Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotr894

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About piotr894

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Stalowa Wola

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 2.0 turbo
  1. Witam, przyłącze się do tematu. Właśnie wymieniłem uszczelki w pompie vacum (zarówno tą, która przylega do głowicy jak i ta pod kopułką). Po rozkręceniu tych 3 śrub, żeby dokładnie wszystko oczyścić te "łopatki" rozleciały się na części pierwsze. Niby poskladałem wszystko mniej więcej tak jak było. 1. Moje pytanie brzmi czy tą pompę jakoś się ustawia? 2. Czy będzie się coś działo, jeżeli łopatki będą w innym miejscu niż były przez regeneracją? 3. W kopułce był olej. Poskladałem wszystko "na sucho". Na uszczelki dałem silikon. Pompa sama się napełni olejem po odpaleniu silnika? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. Witam, Jestem świeży jeśli chodzi o Opla i to forum. Posiadam Vectre C 2.0 turbo kombi z 2005 roku (skrzynia 6 biegowa). Objawy jakie u mnie występują to: 1. "Klekotanie" na biegu jalowym od strony kierowcy. Po skręceniu kierownicą w lewo i "dotknieciu" skrzyni biegów czuć przenoszone wibracje. Wciskając pedał sprzęgła "klekot" ustaje i nic nie czuć. 2. Wibracje przenoszone na plastiki w kabinie od biegu jałowego tak do ok 2 tyś. obrotów na biegach od 1 do 3, czasami 4. 3. Podczas ruszania i jazdy sprzęgło "bierze" jak dla mnie bardzo wysoko. Niby nie czuć, żeby na jakimkolwiek biegu i przy jakiejkolwiek prędkości sprzęgło się ślizgało. Czy to są objawy kończącej DM? Interesuje mnie DM od SAAB-a jak w poście powyżej. Problem jest tylko taki, że po wpisaniu nr DM ( 415023410 )na allegro kompletnie nic nie wyskakuje. Sam temat poruszany był 2 lata temu i czy od tego czasu część mogła zostać wycofana ze sprzedaży czy zmienił się jej nr? Jest ktoś z Podkarpacia bądź okolic Stalowej Woli - Tarnobrzega, zna się dość dobrze na tym i pomógł by mi w zdiagnozowaniu przypadłości i mógł polecić części zamienne i warsztat? Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Create New...