Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Crankees

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Crankees

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 2.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś z was zna może jakiś zamiennik do wkładu termostatu do silnika Z28NET, żeby nie trzeba było wymieniać całej obudowy z termostatem, tylko sam wkład? Po numerach, które znalazłem nie mogę wyszukać nic dostępnego w Europie.
  2. Dzięki za odpowiedź. Czyli to jest pompa wspomagania, która jest napędzana paskiem, a nie ta znajdująca się na przekładni? Czy to prawda, że żeby ją zdemontować trzeba podwiesić silnik? Odpowiedni olej? Jakaś specyfikacja?
  3. Doszło do tego, że mojej VC muszę wymienić przekładnię kierowniczą (ew. dać do regeneracji), gdyż cieknie mi spod prawej harmonijki. W związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy ktoś ma doświadczenia z regeneracją przekładni w Mirkowie? Bo z tego co patrzyłem na necie, to komentarze mają całkiem niezłe. 2. Czy jeśli płyn wspomagania był zawalony syfem i prawdopodobnie opiłkami to pompa wspomagania od razu z miejsca jest do wymiany. Jeśli nie to jak ją sprawdzić jej użyteczność? 3. Kolega mówił mi, że żeby wymienić pompę wspomagania trzeba podwieszać silnik. Z tego co widziałem to w Z28NET pompa wspomagania nie jest na przekładni tylko jest napędzana paskiem. Więc trzeba demontować łapę silnika, żeby się do niej dostać? 4. Czy po wymianie tej pompy (która jest chyba czysto mechaniczna?) trzeba coś kalibrować? Zastanawiam się nad zregenerowaniem pompy samemu, gdyż z tego co widziałem to prawdopodobnie polega to na wymianie uszczelek, uszczelniaczy i prowadnicę listwy z PTFE, którą akurat mógłbym sobie zrobić. Zastanawiam się czy będzie jakiś problem z dobraniem uszczelniaczy pod pierwszy szlif listwy. Wiem, że firmy które się tym zajmują zapewne mają swoich dostawców, a kupno ich detalicznie może być chyba niemożliwe?
  4. Ok. Odbyła się czysta przekładka plug&play. Jeśli chcę sprzedać stare radio, które jest razem z wyświetlaczem (cały zestaw) to nie musi być ono odkodowane?
  5. Z tym, że ja kupuję Operę polift i mam auto polift.
  6. No mam chyba kompletny wyświetlacz i radio do kupienia, więc przekładka dosłownie plug&play bez żadnego logowania? A jak znaleźć kod do auta (nie mam żadnych papierów do niego niestety), bo swoje stare mógłbym od razu wylogować.
  7. A więc gdybym miał radio+wyświetlacz z lifta i wstawiał do lifta to nie powinno być problemu? Chodzi mi też o to, czy nie będzie jakichś różnic w zmianie gorszego na lepsze (nie licząc usprawnień technologicznych i jakości) np. inne podłączenie na głosniki czy coś w tym stylu. Znalazłem też w dobrej cenie Opere CDC 40 właśnie z polifta, ale czekam na odpowiedź czy jest to wersja, która czyta MP3, bo na tym także mi zależy.
  8. C Chciałem wymienić sobie swój BID + CD30 na GID + CD50. Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi czy OPCOMem z Ali dam rady wylogować stare radio i zalogować nowe? Jeśli tak to przekładka będzie wyglądała na zasadzie plug&play? Czy każde CD50+GID będzie pasować do mojego auta czy może radio przedliftowe nie podejdzie pod auto FL? CD50 czyta MP3 bez problemu?
  9. Jaki wybrać interfejs np. z Ali? Zależy mi głównie na odczycie i kasowaniu błędów, ale też czasami jakimś programowaniu. Przydałaby się też możliwość sprawdzenia wentylatora (czasami nie uruchamia się wraz z zapłonem i w ogóle nie gaśnie po zgaszeniu silnika), a z tego co czytałem to takie funkcje posiada OpCom, ale nie wiem na którą wersję się zdecydować? Widziałem jakąś ofertę na Ali, ale było kilka różnych wersji, a nie mam pojęcia, która będzie kompatybilna z moim samochodem (2007, ale dobrze by było móc połączyć się też z innymi trochę nowszymi lub starszymi). Czytałem też o Tech2. Czy one się różnią? Cena powiedzmy do 150zł. Istnieje możliwość programowania kluczyka z poziomu takiego interfejsu czy trzeba mieć coś bardziej zaawansowanego?
  10. Żeby nie tworzyć nowego tematu to spytam tutaj: Jaki wybrać interfejs np. z Ali? Zależy mi głównie na odczycie i kasowaniu błędów, ale też czasami jakimś programowaniu. Przydałaby się też możliwość sprawdzenia wentylatora (czasami nie uruchamia się wraz z zapłonem i w ogóle nie gaśnie po zgaszeniu silnika), a z tego co czytałem to takie funkcje posiada OpCom, ale nie wiem na którą wersję się zdecydować? Widziałem jakąś ofertę na Ali, ale było kilka różnych wersji, a nie mam pojęcia, która będzie kompatybilna z moim samochodem (2007, ale dobrze by było móc połączyć się też z innymi trochę nowszymi lub starszymi). Czytałem też o Tech2. Czy one się różnią? Cena powiedzmy do 150zł. Istnieje możliwość programowania kluczyka z poziomu takiego interfejsu czy trzeba mieć coś bardziej zaawansowanego?
×
×
  • Create New...