Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

V6gelB

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About V6gelB

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C GTS 2002 Z18XE Z157

Kontakt

  • Telefon
    790755588

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Edit: licznik gaśnie po włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Liczniki odżyły po klaksonie. Zaraz wyświetliła się kierownica z wykrzyknikiem. CIM?
  2. Otworzyć nie mogłem bo nie zaprogramowałem pilota po zmianie baterii, a wkładka okazała się uszkodzona.
  3. Migacze, wycieraczki itp wszystko działa. Jak się upewnić że to cim? Raz działa raz nie
  4. Witam. Dziś stało się to 4 razy.. Zauważyłem że samochód nie odpala.. (słychać przekaźnik od rozrusznika chyba ale nie kręci - na pych też nie pali. Chyba odcina paliwo dodatkowo).. gdy cały licznik "umrze" (nie pokazuje paliwa, temperatury i obrotów i prędkości, wszystko inne chodzi. [załączam zdjęcie liczników gdy auto pracowało ]). Na dodatek komputer pokładowy przy każdej wartości pokazuje "F" (False?). Co może być przyczyną. Stało się to nagle, raz zapali, 10 razy nie zapali. Vectra C 2002 1.8 b+g
  5. Zmieniłem aku. Po 10 - 15 minutach dalszych niepowodzeń, udało się. Jak narazie odpala za każdym razem. Czy viki musiała "nauczyć się" przez te 10 minut nowego akumulatora?
  6. Witam. Jechałem do sklepu, zgasiłem wóz. Po zakupach wsiadam próbuje odpalić a słychać tylko przekaźnik z lewej strony kierownicy. Po chwili zapalił się samochód z kluczem francuskim. Przytrzymałem reset kilometrażu i samochód odpalił. Po krótkim odcinku było tak jak na foto. Zaznaczam że nie miałem żadnych kłopotów z czymkolwiek. Tylko zegary się wyłączyły. O co jej może chodzić? GTS 2002 1.8 + gaz staga
  7. Ogarnięte. 400 zł za cały dzień roboty wraz z wkładkami. Teraz ogarnąć pilot w kluczyku i jeździć.
  8. Ceny za wymianę i zamki jeszcze nie znam 200 zł za otworzenie samochodu
  9. Wkładki.. Takie profesjonalne włamanie od 100 do 400 zł. Męczył się skubany od 10:30 po 17:30. Policzył mi 200 zł z racji auta obok jego "warsztaciku". Ogółem auto do odbioru nazajutrz gdyż dziś nie zdąży wymienić obu (drzwi, klapa)
  10. Specjalista musiał się włamać do auta. Zamek kierowcy i klapy do wymiany, ale cóż. Samochód otwarty, immobiliser działa to najważniejsze.
  11. Nazajutrz wszystko się okaże. Dam znać, pozdrawiam i dziękuję za wstępne nakierowanie mnie.
  12. Włożył specjalnie dogięty drut do środka, cyngiel poszedł w górę, ale drzwi na amen zamknięte. Dorabia drugi klucz bo ten był już zmęczony.. Może to coś da. No nic. Muszę być dobrej myśli
  13. Witam. Czekam na specjalistę od zamków samochodowych. Nie dałem rady.
  14. Nazajutrz wszystko się okaże. Dam znać, pozdrawiam i dziękuję za wstępne nakierowanie mnie.
×
×
  • Create New...