Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ziutol94

Forumowicz
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ziutol94

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/02/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B, 2.0 136KM, 1999, combi

Kontakt

Recent Profile Visitors

152 profile views
  1. Cześć, pozwolę podpiąć się do tematu. Na przeglądzie okazało się, że przewody hamulcowe TL i TP są skorodowane. Wszystkie inne są okej. Czy mogę wymienić tylko te dwa przewody w celu zaoszczędzenia paru groszy i troszkę czasu, czy powinienem wymienić wszystkie 9 rurek, pomimo że wyglądają dobrze? Odnośnie odpowietrzania, w jednym z postów tu na forum rzuciło mi się w oczy, że oprócz odpowietrzników przy kołach powinno odpowietrzać się również wysprzęglik, czy jest to konieczne i w jaki sposób można to zrobić nie zdejmując skrzyni? 😀
  2. Poradziłem sobie z problemem, wystarczyło obie prowadnice (te poziome, po których ślizgi się suwają) posmarować wazeliną techniczną, szyba się otwiera i zamyka tak jak powinna a dodatkowo nie ma żadnego stukania
  3. Czyli czeka wymiana termostatu, jeśli nie to będę myślał co dalej, dzięki
  4. Podepnę się do tematu. Moja VB troszkę wariuje z temperaturą, w trasie wynosi ona około 84-86 stopni, a przy agresywnej jeździe lub podczas stania jakiś czas w korku dochodzi do 95-98. Myślałem, że może termostat, skoro na trasie temp. jest za mała, no ale wtedy w korku by nie była za duża (no bo za wentylator odpowiada czujnik temp.). Znów czujnik temp. nie ma nic do gadania przy jeździe na trasie. Czyżby jedno i drugie padło? Generalnie kiedyś jakiś kolega z forum podpinał mi autko pod komputer w celu usunięcia błędów i tam jak odczytał temperaturę na komputerze to była ona niby okej (90), a na zegarach widniała inna wartość (coś koło 98). Czy VB ma oddzielny czujnik temperatury do wentylatora i oddzielny do zegarów? Podpiąć jeszcze raz autko pod komputer i sprawdzić jak wygląda to w trasie, jak na komputerze będzie wszystko ok., to nie przejmować się wskazówką? OPCOM ma możliwość odczytania temp?
  5. hmmm no a czemu by miała stukać gdy jest do połowy otwarta? No nie ma innego wyjścia jak sprawdzić, muszę tylko znaleźć jakąś poradę jak rozbierać boczek bo w VB jeszcze tego nie robiłem
  6. Mam identyczne objawy, do tego dochodzi stukanie szyby podczas jazdy, kiedyś było to tylko przy otwartej szybie, a teraz nawet przy zamkniętej, jakby luźno latała w prowadnicy... no i do tego mega problem z otwieraniem... Miał ktoś podobnie i sobie poradził? podobnie jak autor tematu nie wiem na co być przygotowanym demontując boczek
  7. obawiam się że musisz rozebrać cały zegar i przyjrzeć się ścieżkom czy nie są przerwane
  8. Też uważam że wymiana cewki w ciemno to przesada, chociaż nie wiem skąd cena aż 500 zł za nią. U mnie na 90% to jest kwestia instalacji gazowej, ale na razie odpuściłem bo się uspokoiło i już od dłuższego czasu nie było problemów z tym gazem, na wiosnę zbadam temat
  9. ja jestem prawie przekonany że to będzie kwestia obrócenia tej żarówki, autor posta pisał że w sobotę się za to zabierze, ciekaw jestem czy to to
  10. lespaul972 dziwny jest Twój tok rozumowania i naskakiwanie na ludzi którzy chcą Ci pomóc. Próbowałeś obrócić żarówkę o 180stopni?
  11. Widać ten komin z A2 ładnie Z chęcią bym się podjął takiej wyprawy, ale na opuszczony komin, na tym jest dużo anten, sam napisałeś że to obiekt nadawczy, jakoś nie mam ochoty przyjmować promieniowania. W Tomaszowie Mazowieckim jest opuszczony komin na który da radę wejść
  12. Miałem podobnie i zauważyłem że winne są styki (te piny) wchodzące od włącznika do kostki. Przejedź je (wszystkie) delikatnie papierem ściernym albo psiknij jakimś kontaktem czy czymś tego typu i sprawdź czy działa. Czasami też wystarczy docisnąć/dopchnąć włącznik jakby mocniej w deskę rozdzielczą.
  13. Jeśli chodzi o umiejscowienie obiektu to nie ma dla mnie znaczenia czy to jakiś pałac gdzieś w lesie czy opuszczona kamienica w środku miasta Uwielbiam jeśli w danym urbexie jest możliwe wejście na dach czy jakąś wieżę która zapewnia świetne widoki! Poczytam o tym Bornym Sulinowie, a w Żarnowcu byłeś? Miejsce warte zrobienia kilkuset km wg Ciebie?
  14. Ja wiem że są takie miejsca bo bawię się w to już od jakiś 5 lat, ale skończyły mi się pomysły póki co, dlatego szukam informacji wszędzie gdzie się da Filmiki na necie są oszukane, albo nie odzwierciedlają prawdziwych wrażeń, albo znowu podkolorowują rzeczywistość to trzeba się samemu wybrać i poczuć to na własnej skórze
×
×
  • Create New...