Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

majowy

Forumowicz
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O majowy

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150 KM

Kontakt

  • Telefon
    518923275
  1. Witam, ja również podepnę się pod temat. Widzę, że pytania w tym wątku się mnożą. U mnie temat wygląda trochę inaczej. Kupiłem Vectre C Kombi 1.9 CDTI 150 KM Z19DTH od znajomego 2 tygodnie temu. Jak go kupiłem było 3/4 zbiornika paliwa. Jak robilismy jazdę próbną to nie gapiłem się wskaźnik poziomu paliwa, bo kto by pomyślał, że coś może być nie tak. Wskaźnik przy przekręceniu zapłonu potrafi głupieć. Raz pokazuje 1/4 zbiornika, raz 1/2, a poziom realny jest teraz troszkę ponad 1/2 zbiornika. Do tego wskaźnik przy przekręceniu kluczyka, drga czasem jak idzie do góry. Temat przeczytałem i się zastanawiam czy to jeżdzenie do rezerwy i tankowanie do pełna, czyli "adaptacja poziomu paliwa" ma sens i czy to prawda. Nie jest to moje pierwsze auto i w żadnym się z czymś takim nie spotkałem. Bez względu czy dolewałem za 100 zł czy 50zł to zawsze była reakcja wskażnika poziomu paliwa. Poniżej umieszczam link do filmiku z YT, żeby to zobrazować. Jeśli macie jakieś pomysły czy sugestię, to będę bardzo wdzięczny. https://www.youtube.com/watch?v=1mkvYGQggQY
  2. Dzięki za odpowiedzi. Zostaje zrobić handmade albo polować na coś ze szrotu.
  3. Czy możesz pstryknąć foto i tu wrzucić? Mógłbym nawet spróbować wydłubać taki pin i go wrzucić do jakiegoś małego naczynka z preparatem do czyszczenia elementów elektronicznych. Problem w tym, że jak będę próbował na tej z mojego auta, to będzie tak że wtyczka ulegnie uszkodzeniu i to tak pewnie nic nie da. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  4. Z doświadczenia wiem, że wydłubywanie pinu i próba naprawy w ten sposób nie daje zadowalających efektów. Czy ten pin siedziałby na miejscu jak trzeba? Gdzie można taki pin dokupić? Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam, Mam problem z światłem przeciwmgielnym na klapie bagażnika w aucie Vectra C Kombi 2007. Polega to na tym, że komputer wyświetla od czasu do czasu błąd, który odnosił się do problemu z tą właśnie lampą. Najcześciej dzieje się to jak się otworzy klapę bagażnika i się ją zamknie. Zajrzałem pod tapicerkę klapy bagażnika i zobaczyłem, że przewód jest lekko wyrwany ze złącza, poza tym styk jest lekko zaśniedziały. Szukałem kostki tej lampy po naszych krajowych stronach aukcyjnych. Znalazłem tylko kompletne wiązki przewodów łączących klapę bagażnika. Koszt około 200 zł. Cała wiązka mi niepotrzebna i kosztów też nie chce sobie generować. Może ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż taką wtyczkę? Poniżej foto. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
×