Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KantmiS

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About KantmiS

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/02/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C GTS Z18XE 2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po regeneracji ECU wszystko wróciło do normy.
  2. Tego to nie spodziewałem bo to chyba byłby skutek a nie przyczyna. Ciekawi mnie skąd ten kilkunastodniowy zanik objawów..
  3. Tylko P0353, czyli błąd pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C. Błąd był wielokrotnie kasowany.
  4. Witam. Po pewnym czasie problem jednak powrócił. Tym razem nie ma zapłonu na 3cim cylindrze nawet na ciepłym silniku, można powiedzieć że zawsze. No może czasem na ciepłym silniku gdy postoi z godzinę to na kilkanaście sekund pali na wszystkie gary, a potem znów to samo. Byłem na diagnostyce i zarzekali się, że ewidentnie wina cewki. Sprawdziłem na innej, to samo więc to na pewno nie jest wina cewki (3 cewki i na wszystkich to samo). ECU padł czy może wtryskiwacz jest zapchany?
  5. No i wygląda na to, że to były... wtryskiwacze. Znajomy z pracy miał podobnie, mechanicy rozkładali ręce. W końcu wlał czyścik wtryskiwaczy do zbiornika z benzyną 98 i to pomogło, z tym że jeszcze wymieniał sondę. U mnie obeszło się bez wymiany. Gdy wlałem ten specyfik to początkowo nawet na ciepłym silniku potrafił zgubić i znaleźć zapłon na trzecim cylindrze, ale od kilku dni jest już bez zarzutu. Także 2 na 3 usterki w moim samochodzie były rozwiązania niekonwencjonalne (kamyczek pomiędzy zwojami amortyzatora i teraz złej jakości paliwo).
  6. No to teraz jest jeszcze większa zagadka. Przed chwilą odpaliłem silnik po kilku dniach postoju i co się okazało? Usterki brak. WTF? Nie to że mi to się nie podoba. A skoro tak to cewka musi być dobra
  7. Witam. Od tygodnia mam problem z moją VC. Na zimnym silniku parkocze jak traktor i tłumik pierdzi jakby wypadł gdzieś zapłon. W dodatku lubi szarpnąć i brakuje mu mocy. Po przejechaniu ~5 kilometrów gdy wyłączę silnik i ponownie odpalę wszystko wraca do normy, aż znów silnik zrobi się zimny. Po sprawdzeniu wyskoczył błąd P0353. Została wymieniona cewka na Delphi ale brak poprawy. Świece wymieniałem 2tyś km temu, firma Denso. Czy jest możliwe aby po tak krótkim czasie padła świeca na trzecim cylindrze? Jeśli nie to co innego?
  8. Problem rozwiązany. Wczoraj gdy odkęciłem koło i włożyłem rękę pomiędzy zwój sprężyny a dolny kielich wyczułem.. kamień. Wyjąłem go i jak ręką odjął, żadnych stuków. Jednak to była dobra wskazówka, że wszystko zaczęło się po tym, gdy kilka razy przejechałem się drogą z tłucznia.
  9. Witam. Mam podobne stuki co autor, z tym że: - puka w lewym przednim kole na większych dołkach, tak jakby był oderwany jakiś plastik. Nawet na jedynce przy skręconych kołach w prawo - pół roku temu wymieniana była guma i łożysko amortyzatora, do tego jeszcze klocki z przodu w jednym czasie - byłem na szarpakach i nic nie wykazało. Jedynie można się przyczepić prawego łącznika stabilizatora, ale to są dosłownie minimalne luzy. Amortyzatory mają 70 i 72%. - ostatnio trochę jeździłem po drodze gruntowanej, wysypanej tłuczniem. Może to jakiś kamień wpadł pomiędzy zwoje sprężyny
×
×
  • Create New...
UP