Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ziutol94

Forumowicz
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ziutol94

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/02/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B, 2.0 136KM, 1999, combi

Kontakt

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. No właśnie ciekawe jak z tym tylnym kołem, wygląda jakby dość mocno oberwało bo chyba nawet felga jest lekko wygięta, więc zawieszenie pewnie dostało mocno po tyłku. Namówiłeś, odpuszczam i szukam dalej, dzięki za odpowiedź!
  2. Cześć, powoli planuję zamianę mojej leciwej już VB, rozglądam się za insigniami. Trafiłem na takie ciekawe ogłoszenie, czy jest ktoś w stanie po zdjęciach ocenić, jaki byłby szacunkowy koszt naprawy blacharsko-lakierniczej? Od takiej obcierki podłużnice czy inne elementy konstrukcyjne raczej nie oberwały? Z góry dzięki za odpowiedzi Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/opel-insignia-opc-line-2013-r-CID5-IDCT0em.html
  3. Dużo można się dowiedzieć z tego linka, może coś mi się uda zdziałać, dzięki
  4. siemka, X20XEV problemy z rozrusznikiem, czasami przy przekręceniu kluczyka zdarza się, że rozrusznik w ogóle nie działa, słychać tylko "cyknięcie" jakby na jakimś przekaźniku. Po paru próbach załapuje i auto rusza od strzała. Czy to cewka przy rozruszniku? Nie udało mi się na forum znaleźć informacji dotyczącej demontażu rozrusznika, ktoś coś jakieś wskazówki? Dodam, że rozrusznik w zeszłym roku był niby regenerowany (u mechanika, stąd też moja niewiedza dotycząca tego jak go zdemontować)....
  5. Siemka, od jakiegoś czasu z kratek nawiewu zaczynają wylatywać mi kawałki takiej ciemnej "gąbki". W aucie jest climatronic. Podobny problem miałem w golfie 3, była tam gąbka, która była naklejona na klapkach sterowania nawiewem obok nagrzewnicy (ciepło/zimno, nogi/korpus/szyba) i z czasem ona parciała i wylatywała z kratek, zostawiając na tych klapkach duże otwory, uniemożliwiające regulację zimno/ciepło? Czy w VB jest to rozwiązane tak samo? Jeśli tak, to jak się dostać do tych klapek, celem zaklejenia ich jakimś innym materiałem?
  6. Cześć, pozwolę podpiąć się do tematu. Na przeglądzie okazało się, że przewody hamulcowe TL i TP są skorodowane. Wszystkie inne są okej. Czy mogę wymienić tylko te dwa przewody w celu zaoszczędzenia paru groszy i troszkę czasu, czy powinienem wymienić wszystkie 9 rurek, pomimo że wyglądają dobrze? Odnośnie odpowietrzania, w jednym z postów tu na forum rzuciło mi się w oczy, że oprócz odpowietrzników przy kołach powinno odpowietrzać się również wysprzęglik, czy jest to konieczne i w jaki sposób można to zrobić nie zdejmując skrzyni?
  7. Poradziłem sobie z problemem, wystarczyło obie prowadnice (te poziome, po których ślizgi się suwają) posmarować wazeliną techniczną, szyba się otwiera i zamyka tak jak powinna a dodatkowo nie ma żadnego stukania
  8. Czyli czeka wymiana termostatu, jeśli nie to będę myślał co dalej, dzięki
  9. Podepnę się do tematu. Moja VB troszkę wariuje z temperaturą, w trasie wynosi ona około 84-86 stopni, a przy agresywnej jeździe lub podczas stania jakiś czas w korku dochodzi do 95-98. Myślałem, że może termostat, skoro na trasie temp. jest za mała, no ale wtedy w korku by nie była za duża (no bo za wentylator odpowiada czujnik temp.). Znów czujnik temp. nie ma nic do gadania przy jeździe na trasie. Czyżby jedno i drugie padło? Generalnie kiedyś jakiś kolega z forum podpinał mi autko pod komputer w celu usunięcia błędów i tam jak odczytał temperaturę na komputerze to była ona niby okej (90), a na zegarach widniała inna wartość (coś koło 98). Czy VB ma oddzielny czujnik temperatury do wentylatora i oddzielny do zegarów? Podpiąć jeszcze raz autko pod komputer i sprawdzić jak wygląda to w trasie, jak na komputerze będzie wszystko ok., to nie przejmować się wskazówką? OPCOM ma możliwość odczytania temp?
  10. hmmm no a czemu by miała stukać gdy jest do połowy otwarta? No nie ma innego wyjścia jak sprawdzić, muszę tylko znaleźć jakąś poradę jak rozbierać boczek bo w VB jeszcze tego nie robiłem
  11. Mam identyczne objawy, do tego dochodzi stukanie szyby podczas jazdy, kiedyś było to tylko przy otwartej szybie, a teraz nawet przy zamkniętej, jakby luźno latała w prowadnicy... no i do tego mega problem z otwieraniem... Miał ktoś podobnie i sobie poradził? podobnie jak autor tematu nie wiem na co być przygotowanym demontując boczek
  12. obawiam się że musisz rozebrać cały zegar i przyjrzeć się ścieżkom czy nie są przerwane
  13. Też uważam że wymiana cewki w ciemno to przesada, chociaż nie wiem skąd cena aż 500 zł za nią. U mnie na 90% to jest kwestia instalacji gazowej, ale na razie odpuściłem bo się uspokoiło i już od dłuższego czasu nie było problemów z tym gazem, na wiosnę zbadam temat
  14. ja jestem prawie przekonany że to będzie kwestia obrócenia tej żarówki, autor posta pisał że w sobotę się za to zabierze, ciekaw jestem czy to to
×
×
  • Create New...