Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

blueviki23

Forumowicz
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O blueviki23

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    vectra 2.0 Dti
  1. Witam. Znacie jakies patenty na usuniecie tego ? Przod po zderzeniu, zderzak jest dopasowany tak ze bardziej sie nie da i zostaly szczeliny nie duze ale sa..czytalem tu patenty z wycieraczka..wpadlem na pomysl z silikonem czarnym ten z pistoletu zda to egzamin ?
  2. blueviki23

    Swiece zarowe

    Noi sprawdzilem te swiece meroda na kabel. 2 jedna po drugiej od strony filtra powietrza zero reakcji zero iskry wiec napewno one. Polowa silnika akurat dlatego pewnie tak mocne trzepanie buda. Mam jeszcze pytanko sciagalem ta metalowa rure od turbo. To nornalne ze byl w nim olej ? To smarowanie czy sie myle ?pozdrawiam
  3. blueviki23

    Swiece zarowe

    Dzieki za odpowiedz jutro to sprawdze bo dzis nie mialem czasu, cos tam sie znam owo na mechanice ale zawsze wole miec te poparcie w tym co robie gdyz nie zajmuje sie tym nacodzien jedyne pytanie tam fajki schodza normalnie przez pociagniecie czy maja jakies zabezpieczenie ?
  4. blueviki23

    Swiece zarowe

    Witam mam taki problem, mianowicie przyszly teraz niskie temperatury i moj problem polega na tym ze po odpaleniu (odpala szybko) zaswieca mi sie check na chwile, gasnie po orzygazowaniu lub po ruszeniu i jak odpali to strasznie nie rowno pracuje, lata cala buda, trzesie i skacza obroty. Po chwili juz nornalnie. Moze to byc wina tych swiec ? Mam 2 swiece nowe wiec to bylby dla mnie najszybszy sposob wyeliminowania tego skoro juz je mam. I 2 pytanie czy moge sprawdzic je motoda w tym silniku i na tych swiecach metoda z kabelkiem ? Niechcialbym zeby poszlo jakies wieksze napiecie i sam nie uszkodzil. Pozdrawiam. Silnik 2.0 Dti
  5. blueviki23

    AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU

    335 tys. W moich rekach nabite 100 tys. Poorzednio mial kumpel ojca przez 10 lat. Tylko eksplatacja A silnik hula az milo. Zdziwiony jestem bezawaryjnoscia
  6. blueviki23

    problem z wyswietlaczem

    Tak Tranzystor.
  7. blueviki23

    problem z wyswietlaczem

    a to ze daty nie wysweitla ? zdaje mi sie ze to bedzie jakas jedna rzecz zwiazana z tymi objawami.Tasma raczej do daty mi nie pasuje tylko te radio niefabryczne...Podobno odlacza sie jakis kabel (moze ktos w temacie..) mi juz rece opadaja..teraz widac tylko godzine po wlaczeniu zapolonu..wlaczenie powoduje automatyczne gasniecie..resetowala sie tez godzina ale podmienilem kable w radiu i git..nie moge nawet wychaczyc jakiegos licznika na podmianke nawet na szrocie nie ma w okolicy..najgorszsse ze juz tak kupilem i nie wiem jak szukac przyczyny..od standardow czy ktos cos porobil..
  8. blueviki23

    problem z wyswietlaczem

    wymieniony i dalej to samo..
  9. blueviki23

    problem z wyswietlaczem

    no mam maksymalnie ustawione, pisalem..dzis rozebralem w celu zrobienia "zimnych" lutow ale bez efektu..zastanwia mnie czemu przy podlaczeniu kostki te 2 zarowki od podswietlenia zaswieca sie na sekunde i gasna..tak za kazdym razem z podlaczeniu kostki..Poza tym probowalem jakies kabelki odlaczac czy cos przy wyswietlaczu ale bez skutku.
  10. blueviki23

    problem z wyswietlaczem

    Witam. mam taki problem z wyswietlaczem, mianowicie nie wyswietla Daty, po wlaczeniu swiatel kompletnie gasnie. Nie podwietla sie tylko swieci godzina. Wymienilem 2 zarowki bo byly spalone ale zauwazylem jak podlaczalem kostke do licznika po wymianie to te 2 zarowki zapalaja sie na sekunde i gasna i tak za kazdym razem z podpieciem kostki. tą godzine i tak tylko widac jak jest ciemno bo te podswietlenie dziala tak jak juz mowilem. Radio mam nie orginalne i tak juz kupilem. mysle ze to cos ma wspolnego z tym. tylko nie wiem czemu brak daty, podswietlenia i gasnieciem calego wsywietlacza pod przekreceniu pokretla swiatel nawet na 1 pozycje. Podwietlenie ustawione na maks. W czym moze tkwic problem, za co sie brac >
  11. blueviki23

    problem z biegami

    Glupie Pytanie A gdzie on sie znajduje ? znam sie cos tam mechanice ale biegi itp rzadko ale to rzadko mialem powod zagladnac.
  12. blueviki23

    problem z biegami

    Witam. Siedze na forum i szukam rozwiazania na moj problem dot 1 i 2 biegu oraz czasem R. Wyczytalem ze kazdy ma problem z ciezkim wchodzeniem biegow ale w dol lub gore. moj problem polega na tym ze nie moge wrzucic ani 1 ani 2 bez mocnego odgiecia drazka w lewo tzn w moja strone. Wtedy wchodzi w gore czyli na 1 i na dol na 2 bez problemu tylko ze musze mocno dosyc pociagnac w lewo drazek. jak jest na luzie to bez problemu 3 i 4 i piatka a 1 i 2 jakby w orginale nie bylo. jak dam z normalna sila do siebie drazek w celu wrzuceniu jak w sprawnej skrzyni 1 i 2 to nie dam ani na gore ani dol. jakby wgl nie bylo tego stopnia 1 i 2. Zadnego luzu nie ma tylko wlasnie jakby brakowalo tego miesjca z lewej strony i trzeba sila mocno w lewo jeszcze dociagnac i wtedy wrzucac 1 czy 2. Problem mam dlugo z tym ale sie przyzywczailem ale Moja dziewczyna nie chce prowadzic bo nie dziala a czasem sie przydaje choc viki widac ma osobne zabezpieczenia hehe ale zdecydowalem sie na polepszeniu se konfortu gdy robie tez zawieszenie i chce miec cacy wszystko . Pozdrawiam
  13. Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak nazywa się wąż który idzie od termostatu na dół. Wywalało mi płyn i pojechałem na warsztat. Gościu tam wprowadził ciśnienie do układu i wyszło że z niego sika. Ewentualnie czy dało by jakoś to uszczelnić bez wymiany...wymieniałem dziś termostat z obudową, płyn a musiałbym na nowo kupować..olej i parę innych rzeczy i w portfelu zostało 50 zł..myślałem że już sprawne a tu znów wydatek..
×