Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ateo0047

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Ateo0047

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/23/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Różne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C Kombi 2.8 OPC

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. A ma ktoś może namiar na uszelki/oringi do króćców które wychodzą z silnika do tego zaworu, te które znajdują sie obok ecu 2 szt.? Jedną miałem trafoną tę od lewej strony i założyłem nieorginalną, ale pojawia się sporadycznie błąd P0100 przepływomierz. Nie wiem czy może od tego. Odczyty z przepływki są normalne podczas jazdy i nie skaczą...
  2. Tak się domyślam, że inne. Elektronika idzie do przodu szybciej od mechaniki. Jak na razie poczytałem parę wątków o naprawach i opiniach 4x4 insigni ale, interesującego mnie nic nie znalazłem. Czasem zdarzy się, że elektronika jest kompatybilna wstecz, np. sterownik nie był zbudowany od nowa, tylko przebudowany i w tym szukam dla siebie nadziei
  3. Wczoraj zgłębiałem temat 4x4 do vectry i z tego co widziałem, to pasuje napęd haldex 3 z saaba i haldex 4 z insigni. Tylny wózek i płyta podłogowa e sabie i vc są identyczne, znalazłem reduktor skrzyni f40 - podchodzi do skrzyni z mojego OPC, kompletny wał napędowy bodajże z saaba xwd, no i napęd haldex z insigni, jest taki sam jak w saabie, a łatwej zdobyć. Półośki i piasty do tylnego zawieszenia, z saaba 9-3 powinny pasowac p&p. Nie wiem czy półosie z przodu trzeba by zmieniać, ale najtrudniejsze: Ciężko znaleźć schemat podłączenia sysyemu haldex do ECU, a wiadomo, że komunikuje się
  4. Ej, a jak dojechać do domu? Restart, czyli wył/wł silnik, bo na 5 cylindrach się nie jeździ Po wymianie pozostałych 3 cewek od kolegi Damiana, któremu w tym miejscu chcę bardzo podziękować - zniknęło wypadanie zapłonu.
  5. Tego dnia traktowałem silnik dość brutalnie, ale to się stało w jednym momencie. Przepięcie? Zwarcie? Co to mogło spowodować - nie wiem. Męczy mnie, że nie wiem czy to wina cewki, mieszanki paliwa, czy czegoś innego. Mam w bagażniku 2 na zapasie. Raz tylko ostatnio przegoniłem silnik, że znów całkiem odłączył zapłon i tym razem sypnął checkiem, ale po restarcie błędów brak... Teraz mam podłączonego ELM327 ale nie mam czesu tego powtórzyć ...
  6. Tak już robiłem, może walnięta jest więcej niż jedna a 250 za sztuke to nie jest drobny wydatek. A tak wygłądała walnięta cewka po wyjęciu:
  7. Pisałem przecież, że nie trzeba zdejmować kolektora. Myśle że kupie jeszcze jedną nową i tedy pozmieniam na głowicy od przodu. Ta z tyłu ma wszystkie nowe, i tak robiłem już przy niej 2 razy...
  8. Z kilku względów rozrząd wykluczam. Brak błędów na kompie, kotekta ltft idealna, silnik pali i chodzi rowno, tylko poza sytuacją kiedy gaz jest niemal w podłodze, a i bez tego auto potrafi naprawde dynamicznie przyspieszać..
  9. U mnie nie, zapłon wypada przy obciążeniu między 2500 - 3500 obr/min i załącza się spowrotem kiedy popuszcze pedał gazu. Świece wymienione na denso, , 3 nowe cewki bosch, gniazda wyczyszczone i dalej to samo. Zastanawiam się, czy to przeładowanie turbo, czy problem z oprogramowaniem silnika z wirusem ...
  10. Odnośnie przekaźników to 10/16A, oznaczenia pinów pasują do schematów podanych przez użytkownika ntt, schemat nr 6 na pierwszej stronie wątku. Trochę mi zajęło szukanie takich przekaźników. Tak się składa, że u siebie już miałem zamontowane, więc chętnie odsprzedam te dwa zapasowe.
  11. Tak to wygląda, więc idąc w drugą stronę, podnosisz moc lub zmieniasz paliwo - obciążasz układ zapłonowy - zwiększasz pobór prądu. C-klasą zrobiłem na LPG 50 k km i nie słyszałem nigdy o skracaniu przerwy, dopiero gdzieś na forach LPG albo racingowym się doczytałem - już nie wiem gdzie. Ale fakt niepodważalny jest że świece wymieniałem równo co 15 k km, bo padały Bosch NGK- nieważne jakie więc przebiegi rzędu 60 k km to dla mnie abstrakcja - czyli że poprzedni 2łaścicel robiąc średnio 20k km rocznie, przez ostatnie 4 lata nie zmieniał świec? Niemniej dzięki za opinie, jeśli znajde wzornik
  12. Ten film pewnie szybko nie zniknie. Robisz według niego tylko bez ściągania rury od filtra powietrza, do 4:55, tego metalowego wężyka z 4:57 już nie odpinasz. Mała uwaga na filmie nie widać jak odkręca się komputer, są 3 śruby mocujące kompa do czarnej blaszki i 3 mocujące blaszke, jedna jedna jest nie widoczna od spodu na środku, wystarczy ją poluzować, górne odkręcić i blaszke z kompem wysunąć do góry. Można też odkręcic kompa od blaszki i potem blaszke. Wszystko robimy kluczem nasadowym 10 z wyjątkiem masy komputera tutaj klucz 7. Mam nadzieję że komuś się przyda czas ok 2
  13. Witam, może się ktoś wypowie z doświadczenia, mam silnik Z28TEN z podniesioną mocą do 280KM, czytałem, że przy podniesionej mocy trzeba sklepać przerwe w świecy z ori (1,1) do 0,7 -0,8mm, szykuję się do wymiany gdyż na 6 biegu między 2,5 -3 tys. obrotów wypada zapłon. Mam już wymienone 3 cewki od grodzi na nowe Boscha - jedna po środku już spłonęła. W planach mam też LPG. Powiedzie panowie czy kupować świece Bosch, Denso, NGK i sklepywać przerwe, czy dobrać od motoru który w serii miał 280KM? Lub jak inaczej to zrobić, żeby nie poprawiać 2 razy, mam nalatane dopiero 5000 km na OPC. pozdrawiam.
×
×
  • Create New...
UP