Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wll2311

Forumowicz
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About wll2311

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Legionowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra c kombi Z18 xe (ŻABA 🐸)

Recent Profile Visitors

201 profile views
  1. Rajszew (między Legionowem a Nowy Dworem Mazowieckim) spoko kolesie jeśli chcesz numer to mogę wysłać na priv. Zajmują się prawie tylko vectrami
  2. A jakie błędy komp pokazuje? Umnie jak folowaly obroty do przepływomierz wymienic musiałem i mam spokój
  3. Bieda jeśli o ten silnik to nic więcej nie będzie rzadko wychodziły z leprzym wyposażeniem. Wiesz niech doślę zdjęcia plus fotel kierowcy patrząc po zdjęciach to wygląda tak jak u mnie przy 200 tys. I jak kojarzę to od miesiąca jest na ottomo.
  4. Ja przepływke na początku roku wymienialem na oryginalna.
  5. Odpalenie na zimnym silniku (od czwartku wieczora nie ruszania) tak po 5 s obroty spadły jak na pierwszym filmie tylko wyłączyłem kamerę.
  6. Odpalenie na zimnym silniku (od czwartku wieczora nie ruszania) tak po 5 s obroty spadły jak na pierwszym filmie. MOV_0026.mp4
  7. Odpalenie na ciepłym silniku MOV_0028.mp4
  8. Oki ale przypomnij mi się w piątek wieczorem.
  9. Jak będę za tydzień w domu do nagram opalanie i wstawię, i porównasz.
  10. Ja na początku roku robiłem to samo ale mi podszybie weszło spowrotem bez problemów. Na YouTube są dwa filmy z opisem naprawy wycieraczek może tam coś podpatrzysz. Tylko pamiętam że umnie nie chciało pod szybie wogole zejść ale jak wkladalem to bez problemów mi weszło.
  11. Wiesz ja mam 1,8 xe +lpg tak jest zawsze na zimnym jak u ciebie na filmie. Bo jak już silnik rozgrzeje się to tak nie mam. I mi się wydaje że tak ma być oczywiście mogę się mylić. I to jest moim zdaniem sanie.
  12. Niby Oki wszystko ale dziwne że jak wymieniał za pierwszym razem uszczelke termostatu nie sprawdził. Ciekawe jak zrobisz Test spalin co wyjdzie. A w układzie chlodzenia ciśnienie jest czy nie jak samochód tak z 8godzin postoji po jeździe chociaż z 10km.
  13. A teraz pytanie ile za zrobienie uszczelki pod głowicą płaciłes? Bo sam teraz w renult thali robię znaczy znajomy mechanik i to koszt tak 1,3 tys wyjdzie mi i wiem że to nie jest dużo tak naprawdę.
  14. Mam pytanie czemu nie pojechałem do tego samego mechanika co uszczelke pod głowica robil? Dziwne trochę wszystko ja najpierw bym pojechał tam i zaczął gadać po okaże się że głowice papierem ściernym potraktowali a nie planowanie. A termostat jest otwarty cały czas żeby się nie grzal czyli coś jest nie tak. Korek oryginalny kupiłeś? Bo ja miałem kiedyś w golfie jazdy właśnie przez korek.
×
×
  • Create New...