Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tigerdog

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tigerdog

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Signum 1.9 Cdti 150KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mi ttlko zaczepy zderzaka puściły. Gorzej z Peugotem 1007 matki bo belka zderzaka sporo się wygiela. [Edit] Nie róbmy offtopu.
  2. Szczerze mówiąc mam już wywalone. Auto na sprzedaż idzie i tak. Jeszcze Jakby mało stresu i nerwów było auto się przed chwila z biegu wybio i zatrzymało się na aucie matki... "Rynce opadajo"
  3. Dokładnie 3. Raz że wtyczka lekko ulamana a dwa syf w środku. Jednak na wsi znają się lepiej. 5 minut roboty diagnostyka 2 błędy P0400 i P0203. Po. przeczyszczeniu wtyczki i podłączeniu wszystko gładko chodzi. Koszt 30zl. Specialista od wtryskow zainkasowal 120zl a przyczyny nie znalazł
  4. Problem znaleziony. Zwykła pierdoła. Wtyczka wtryskiwacza. Jakiś syf był w środku i chodzi jak marzenie
  5. Wystarczy kostkę wypiac czy najlepiej cały odkręcić?
  6. 3 licząc od lewej jest nie zablokowana (chyba właśnie na 3 jest silniczek sterujący) dodatkowo w tej 3 w środku widać jakiś płyn.
  7. Wychodzi na to że tak. Są pewnie ustawione w jednej pozycji co jak dla mnie jest idiotyczne. Mówiłem że nawet śladu nie ma po tej listwe że kiedykolwiek tam była.
  8. Wychodzi na to że skoro listwy nie ma i są śruby to chyba DPF jest wywalony? Możliwe że dolot zapchal się nagarem? Ale z drugiej strony w ogóle nie kopci.
  9. Sprawdziłem dokładniej ta listwe klap wirowych. Jeśli patrząc od góry na silnik jest ona na listwa wrtyskow w głębi to nie ma tam tej blaszki. Nawet śladu po niej. [Edit] Na 14 jadę na ponowną diagnostykę i nie tylko. Zobaczymy.
  10. Wolałem opisać wszystko w szczegółach bo moim zdaniem też nie ma ten przegub wpływu. Po dwóch dniach bez oznak problemów wróciły nasilone.
  11. Wszystko pod maska jest na miejscu. Wibruje zarówno na postoju jak i przy przyspieszaniu. O czolganiu się pod górę na 2 nawet nie mówię. Postaram się dopytać diagnostyka czy pamięta co tam było. Niestety przy diagnostyce mnie nie było. Tylko on sam.
  12. Witam. To mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość. Technicznie też mega się nie znam więc również proszę o wyrozumiałość. Problem jest następujący. Około 1.5tygodnia temu podczas powrotu spod auta wypadło sobie koło pasowe wałka rozrządu. Niby standard. Wstawione nowe oryginalne + nowy pasek (to nie koniecznie musi być prowoder całego zajścia ale warto wspomnieć bo może jednak). Pojechałem w trasę 450 km w jedną stronę wszystko było ok. W drodze powrotnej tankowalem paliwo V-power na Shellu (2 raz zwykle tankuje normalne lub Vervę na orlenie) Dalej wszystko było w porządku.
×
×
  • Create New...
UP