Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

razzQ

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About razzQ

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 175- 2003 lpg

Recent Profile Visitors

180 profile views
  1. Niestety nie to była zapasowa cewka , ale dzisiaj zrobię inspekcje wszystkich.
  2. Byłoby miło gdyby były. Jedna z moich cewek, ciekawi mnie jak ten trzpień się ułamał bo to nie moja sprawka.
  3. Hej wszystkim trochę odkopie :). U mnie problem wygląda w ten sposób że dojeżdżając do świateł i wciskając sprzęgło obroty spadaja następnie wracają do normy ale od czasu do czasu zdarza się że na luzie też falują nieznacznie.( Nie ma znaczenia benzyna czy LPG) Falujące obroty jestem jeszcze w stanie przeżyć ale generalnie najgorsze jest to że raz moc jest raz nie ma, a gdy jej nie ma jest znacznie głośniej w aucie w zakresie powyżej 2,5.. Co do auta to jakoś nie cały miesisc temu IC fmic wleciał, turbo 14t i wtryski szare. ( Narazie jest seria jeszcze nie byłem na strojeniu/programowaniu) pozdrawiam
  4. Czy po tym można jakieś wnioski wyciągnąć ?
  5. Witam wczoraj po trasie około 1000 km wyskoczyły mi takie błędy ja w temacie ( jazda na lpg). Pytanie do kolegów od czego zacząć poszukiwania ? Natomiast jeśli chodzi o objawy to mam wrazenie jakby był trochę słabszy . Ostatnio świecie wymieniłem (NGK PFR6T-10G). Może w pierwszej kolejności zmniejszyć przerwe ? Pozdrawiam
  6. Witam kolegów , kurcze od jakiegoś czasu borykam się z tym samym błędem co kolega wyżej z tydzień temu świece wymieniłem generalnie u mnie nie na żadnych poszarpywan na benzynie jak i na gazie jezdzi tak samo, wydaje mi się że silnik pracuje głośniej oraz stracił moc.
  7. No tak zrobię, jeszcze raz dzięki odezwę się po gazie : )
  8. Jasne dam znać . A swoją drogę ciekawe jest to ze jeśli powiedzmy moc była podnoszona przez poprzedniego właściciela to czemu nagle się zatraciła i wróciło do serii
  9. Tak dotarłem, i faktycznie lepiej idzie na tym nowym elektrozaworku, ale wcześniej lepiej dawał więc pewnie tak jak rozmawialiśmy było coś robione
  10. Ma ktoś jakieś sugestie na podstawie tego ? Całkiem nie dawno byłem właśnie u gości od turbin i według nich jest ok.
  11. Dzięki zaraz do niego napisze Apropo błędów to na ta chwilę brak, powiem szczerze że co mogłem to posprawdzalem i wydaje mi się że trzeba byłoby zajrzeć do turbiny.
  12. Panowie trochę odkopuje i mam pytanko czy zna ktoś jakiegoś magika ze śląska który przyjrzałby się mojej turbinie ? Niestety ale wymiana elektrozaworów nie pomogła, nie ma turbo na 1 i 2 biegu a na wyższych biegach czuć że się włącza ale wydaje mi się że nie tak jak wcześniej. Z góry dzięki
  13. Pozostało czekać aż dotrze do mnie drugi elektrozaworek i oby rozwiązał problem Jeszcze pytanko , czy to jest ten nowszy soft ?
  14. Kolejne zdjęcia poglądowe, jakieś wnioski ?
  15. Czujnik barometryczny zlokalizowalem, po pracy go przeczyszcze myślę że nie zaszkodzi ale generalnie nie przejmować się nim? A ten drugi zaworek najwyżej zamówię dzisiaj
×
×
  • Create New...