Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

elopl100

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About elopl100

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 cdti Kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozumiem, Dziękuję za odpowiedz. BTW, co to jet ten CIM? Edit: Już wiem. Dzięk.
  2. Buda jak w na zdjęciu, webasto brak (nie widzę sterowania), radio jak na zdjęciu (pewnie chodzi o model, zerknę do godziny i podeślę info). (Ja mam automat)
  3. No tak jak w temacie. Widziałem na YT, że właśnie tam się wyświetlają dane o spalaniu itp.
  4. Tak to wyglada. Nadal nic się nie zmieniło.
  5. Wczoraj zrobiłem około 150 km ale już nie sprawdzałem po trasie. Po pracy sprawdzę, dam znać. Dziękuję za podpowiedź.
  6. Nie ma mnie teraz przy samochodzie. Po południu dodam zdjęcie wszystkich ekranów z owego menu.
  7. Jest możliwe, że coś naklikałem. Ale powinno tam też pokazywać chwilowe spalanie w ml/s (?) a też jest 0. A czy wiesz może, jak się to zeruje?
  8. Witam. Kupiłem niedawno Vectrę C 1.9cdti. Po włączeniu "Ukrytego menu" (Przytrzymaniu 10s settings itp) po przejściu do ekranu w którym powinny widnieć informacje o spalaniu, zasięgu itp. wszędzie są zera. Co może być przyczyną? Dodam, że w innych pozycjach ekranu wygląda ok. Pokazuje napięcie, temperaturę itp.
  9. Witam serdecznie. Jestem nowy na forum. Kupiłem Vectrę C kombi 1.9 cdti automat. Problem jest następujący: Samochód kopci w momencie, kiedy odpala się turbina. Jak lekko daję gazu i jadę na niskich obrotach jest ok. Jak "Depnę" Załącza się turbo, "Dostaje kopa" A za mną czarna chmura. Dodam jeszcze, że po załączeniu turbo bardzo świszczy. Nie jest to dźwięk zużytych łożysk (nie gwiżdże) bardziej, jakby uciekało gdzieś powietrze. Jakbym podłączył do kompresora pistolet do malowania i nacisnął spust. Czy jedno z drugim może mieć związek? Na co zwrócić uwagę przy diagnostyce
×
×
  • Create New...
UP