Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dario7

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dario7

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Września

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VB 2.0 Automat lpg

Recent Profile Visitors

88 profile views
  1. Cześć i czolem. Padł mi seryjny głośnik i juz chciałem kupować takie za 189 z tweeterami, ale... Poszedłem po rozum do głowy i poczytalem trochę tu, troche dzięki wujkowi g. i doszedlem do wniosku, zeee żeby miało to sens to za głośniki musiałbym położyć jakieś 300-350 a to juz mi sie nie uśmiecha. Dostałem głośniki od SEATa ibizy z 2007r. Kazdy głośnik lepszy niż niedzialajacy. mowimy o VB polift. Mam wtyczkę na 2 piny, a w tych VW sa 4 kabelki. Jak utne końcówkę i przełoże dwa kabelki to ma to prawo działać? Czy musi być jakas przejściówka? Nie ukrywam, ze nawet nie wiem jak to nazwać. Reasumując - czy te budżetowe rozwiązanie ma prawo grac? Dzieki i pozdrawiam
  2. Kupiłem zamiennik. 235zł z przesyłką. Z racji tego, że mam automat trzeba było przerobić. Mechanik podziałał, uciął w odpowiednim miejscu i dwiema opaskami metalowymi zacisnął. Jest póki co szczelne, zrobiłem na tym około tysiąc kilometrów. Temat można zamknąć, może też być otwarty i jak będę umiał jakoś pomóc to można pytać.
  3. A wiela Cie ten zamiennik wyniósł? No 500zł na vb biorąc pod uwagę, że dwa już pęka z silnikiem i z wszystkimi płynami. https://allegro.pl/magistrala-weze-wody-opel-vectra-b-1-8-2-0-16v-i6818157607.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=ZjQ3YmY5NjctM2YzYS00ZGQ4LTk5NDgtMjRhZWMzZjFkNmJkAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=015991f0-6b70-4658-8fd5-943674d00209 chce wziąć to, ale - nie ma tam nigdzie, że to do x20xev jest tylko napisane, że do mojego rocznika (przedział 95-02) ja mam 99'. Czy klimatyzacja ma tu jakieś większe znaczenie? Mam klimatronik. szczerze, to przy takim "remoncie" 50-100zł nie gra większej roli, a auto u mnie raczej ma już dożywocie, więc nie chciałbym rzeźbić w półśrodkach przy wężach, gdzie jest ciśnienie, albo może być.
  4. Cześć i czołem. Temat w sumie szybki i sprawny moim zdaniem - magistrala wody. Pakować 500zł w oryginał, czy 200zł za zamiennik to jest w porządku rozwiązanie? Czy może jednak bawić się w używki niewiadomego pochodzenia? Wcale dużo tych używek do 2.0 nie ma, takie pancerne motory? Jeszcze bym tylko rozwinął, dlaczego pytam.. Jestem po planowaniu głowicy, wymiana panewek, pierścienie, nowe śruby, wszędzie nowe uszczelki - czyli tak, jak powinno być. Nawet za ambitnie, bo naprawa zrównała się z ceną auta, ale do rzeczy... Co kupić, żeby miało to sens? Bo dla mnie średnio wykonany zamiennik pojeździ dłużej niż nie wiadomo ile leżąca guma w niewiadomym miejscu. Przerabiał ktoś temat? Muszę dziś zamówić, żeby do weekendu mieć auto, a bez auta jestem już drugi miesiąc. Będę wdzięczny za argumenty, albo chociaż za opinię na temat rozwiązań. Pozdrawiam
  5. Z tego co sie orientowałem, to bez problemu przeloze to ze starego silnika Vectry, czy zle sie orientowałem?
  6. Wiem, ze nadużywam Twojej gościnności, ale czy z omegi b jestem w stanie cos więcej wyjąć niz silnik do Vectry b? Np zawieszenie, hamulce, wspomaganie itp? Nie moge znaleźć kompatybilności w necie stad Pomysl, żeby wesprzeć sie doświadczeniem innych
  7. Nie kupie jezdzacego auta za 3k. Po dwóch miesiącach się moze okazać, ze kolejna dwojke trzeba wyrzucic na naprawę. Chciałbym to auto zrobić i odkładać na jakies sensowne auto za sensowne pieniądze. Pojęcie pojęciem - chętnie sie czegoś dowiem i w przyszłości pewnie wykorzystam a co do błędów, no popełniam ich teraz duzo, ale ślepo wierze, ze w przyszłości pozwoli mi to ich uniknąć. Blachę mam w spoko stanie w tej swojej VB i wygodnie mi sie tym automatem jezdzi a robię około 3-4kkm miesięcznie
  8. Wielkie dzięki. Czyli w sumie jestem w pupie. A jakby to przełożyć ze skrzynią? Kombinuje, to jest jedyna sztuka która jest po drodze i jest za 200 ojro, z dwoma kompletami kół i zawieszenie u mnie tez sie prosi o wymianę. Mam gaz w sumie i dlatego tak walcze. Miałby ktos jakies pomysły? Ja przeprasz, ze nowy jestem i tyłek zawracam i wymagam nie wiadomo czego, ale desperacja krzyczy ze mnie.
  9. Identyczny? Czyli podejdzie jako zamiana z 2.0 w automacie? Inflantylnie pytanie ale no sraczke mam pomalu, bo do roboty nie mam czym jezdzic a jutro muszę przywiezc jakiegos dawce. Bardzo dziekuje za szybka reakcje
  10. Cześć hej. Przeszukalem forum i internety i wiele wskazuje na to, ze to nie jest silnik 2.0 - ale mogłem cos pominac. Musze kupić dawce dla swojej Vectry i ja mam silnik 2.0 16v, a auto z rocznika 1999. Pytanie - czy ten silnik co jest w załączniku to 1.8 czy 2.0? Czy w ogole podejdzie? Mam automatyczną skrzynie biegów i jestem zdesperowany, bo utopilem juz w tym roku tyle pieniędzy w auta, ze az wstyd
  11. Ja też kupiłem ponad miesiąc temu automat. Jak zawsze byłem zdania, że "automat się psuje" "drogo w naprawie" tak teraz uważam, że te 4 stopniowe automaty to coś spoko. Elastyczności nie brakuje, demon to to nie jest, ale bez problemu włączysz się do ruchu. Nudzić mi się zaczęło, a jak teraz mam wejść w manuala i jechać przez miasto to porażka - się człowiek do dobrego przyzwyczaił. Mi akurat biegi zmienia bardzo płynnie, nie czuć czasami, a jak trzeba odpalić to kręci do 6k. Jedyne z czym mam problem, to nie wiem do czego służy guzik w lewarku "automata". Wie kto co?
×
×
  • Create New...