Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MRwojtek277

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MRwojtek277

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/02/2001

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rychwałd
  • Zainteresowania
    Samochody głównie Vectra B

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16v 96R

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, niestety nowy panel nic nie dał jakaś rada? Wyczytałem, że dwie kreski na wyświetlaczu oznaczają jakiś błąd, ale jaki?
  2. Prawdopodobnie winowajcą jest panel sterujący, który mógł ulec uszkodzeniu podczas wypadku, ponieważ gdy się go stuknie działa, na dniach będę miał nowy panel, także zobaczymy
  3. Słuchaj, obecnie nie mam niestety jak, ponieważ po włączeniu zapłonu zaświeca się na ułamek sekundy i od razu gaśnie
  4. Witam, ogólnie jestem po zmianie manualnej klimatyzacji na Climatronic. Po podłączeniu kostki w pierwszym teście wszystko dobrze szło, niestety do czasu. W pewnym momencie panel sterujący przestał działać/reagować. Dopiero po ponownym podłączeniu akumulatora włącza się na dosłownie chwile i potem znów gaśnie.
  5. Witam, poszukuję jakieś informacji, gdzie wchodzi brązowo biały kabel z zaworu podciśnienia kabiny. Jestem w trakcie podłączania Climatronica i nie chciałbym wyprowadzać kabla pod maskę, tylko chciałbym żeby było to spięte w środku. Według instrukcji pin 8 do wtyczka czujnika podciśnienia obok filtra kabinowego (brązowo biały kabel wtyczki czujnika). Zdjęcie poniżej
  6. Dziwne, najwyraźniej w dziurze musi być malutka dziurka, przez którą jakimś cudem olej musi wypływać
  7. Ogólnie jeżeli o 2 litrowe benzynowe silnika wyciek oleju z pod uszelki pokrywy zaworów jest normą, najczęściej właśnie jest on z prawej strony (tam gdzie w uszczelce 2 półkola nie wiem jak to inaczej nazwać) Tego problemu praktycznie nie da się wyzbyć, u mnie tak samo jest, 4 lata temu była wymieniana uszczelka, to przez jakieś 3 miesiące był spokój i powoli zaczęło puszczać. 2 miesiące temu znów musiałem zmieniać, ponieważ wyciek już był w miarę duży, odziwo te uszelki pękają zawsze w jednym miejscu (gdzieś w okolicy tych półkoli) i zawsze w taki sam sposób, bynajmniej u mnie Także nie masz się co martwić, zmienisz uszczelkę, na parę miesięcy powinien być spokój, a potem będzie to samo
  8. Oczywiście że można ważne aby otwór był tylko tej samej średnicy
  9. Witam, czy mógłby ktoś doradzić gdzie znajduje się złącze x63, oraz dać jakieś zdjęcie, najlepiej z numeracją pinów?
  10. Witam Podczas okręcania przedniej belki poprzez kontrowanie (ze względu na objechanego torxa) wpadła mi nasadka do progu Ma ktoś jakiś sposób na wydostanie jej? Jest jakieś dojście z przodu? Nasadka 22, próbowałem przeciągać magnesem do środkowej części (przy pasie jest dość duży otwór), lecz niestety chyba się zaklinowała, przez co po prostu nie mogę jej wyciągnąć.
  11. To nie będzie miało wpływu, na to bodajże z tego co pamiętam 70% części musi być oryginalnych (W sensie Oplowskich) czyli i tak będzie możliwa zmiana na żółte blachy. Po prostu denerwuje mnie gadanie ludzi, że mają polifta bo mają zderzaki liftowe, czy też nakładki na progi i spoiler. Chce udowodnić że da się w pełni przerobić przed lifta na po
  12. Jeszcze inaczej, jest możliwość przerobienia tych kierunków jakoś?
  13. No u mnie jest też ta różnica że moja to 2.0 16v a tamta była 1.8 16v i u mnie jest jeden komputer silnika, a w tamtej natomiast nie było jednego, tylko było ich kilka mniejszych
×
×
  • Create New...