Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Razazel

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Razazel

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra c 2005/2006 2.0 turbo

Kontakt

  • Telefon
    788965873
  1. A nie chodziło czasem o czujnik pedału gazu?
  2. Realnie 14 po mieście przy delikatnej jeździe i 10 po trasie też bez szaleństw...
  3. Drodzy klubowicze, nowe fakty. Otóż dziś jak wracałem z pracy włączyłem sobie ukryte menu a tam w zakładce BC pojawiły mi się dane spalania, wcześniej tego nie miałem(przed włączeniem komputera pokładowego w op-comie) I teraz tak... podczas jazdy gdy zdejmuje nogę z gazu(hamuję silnikiem) pozycje Inj-RC i RC-Inst po około 1-2 sekundach zaczynają pokazywać 0 czyli odcięcie zapłonu jest, natomiast funkcja FCO jest cały czas na OFF i się nie zmienia nawet podczas hamowania silnikiem. Kolejna kwestia gdy podczas hamowania silnikiem w chwili gdy w ukrytym menu Inj-RC zaczął pokazywać 0 p
  4. Cut off czyli jak wszyscy wiedzą odcięcie zapłonu przy dawaniu po garach lub hamowaniu silnikiem, u mnie właśnie brakuje tego odcięcia podczas hamowania silnikiem, puszczam nogę z gazu a samochód jedzie i jedzie i jedzie i bardzo powolutku wytraca prędkość. W trasie gdy puszczę gaz spalanie wg komputera maleje ale bardzo powoli, dopiero po ok 10s takiego hamowania zaczyna pokazywać 0, w mieście to samo tyle że nie pokazuje 0 bo mi drogi by nie starczyło. Podobny problem jest opisany przez kolegę Damiana i pozwolę sobie go tu przytoczyć: "Witam, Mam takie pytanie: od kiedy kupiłe
  5. Nie pomyślałem o tym a specjalnie do gościa 50 km jechałem... Czy jest może jakaś dobra dusza z op-comem w Toruniu bądź okolicach? Chyba że ktoś ma na sell sprawnego niedrogo
  6. Drodzy klubowicze i majstry, czy ktoś powróży mi z parametrów które były zczytane za pomocą op-coma? Silnik był nagrzany z załączoną klimatyzacją. Głównie chodzi o to czy wszystko jest tak jak powinno bo nie mam punktu odniesienia... A poszukuję przyczyny problemu z cut offem który niezbyt działa. Własnoręcznie napiszę bo zdjęcia nie wyszły i ledwo sam widzę : Napięcie akumulatora: 12,5 v Status zapłonu: Zał 12V Główny przekaźnik: Aktywny Prędkość silnika: 850 obr/min Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny Pedał przyspieszania w pozycji biegu jałowego: Aktywny
  7. A możesz sprawdzić co się stanie po odpięciu przepływki? Czy silnik będzie pracował czy zgaśnie?
  8. Nie wiem czy to norma ale ja też mam problem z cut offem w z20net tylko że u mnie nie jest to zależne od prędkości czy 160 czy 80 czy 40... Dosyć długo trzeba hamować silnikiem żeby pokazało spalanie 0, a w mieście to już wgl tego nie uświadczę...ktoś ma jakieś pomysły?
  9. A u mnie właśnie się nie załącza...jak auto chodzi i złapie temp 94° to się załącza a gdy zgaszę samochód to wentylator się wyłącza, nawet jak przekręcę kluczykiem zaraz po zgaszeniu na zapalenie się kontrolek to temp jest wyższa niż 94° a wentylator nic...dopiero jak odpalę samochód to się załącza. Gdzie mam szukać przyczyny? Nie byłem jeszcze na kompie
  10. Do RFC I CSD nie znalazłem opisu. Edit: CSD to Child Seat Detection jakoś tak (detekcja dziecka na fotelu) nie wiem którego dotyczy ale chyba przedniego pasażera może wyłącza poduszkę jak siedzi dziecko z przodu nie wiem nic szczegółowo nie jest opisane
  11. No właśnie w tym sęk że szukam takich osób co by mieli opcoma, nawet napisałem w kujawsko pomorskim. Wysokie spalanie to 15 l miasto, 10 l trasa, i nie jest to pałowanie tylko spokojna ekonomiczna jazda i dużo hamowania silnikiem.
  12. Pacjent z20net bez lpg 12/2005 polift Panowie aa u mnie występuje taki objaw że po odłączeniu przepływomierza silnik gaśnie, w necie wyczytałem że powinien dalej pracować bo bierze sygnał z czujnika położenia przepustnicy. Czyli z tego co piszą wskazuje na uszkodzony czujnik. Szukając dalej o czujniku położenia przepustnicy natrafiłem na taki opis: "Czujnik położenia przepustnicy - kombi. Opel Vectra C Autor: macioo Kategoria: silnik Dość częsta przypadłość pojawiająca się po jakimś czasie. Modele kombi mają coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy wymiana mo
  13. Kochani klubowicze, kochane Majstry, ratujcie. Zauważyłem, że w mojej VC Z20NET 12/2005 kombi polift jest wysokie spalanie jak na nią, ale zaobserwowałem też powolne opadanie obrotów po zmianie biegu lub wyrzucając na luz, hamowanie silnikiem to samo, samochód słabo wytraca prędkość i podejrzewam jakby wtryskiwał cały czas paliwo (jak w gaźnikach). Nie posiadam komputera pokładowego ani opcoma, w ukrytym trybie testowym: FCO: (Fuel cut off) ON - oznacza odcięcie paliwa po zdjęciu nogi z gazu, OFF – silnik konsumuje paliwo FCO jest cały czas na off, nawet podcza
×
×
  • Create New...
UP