Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Baron Bartek

Klubowicz
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About Baron Bartek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Koszalin/Kętrzyn/Olsztyn
  • Zainteresowania
    Dobre audio, dobre samochody, dobre Home Theater i dobre filmy.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Nr klubowy
    1202
  • Auto
    Opel signum 2.8t
  • Oddział VKP
    Warmińsko-Mazurski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym totalnie zprioretytezował jednak obsługę z kierownicy.... chyba, że chcesz się frustrować. Ew, jeśli to radio na androidzie/blueetotoh to możesz używać tego co ja: satehi media button - taka pastylka, która się łączy po bt i masz prev/next i głośność.... ale sterowanie z kierownicy jest lepsze. Ja ostatecznie mam operę blaupunktka (bez mp3), którą steruje właśnie tym media buttonem (konkretnie steruje telefonem), a zasilam (jako źródło) transmiterem fm Rock B300 (lepszy niż xioami) - nawet jestem zadowolony, ale myślę czy nie wydać jakie 1,5k na radio z wyższej półki. Car
  2. Odebrałem samochód od mechanika, pacjent nie zmarł... 5mm dystans spokojnie starcza (nawet 3-4 by ponoć starczyło). To chyba, najlepsze rozwiązanie jak się natknie taki problem.
  3. spokos, to nic pilnego, bo już te dystanse zamówiłem i jadą do mechanika.... tylko się nie spodziewałem, że wymiana klocków to będize tak skomplikowana sprawa. Nikt się nie spodziewa Hiszpańskiej inkwizycji..... no i nagle d***, torturują cię.
  4. Znalazłem orginalne GM 17stki z ET 44. Zakładam (jakbym się jednak zdecydował), że też wejdą..... a jak nie to dystans.
  5. Apropo ET uzupełniam: mam sprzeczne informacje. Niektórzy piszą, że powinno być 35inni że 37 już obciera, a jeszcze ktoś inny, że i 41 ma i jest ok.... chyba nie rozumiem jak działa ET, bo mi się wydaje, że im mniejsze tym więcej miejsca na zacisk bo bardziej wystaje). .... pewnie chodzi o samą budowę łuków alufelgi, czy jak kto woli wzór. Śliski to temat. Narazie alusów raczej zmieniał nie będę bo mam świerze opony, ale mam jeszcze wątpliwość czy czy dystans 5mm wystarczy bo za jakieś 2 lata będę zmieniać klocki + tarcze... czyli kolejne parę mm. Pewnie wybiorę Zimermany, skoro trw
  6. Z pewnością jest, gdybym tylko był rzetelny i 2 lata temu lepiej poczytał przed wybraniem 16stek (miałem takie w skodzinie). Czy to oznacza, ze jak wezmę 17stki to będzie ok? Bo wydaje mi się, że ET musi być inne - to mechanik wie co tam nie weszło, ale nic mi konkretnego nie powiedział, poza tym, że brakuje parę mm z powodu zbyt szerokich klocków.
  7. Tarcza 314mm - z tymi sportowymi to pewnie trochę zafantazjowałem.
  8. W ramach oszczędności przesiadłem się po kupnie z 18stek na 16stki w wyniku objawów szybkiej degradacji układu zawieszenia na polskich drogach. Okazuje się, że była to decyzja chyba nieco zbyt radykalna, pomijam że różnica taka jakby ze ścigacza przesiąść się do wanny, ale okazuje się że występują równie problemy natury technicznej (w skrócie chodzi o to, że 2.8t ma większe tarcze i klocki i się nie mieszczą w 16tkach). Mianowicie klocki nie weszły bo są za grube Udało się zamontować 16tki (ET 39) bo klocki były już zużyte. Trochę się zaskoczyłem jaka to trudna procedura i rakieta s
  9. Nie mogę obrazków obejrzeć - jest jakiś odnośnik do wp. Coś źle załączyło. Generalnie mam taki plan (już bardziej przyszłościwoy), że jak ten mój obecny tłumik zacznie niedomagać, to założe zapasowy, ale zamiast go wyrzucać dam jakiemuś blaharzowi lokalnie do odbudowy/renowacji - wytnie co zgniło i zaspawa - ciekawe ile taka usługa kosztuje (o dziwo na necie nie mogę znaleźć).
  10. Wiem o tym, ale nie jestem pewien czy to ma jakiekolwiek znaczenie - Tutaj chodzi o przechowanie w dobrym stanie, do czasu montażu (potem się ma wypalić i się pomaluje czymś innym). Zanim cokolwiek będę robił , to jeszcze podjadę do takiego jednego sklepu w koszalinie (jak tam będę) co się specjalizuje w konserwacji podwozia, zapytam co myślą i napiszę co wybrałem - kiedyś mi sprzedali jakiś olej ze zdechłej flądry (czy cegoś) na rdzę..... i o dziwo ruda już nigdy nie wylazła (co się działo pod narybkiem to nie wiem - trzeba poczytać. Najbardziej sprawdzone metody to stare metody)
  11. Też na to zwróciłem uwagę, ale raczej nie neutralizuje rdzy - jedynie zabezpiecza by rdza nie weszła. Teraz już na to trochę późno
  12. Ostatecznie skończyło się na tym, że na olx dokupiłem zapasowy oryginalny tłumik. Będzie sobie spokojnie czekał aż będzie potrzebny. Mam pytanie: ktoś ma pomysł jak go zabezpieczyć przed rdzą? (Na okres przed montażem: ja myślałem szczotka do rdzy + odrdzewiacz + podkład antykorozyjny, mechanik powiedizał by psiknąć sprayem na tłumiki i też powinno być ok - chociaż myśle, że te sprawy to bardziej nadają kolor niż przed czymkolwiek zabezpieczają)
  13. Na privie się do ciebie odezwę, a narazie znalazłem ten warsztat :
  14. To ten jest do VC kombi, zatem nie podpasuje...... zostaje kowalstwo.
×
×
  • Create New...
UP