Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krystian8

Forumowicz
  • Content Count

    718
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About krystian8

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zielona góra / uk portsmouth

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    zafira b 150 - brak egr, dpf, klap wirowych

Recent Profile Visitors

1097 profile views
  1. Cześć, trafiłem na Twoj plan pozbycia sie oleju z odmy w wężach, pomysł brzmi sensownie, chciałem spróbować ale zdjęcia z Twojego tematu sie juz nie ładują i nie wiem w co pchałeś te wężyki a nie chce zrobic złe. Te sitka sa tak małe ze wsadzasz je w wężyk z odmy do dolotu czy do jakiegoś innego? Czy masz może te zdjęcia gdzies lub czy mógł bys jakos na zdjęciu pokazać w który wkładasz. Dzięki wielkie za pomoc pozdrawiam :)

  2. Cześć mógłbyś coś więcej napisać o tej poduszce przy filtrze powietrza? Bo u mnie też dwumas i sprzęgło niby nowe a jak dotkne lekko pedału sprzęgła to czuję takie mrowienie.... Pedal sprzęgła mam wyżej jak hamulca też tak miałeś/masz? Pozdrawiam 

  3. oddam do mechanika , ostatnio ten sam mi robił więc nie kombinuje sprawdziłem tydzień temu co pod obudową wszystko suche i wygląda dobrze no i wpadł nowy rozrzad , stary wizualnie ok ale łożysko pompy już nie było najlepsze szum przy obracania dość znaczny więc te 100 tyś to taki pewniej A potem to ...sami wiecie
  4. zmiane będę robił przy 105 tyś teraz mam 103 tyś
  5. witam przy jakim przebiegu zrobić drugą wymiane rozrzadu ? myślę 110 tyś czy robić wcześniej czy ta granica będzie bezpieczna ? jak myślicie
  6. Witam, mam problem odnośnie błędu P1109 -62, wyskoczył od tak i od dwóch dni już jest na stałe, wiem że to wina zapchanego kolektora tylko problem w tym że jak klap nie mam czyli nastawnik chodzi sam bez oporów i tak było przez 5 lat Pytanie jest takie czy przy takim błędzie to na 100% jest uwalony nastawnik klap? Przeczyscilem wtyczkę contact spreyem ale to nic nie dało. Czy da się go naprawić czy lepiej kupić używany?
  7. Z tym dymieniem to są różne żeczy, żona jeździła do szkoły bardzo krótkie odcinki przez ponad 2 lata i zawsze zimą przy -5 był już dymek i nierówna praca ale odpalał zawsze od strzała, po jakimś czasie jeden wtrysk był wymieniony bo coraz gorzej chodził na wolnych, po wymianie wszystko wróciło do normy ale dymek i drgawki delikatne zostały Zaraz po lecie zaczęła jeździć więcej bo około 30-40 km dziennie do tego przed samymi świętami zrobiłem wymianę oleju i filtrów ( gdzie zawsze robiłem to wiosną) i musze powiedzieć że byłem w szoku bo temperatury spadły jak zawsze a auto nie dymi ani nie telepie, i tu jest teraz pytanie czy te 6 miesiecy które jeździła większe odcinki tak zrobiły czy może nowe filtry przed mrozami? Może wilgoć się zbiera w filtrze i przez to dymi bo jeszcze muszę dopisać że jak auto stało w garażu i tam było -8 - 10 to i tak nie zadymiło a jak było na zewnątrz to bąk duży Więc w moim przypadku pomogły większe odcinki lub nowe filtry przed mrozami, nie wiem o co chodzi ale wiem co zrobiłem i co przestało się dziać więc jest jakaś zagadka
  8. Czy wszystkie pompy skf miały problem z łożyskami? mam skf montowaną w 2012 roku i zbliża mi się do 80 tyś i się zastanawiam czy zmieniać czy jeździć jeszcze?. Z tego co miałem zamontowane w oryginale to też wirnik był plastikowy więc chyba nie ma się co o to stresować
  9. Przy korku od wlewu oleju, sitko idealnie pasuje do rury od odmy, wepchałem aż do załamania i na zewnątrz dałem jeszcze szybko złączke dałem w razie w żeby sitko się nie przesuneło. Do silnika nie wpadnie i w rurę dalej nie pujdzie bo jest zagięcie.
  10. Napisze wam tyle że założyłem kiedyś sitko takie jak się zakładało w 126 p i po tym zabiegu przez ponad 2 lata dolot się tak wyczyscił że praktycznie suchy jak po myciu. Nawet przy -20 nie było problemu jeśli się martwcie o zamarzniecie odmy
  11. Jesli chcesz zaoszczedzic kase to oddaj jeden wtrysk ten pierwszy na czerwono i zobacz czy reszta się nie zmieni, mialem podobnie tylko u mnie czwarty pad a reszta nadrabiała i były wszystkie pod czerwone, sprawdz jeszcze kostke czy styki są podoginane i czyste
  12. A jak przy predkosciach 110-120? A te wibracje to przy przyspieszaniu czy jazda stała?
  13. No ale nie przeginajcie bo chodzi o klase premium i niżej czyli, falken hankook itd, czy tu byście czuli różnice, bo tu jak z olejami się utarło ze premium ok a reszta to kicha Na temat typowych hinczyków to wiadomo
  14. Miły, kałuża na expresowej bez jaj, jak bedzie duża to i premium nie da rady, napisałem ze ciężko poznac bo miałem rózne sytuacje na drodze i rózne opony a troche tych km zrobiłem i nawet na tych najtanszych zawsze się zatrzymałem na czas no może nie te naj naj tansze ale te lepsze z tanszych he he
  15. A tak naprawde jak by was posadzic w aucie i byście nie wiedzieli czy opony to klasa premium czy niżej to byście pewnie nie odgadenli na jakich jedziecie?, i miałem te tansze i premium i naprawde róznice czułem tylko w portfelu i szumie/wyciu no ale wiedza co mamy założone uskrzydla he he
×
×
  • Create New...