrzewam te koła że to może być lipa. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7010953995
  12. Co jeszcze dziś zauważyłem.Jak odpaliłem na zimnym delikatnie jakby nie równo pracował, fakowal.Przez chwilę.pozniej już równo chodził ale klepal dalej.Ręce opadają.
×
×
  • Create New...