Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dudek94

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dudek94

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pakiet sport rozumiem że chodzi o sprężyny GTS -20, które w teorii powinny tu być? Wydaje mi sie że to będzie mało i teraz nie wiem ile mm kupić. Dołączam zdj mego Ursusa. Doradzcie Panowie co kupić. Widzialem te pakiety eibacha -30, ale są na przód i tył którego chciałabym nie ruszać.
  2. Witam Panowie. Odgrzeje kotleta bo założyłem do swego 1.8 18 8j i jest japa potworna. Miedzy kolo a nadkole można rękę wsadzić. Czy same sprężyny wystarczą żeby obniżyć?
  3. VC GTS 1.8 2003 r Witam Panowie. Po założeniu kół letnich 225/40/18 auto wygląda z przodu jak traktor. Prześwit miedzy nadkolem a opona wynosi 9cm.. Po zakupie auta widziałem ze zawsze wysoko stało z przodu ale teraz wygląda to tragicznie. Moje pytanie co zrobić żeby posadzić ją niżej? Czy same sprężyny wystarczą przy takiej kozie? Wolałbym uniknąć gwintów bo nie zależy mi na niewiadomo jakiej glebie.
  4. U mnie wymiana przepustnicy pomogła
  5. Wydaje mi sie ze zbiera sie dobrze jak na 1.8
  6. Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem VC 1.8 90 kw i jak to bywa przy kupnie auta w drodze powrotnej do domu zaczęło się coś dziać a mianowicie przy jeździe ze stała prędkością auto zaczęło lekko szarpać. Obroty lubia falować momentami między 500-1000 ale po chwili przestają. Z obrotami poprzedni właściciel poradził sobie zmieniając cewke na sentech która oddałem na gwarancję i oddali kasę. Aktualnie mam oryginalną ale dzieje sie to samo. Po przeczyszczeniu przepustnicy problem szarpania znika na kilka dni. Na opcomie pokazuje sonde za katem o ile dobrze pamiętam. Świece zmienione na jedno elektrodowe bosha. Chce zrobić to auto żeby jeździło porządnie ale juz nie wiem co kupować żeby było dobrze dlatego zanim zaczne inwestować wolę zasięgnąć Waszych porad. Dodam że objawy występują na benzynie i gazie.
×
×
  • Create New...