Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Łukal

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Łukal

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC FL 1.9 DTH Kombi + Asterix H GTC 1.7 DTH

Kontakt

  • Telefon
    Mam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja nadal obstawiam akumulator. Po prostu już nie trzyma parametrów, nie ma takiej pojemności. Ładowanie masz książkowe.
  2. Sprawdziłbym w pierwszym rzędzie akumulator. Może cela padła. To że pokazuje pomad 12V nic nie znaczy. Na akumulatorze będzie 12.3V ale przy obciążeniu spadnie dużo niżej co nie pozwoli mu zakręcić porządnie. Sprawny akumulator powinien mieć ponad 12.5V w stanie spoczynku. Jak masz możliwość podmienić aku z innego samochodu to spróbuj lub poszukaj testera akumulatora który uwidoczni faktyczny stan akumulatora.
  3. Żeby wymienić filtr trzeba rozebrać skrzynię gdyż jest on z zewnątrz nie dostępny. Wymienia się to przy remoncie skrzyni.
  4. Zamontowałem 2 szt zamienników NTY i nie mam zastrzeżeń do nich w kwestii działania. Działają już prawie rok. Kosztowały mnie ok 30zł za szt.
  5. W moim 1.9 DTH miałem problemy z paleniem najczęściej jak silnik był ciepły. Czasami odpalił po chwili a czasami nie. Dodatkowo błędy komunikacji can. Podczas jazdy zapalał się błąd trakcji i padał gazu nie reagował, obroty nagle spadały jak przy zdjęciu nogi z gazu po czym po chwili wszystko wracało do normy. Czasami zdążyło się to raz na trasie a czasami co 100m, szarpanie. Często gdy pedał już nie reagował dłużej obroty wzrastały do ok 1200-1500. Przeczyściłem kostkę przy pedale, całą skrzynkę bezpieczników pod maską i wtyczki przy sterowniku silnika. Nie chciał odpalić, rozładowałem aku. P
  6. Warto spróbować. Odłącz akumulator na godzinkę i ustawienia powinny się zresetować lub zrób to kablem.
  7. Problem rozwiązany. Po wymianie panelu klimatyzacji wszystko zaczęło działać.
  8. Problem rozwiązany. Winowajcą był panel sterowania klimatyzacją.
  9. Witam kolegów. Od kilku dni męczę się z brakiem ogrzewania. Mianowicie po nocy wsiadłem do samochodu i zonk, nie grzeje. Na panelu temperatura się zmienia ale klapy nie reagują. Po włączeniu obiegu wewnętrznego klapa też się nie zamyka. Po prostu cisza. Po włączeniu nadmuchu na szybę czołową działa nadmuch. W załączniku widać błędy jakie wysypało. Klima dwustrefowa VC 06r. Podczas testów klapy są na 100% i się nie zmienia, reaguje tylko klapa na szybę czołową. Bezpieczniki przy kierownicy całe. Wygląda tak jakby w jednym czasie padły 4 silniczki. Może ktoś z was borykał się z takim problemem i
  10. Witam. Długo szukałem czytając forum o moim problemie który polegał na ciężkim paleniu gdy silnik był nagrzany. Tematów wiele ale mało zbierzne z moim problemem. Pacjęt VC 1.9DTH. Silnik potrafił zapalić na sekundę po czym zgasł i wtedy był problem z odpaleniem. Nie zdążyło się to za każdym razem lecz w nie określonych chwilach. Problem zaczął się pojawiać również rano. W końcu moim oczom ukazał się delikatny wyciek który odkrył z skąd są te problemy. Mianowicie zużyte oringów w filtrze paliwa. Błędów w komputerze brak. Pora wymiany. Potrzebne narzędzia i części: Oringi w
  11. Kolego Quba obstawiam że zmieszane różne oleje po długim postoju gdy olej w skrzyni jest nierozgrzany wpływa na taką pracę. Mam taką nadzieję U mnie jest podobnie ale sporadycznie, staram się przed nagrzaniem oleju jechać spokojnie. Dodam że moja skrzynia jest po remoncie i przejechała od tego momentu ok 80tyś. km. Nasze skrzynie się uczą. Może skrzynia musi się przyzwyczaić do świeżego oleju. U mnie po kupnie samochodu (Ok 80tyś km po remoncie) wymieniłem statycznie olej na Petro canada dexron VI. Stary olej nie był już czerwony. Przed wymianą skrzynia między 3 a 4 biegiem po rozgrzaniu olej
  12. Kolego Pabis1979 jaką wersję masz Opcoma i vaux-com. Na mojej niestety nie poszło.
  13. Kolega modrzey dobrze mówi. Znajduje się przy RECu od przodu samochodu. Wchodzą do niej dwie kostki jedna szara-biała druga czarna. Wymiana to chwila. Jak centralka będzie z innymi indeksami będzie działać niepoprawnie np. tylko tył. Wtedy indeksy należy zmienić np.TECHem, MDI, Op-com z dalekiego wschodu tego nie zrobi, niestety. Niżej zdjęcie mojej centralki. Szukałem takiej żeby wszystkie numerki się zgadzały.
  14. Można spróbować z zaworem może się uda. Podmieniałem zawór a nawet cały zestaw zaworków razem ze zbiorniczkiem na używkę ( może to był błąd) i nie pomogło. Sprzedawca twierdził że samochod z którego był wyciągnięty działał poprawnie. Sprawdzałem szczelność podciśnienia. Wymieniłem vacumpompe.
  15. Przeładowuje. Miałem to samo. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy. Najczęściej występuje to podczas przyspieszania na piątym biegu z niskich obrotów lub pod obciążeniem np. z przyczepką. Walczyłem z tym i nie wygrałem. Przeczytałem pół internetu i nie znalazłem rozwiązania. Są opinie że to wina łopatek od geometrii, zabrudzone się blokują, czyściłem i dalej nic. Czytałem gdzieś o nakręceniu nakrętki 5mm na gwint przy cięgnie gruszki, jak dobrze pamiętam śrubka do regulacji skoku gruszki. Dzięki temu zmniejsza się ciśnienie doładowania ale niestety na wszystkich biegach, czy jest t
×
×
  • Create New...
UP