Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

123456789

Forumowicz
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O 123456789

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra 1.9 150km

Kontakt

  • Telefon
    512821779

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 123456789

    Brak grzania świec żarowych

    Ale w oplach CTDI swiece nie grzeją powyżej chyba 0 stopni, ten typ chyba tak ma, oszust temperatury tylko pozostaje
  2. Jeśli są winne niegrzejace świece jak jest ciepły to są takie startery na alegro co się wpina pod gniazdo co komputer pod popiwlniczka i przeklamuje komputer żeby grzal czy zimny czy cieply
  3. 123456789

    Problem z tankowaniem

    Byłem tankowac do pełna i nie włożyłem do końca ale trzymałem, nie szarplo na tyle żeby wywalić pistolet a rzeczywsicie żeby są na jednym dystrybutorze 2 kły a na tym co ja tankowalem były 4 jeden za drugim co jakies 3 cm
  4. 123456789

    Problem z tankowaniem

    To chyba właśnie te kły są problematyczne;)
  5. 123456789

    Problem z tankowaniem

    Wsumie to teraz tankuje circle k, tam problem zwiększył się do szarpaniny z pistoletem. Na shleu w lato delikatnie szarpniecie prawo lewo i jakoś to wychodziło ale też dziwnie bo nie powinno być żadnego oporu chyba. W innych samochodach nie zaobserwowałem takich rzeczy
  6. 123456789

    Problem z tankowaniem

    Siema. Mieliście kiedyś coś takiego ze wkładacie pistolet do baku, dopychacie jak nigdy nic i nie da się wyciągnąć go? Normalnie trzeba go z dużą siła wysZarpywac, jakby podcisnienie go trzymało czy jak? Co się zepsuło bo napewo nie powinno tak być Ps vetra 1.9 150km kombi 2006
  7. 123456789

    problem z rozgrzewaniem sie silnika

    Normalnie chyba, lato 90 stopni a zimą 85 to tak jak pojezdzi się chwilę, potrafię dojechać do pracy 8km w zimę o nawet 80 nie przekroczy;)
  8. Ten sam problem mam, czujnik położenia wału koledzy obstawia ale jeszcze nie byłem u mechanika bo nie mogę znales fb kogoś u mnie kto dobrze radzi sobie z vectrami. Obecnie przy minusowych rozwiązuje to tak że podnosze maskę i się wychaldza przez 10minut na morozie i odkrecam korek o zbiornika z płynem do chłodnicy. Ale to nie rozwiązanie:) Ps u mnie pada dwumasowe koło więc może to winne jest i ustawienie wału nie działa i czujnik psuje? Jakbyś się wcześniej dowiedział ocb z problemem i jakie rozwiązanie daj znać w wątku:) u mnie vectra 1.9 150km
  9. Poprawiłem, błąd przy rejestracji, śląskie, Sosnowiec. A tak wogole to właśnie skończyłam oczekiwanie aż super bryka odpali i dokładnie 60 stopni w ukrytym menu i mniej i samochód mozna można zapalac gasic i znów zapalić i znów i tak normalnie bez żadnych problemów haha dziwne nie? Da się miejscowego fachmana tu znalesc? Muszę głębiej po forum poszukac
  10. 123456789

    stukanie z tyłu kombi

    Może nie mam insygni i ale poprzednika vectre c FL, i też mam to samo, amory wymienione, wszystkie możliwe zje...bane wachacze, drążki itp, i stuka i po masie wydanych pienie dz y i nerwów wzielem tych debili że soba do samochodu i pokazując im co stuka i co mają zlikwidować stwierdzi że poprostu klocki z tylu stukaja bo się lekko zużyly a nie mają sprężyn wibracyjnych bo nie każde mają i poprostu jak wjezdzam w dziurę d*** auta to stuka klocek o tarcze z wibracji hahaha po tym się zdenerwowalem na tyle że już nawet tych klocków nie wymieniłem i ich wywaliłem z samochodu:) Sprawdź tak blacha rzecz jak klocki, mogą wpadać w rezonans i stuka na wybojach dużych:)
  11. Sosnowiec, u mnie nieliczni mają techa, wogole raczej koncern vaga, francuzy się tu robi, serwisuje niby u gości którzy mają tylko ople do roboty, chcoiaz oni to tak używają tego komputera jakby go dostali wczoraj do zapozniania się z nim hehe bo inni mechanicy to opel jest beeee bo te auto to z taśmy schodzą zepsute chyba hehe i nikt nie wie jak to napraiwac bo to wymieniacze, a ci w prywatnym aso opel to niby wiedzą, niby zrobią ale musisz im powiedzieć co mają zrobic hahaha bo oni jak im mówisz rozrząd to choćby koło odpalo to on wymieni rozrząd i nastepny, pytasz ich co nastepne czy coś nie zauwazyli to auto Perfect a auto jak wjeżdża zjeba...e to zjeba...e wyjeżdża i 1000 się należy ;D Ps wogole to ci w tym prywatnym aso Opla hehe to jak na początku zacząłem tam auto robić to ciągle tych samych ludzi widuje, klientów? Chyba oni może jedno robią, inne zje..bia? Czy to ople się tak psują? Miałem citroena to wizyta u mechanika to jak sobie przypomniałem że olej trzeba zrobic a oplem? 1 raz na tydzień? 🤣 ( teraz olewam.i jeżdżę aż stanie albo nieznośna usterka) ( poważnie, co tydzień jak tygodniowka wchodziła to mechanik i po jezdzeniu tam przez 3 msc auto dalej szrot?:)
  12. No ok ale czy sama temperatura płynu chłodniczego która zbijam jest wstanie wpłynąć na pracę czujnika walka czy też wału? Problem jest od ładnych kilki msc brak czasu a rozwiązanie jest prowizoryczne i przy zimie dość łatwe, ale zaczyna już męczyć taki problem i właśnie zanim oddam z tym konktetnym problem samochód bo wogole się powinien nazywać opel problem a nie vectra haha ;), to chociaż chce wiedzieć z doświadczenia innych z czym się to je a nie odrazu looo panie to dwumas wymienimy popaczy czy zadziała, później rozrząd a na końcu czujnik temperatury haha nie obrażajac mechaników u mnie sami tacy są w miescie, większość znam bo kiedyś jeździłem w intercarsie i zawozilem części i wiem że zamawiają na pale i wymieniają aż trafia haha smutne ale prawdziwe...
  13. Co do walka to może te może kompresja nie ta i jak ostygnie to coś się domyka i nabiera kompresji? Że starych i do dziś nie zidentyfikowanych błędów do brak ciśnienia na listwie, ale mechanik powiedział że on sam nie co to może oznaczać, ale to było już od czasu jak go kupiłem i przed tym problemem
  14. A to te czujniki od wałków zmieniają ich położenie czy coś jak na szybko nowym sposobem odkrecam korek od zbiornika wyrównawczego od płynu chłodniczego? I płyn chłodniczy wystaraca szybko temperaturę, sprawdzałem na ukrytym to przy 60-70 stopniach zatrybia i odpala jak nigdy nic? Może wymienić płyn chloddniczy na nowy?
  15. Nic, normalnie, kontrolki zapalają się, gasną jak zawsze, rozusznik kręci po kilkanaście obrotów i nic. Dopiero jak ostygnie "coś" to odpali Ps jest może coś co noe pozwoli na zapłon z powodów niewłaściwycj temperatur silnikowi?
×