Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ArasNet

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ArasNet

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Zafira B Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ArasNet

    Analiza logów Z19DTH

    180+ widzę w opisie. Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego - Yes
  2. ArasNet

    [Brak mocy] [1.9 CDTI 150 KM]

    a podmieniłeś N75 ??? masz loga w csv. chętnie bym zobaczył co robi ecu z n75.
  3. ArasNet

    Dawka paliwa

    u mnie 0,183 ml/s na postoju (0,7 l/h w menu) 0,244 ml/s (0,8 l/h)
  4. ArasNet

    Dawka paliwa

    Korekcja wtrysków.??? Ostateczna dawka (mm3/stk) ???
  5. ArasNet

    Analiza logów Z19DTH

    Porównując do mojej z19dth org. 150km Turbo: 230 kpa - 2100 obr. 230 kpa - 2300 obr. moja (była regenerowana) u mnie przepływomierz wykręca max 610 kg/h u ciebie 510kg/h modyfikowałeś obroty biegu jałowego.?
  6. ArasNet

    Z19DTH szarpanie diagnostyka

    To szarpanie jak nazwałem to może za dużo powiedziane faktycznie lepsze słowo to falowanie podczas przyspieszenia. Turbo regenerowałem ze względu na świst (szczególnie na zimnym) nie mój film ale to było identycznie oraz własnie takie falowanie podczas przyspieszania auta obawiałem się że turbo się kończy. To falowanie było od początku. przed wszystkimi naprawami Wszystkie wtyczki od wtrysków ściągnięte wyczyszczone są niebieskie. Korekcja niby ok +/- 0,5 aczkolwiek robiłem pomiary parę razy i czasem miałem +/- 1 Wykresy z jazdy z wczoraj kiedy auto jeździ dobrze. Nie czuć tego efektu. Ten efekt występuje gdy mam gaz wciśnięty ponad 50% w innym przypadku przyspieszam bez falowania. 1_edycja.xlsx 1_wykres.xlsx 2_edycja.xlsx 2_wykres.xlsx 3_edycja.xlsx 3_Wykres.xlsx 4_edycja.xlsx 4_wykres.xlsx
  7. Witam. Mam na imię Arek i posiadam od ok 2 miesięcy Zafirę z19dth 1.9 150 km 2008 145 000 km (potwierdzone w ASO) Proszę o pomoc w diagnostyce auta ponieważ od prawie początku borykam się z jedną usterką i nie mogę nic z tym zrobić. Auto delikatnie szarpie (przyspiesza i odcina z przerwani na ułamki sekundy) między 2-3 tyś obr. przy pełnym obciążeniu. Najbardziej słychać to po pracy silnika jakby turbo na ułamki sekundy włączało się i wyłączało. Najlepsze jest to że to nie zawsze występuje na 10 prób czyli od 2 tyś na trzecim biegu do 4 tyś tylko 3 przypadki szarpie. Auto ma moc zbiera się ok chociaż mam wrażenie że czasem idzie lepiej czasem gorzej. Żadnych błędów.!!! W samochodzie zrobiłem: 1. Wymiana turbo cały nowy rdzeń ( Melett ) + planowany kolektor + geometria czyszczona (stara turbina tylko gwizdała na zimnym nie ciekła, wirnik , geometria ok). Przy okazji cały dolot sprawdzony intercooler szczelny, katalizator w porządku drożny bez najmniejszych uszkodzeń (metalowy) 2. Wszystkie możliwe filtry + płyny + rozrząd. 3. Wyciągnięty bak sprawdzona pompka - wyczyszczona chociaż wszystko czyste. 4. Zaślepiony EGR + Wylogowany (stan cały czas 100% - opcom) 5. Wyczyszczona przepustnica (była czyściutka brak oleju) 6. Wymiana kolektora (bez klap + wylogowane) 7. Dpf - wypala się do 8% różnica ciśnień -2 kpa Podczas jazdy 3500 obr. gaz w podłodze max -17 kpa 8. Podmiana czujnika ciśnienia doładowania (2 nowe sztuki Bosch bez zmian) 9. Podciśnienie na pompie vacum 0,8 bar po zgaszeniu trzyma. Zawór sterowania turbo podmieniony na nowy (nic). Jedno ale za zaworem podciśnienie (do gruszki) spada po zgaszeniu auta ale może tak ma być. 10. Gruszka sprawdzona szczelna trzyma sztangę w pozycji ustalonej (podciśnienie ze strzykawki) zrobiłem test podłączając vacum wzdłuż przewodu gruszki podczas jazdy. Zegar w załączniku. 11. Zrobiony log dynamiczny - Proszę o ocenę. https://www119.zippyshare.com/v/VRHLBHa2/file.html w pewnym momencie podczas przyspieszania gaz 100% powietrze obliczane spada po czym znów wzrasta (czy to normalne). Gdym nie chciał gwałtownie przyspieszyć problemu nie ma auto jeździ normalnie utrzymuje prędkość obroty skała. (nie falują)
×