Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Baron Bartek

Klubowicz
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About Baron Bartek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Koszalin/Kętrzyn/Olsztyn
  • Zainteresowania
    Dobre audio, dobre samochody, dobre Home Theater i dobre filmy.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Nr klubowy
    1202
  • Auto
    Opel signum 2.8t
  • Oddział VKP
    Warmińsko-Mazurski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mogę obrazków obejrzeć - jest jakiś odnośnik do wp. Coś źle załączyło. Generalnie mam taki plan (już bardziej przyszłościwoy), że jak ten mój obecny tłumik zacznie niedomagać, to założe zapasowy, ale zamiast go wyrzucać dam jakiemuś blaharzowi lokalnie do odbudowy/renowacji - wytnie co zgniło i zaspawa - ciekawe ile taka usługa kosztuje (o dziwo na necie nie mogę znaleźć).
  2. Wiem o tym, ale nie jestem pewien czy to ma jakiekolwiek znaczenie - Tutaj chodzi o przechowanie w dobrym stanie, do czasu montażu (potem się ma wypalić i się pomaluje czymś innym). Zanim cokolwiek będę robił , to jeszcze podjadę do takiego jednego sklepu w koszalinie (jak tam będę) co się specjalizuje w konserwacji podwozia, zapytam co myślą i napiszę co wybrałem - kiedyś mi sprzedali jakiś olej ze zdechłej flądry (czy cegoś) na rdzę..... i o dziwo ruda już nigdy nie wylazła (co się działo pod narybkiem to nie wiem - trzeba poczytać. Najbardziej sprawdzone metody to stare metody)
  3. Też na to zwróciłem uwagę, ale raczej nie neutralizuje rdzy - jedynie zabezpiecza by rdza nie weszła. Teraz już na to trochę późno
  4. Ostatecznie skończyło się na tym, że na olx dokupiłem zapasowy oryginalny tłumik. Będzie sobie spokojnie czekał aż będzie potrzebny. Mam pytanie: ktoś ma pomysł jak go zabezpieczyć przed rdzą? (Na okres przed montażem: ja myślałem szczotka do rdzy + odrdzewiacz + podkład antykorozyjny, mechanik powiedizał by psiknąć sprayem na tłumiki i też powinno być ok - chociaż myśle, że te sprawy to bardziej nadają kolor niż przed czymkolwiek zabezpieczają)
  5. Na privie się do ciebie odezwę, a narazie znalazłem ten warsztat :
  6. To ten jest do VC kombi, zatem nie podpasuje...... zostaje kowalstwo.
  7. No pewnie się jakoś da..... wszystko się jakoś da, bo jak nie to by nikt nie zakładał wydechów niefirmowych Wspominałeś kiedyś o kontakcie, do gościa co się tym zajmuje, mógłbyś dać numer? Zadzwonię i podpytam.
  8. Mógłbyś bardziej rozwinąć? (ja się nie znam na tym ) Dyfuzer to jest po to by dopasować nieco inny wydech? Ja właśnie po to biorę od 2.8t by teoretycznie wszystko pasowało. Z tego co ja rozumiem: czy ktoś da radę jakoś zawiesić te wydechy gdzie trzeba, bo nie będzie fabrycznego podczepienia, oraz poprowadzenie odpowiednio grubej rury od środkowego wydechu do końcowych aby je podpiąć..... no i jeszcze trzeba jakoś zrobić rury do końcowych.... no faktycznie sporo tej kowalskiej roboty.
  9. A to wydech czy nakładki tylne tylko? Samochód nie jest od nas ? EDIT: przecież to 1.9 zatem to muszą być tylko nakładki
  10. Cenę przeżyje, tylko czy to się da zamontować, bo mechanik mi powiedział, że się nie da tylko przypuszczam raczej, że mu się nie chce, albo brak mu "umiejętności kowalskich"
  11. Tak jak w temacie. W skrócie chodzi o to, że jeden gnije (młode nie są, a nowych nie będzie) a drugi jest z nierdzewki.Tylko czy ktoś to robił i czy to jest w ogóle robialne? Mam u siebie taki tłumik: Moj_tlumik.webp A chce zamienić na taki tłumik: OPC_tlumik.webp Obydwa rzecz jasna są z 2.8t v6
  12. ok, zadzwonię do nich i o tym pogadam. Dzięki.
  13. Nie. Zawsze się pokazują te same błędy. Mógłbyś rozwinąć, bo nie bardzo rozumiem ? Nie masz na myśli podłączenie CAN do sterownika lpg? Nawet nie wiedziałem, że tak się da - nie wspominali o takim podłączeniu, więc strzelam że nie jest podłączony w taki sposób, ale zapytam ich.
  14. Będzie to plan awaryjny - najpierw zadzwonię i zobaczę co powiedzą. Goście z tczewa, mówią że podłączyli już mnóstwo 2.8t i nie było problemów - wyślą ten mój sterownik do staga na diagnostykę. Zobaczymy co stag powie (jak coś powie, bo pewnie powie, że popsute lub nie....).
  15. Hmmmm, naprawdę myślisz że w Tczewie mogli by coś źle podłączyć Właśnie po to do nich pojęchałęm aby mieć pewność, że będzie podłączone dobrze. Też mi się wydaje, że jakby był problem z elektryką w samochodzie to by padało coś więcej niż instalacja lpg.
×
×
  • Create New...