Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dexter vc

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Dexter vc

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS

Kontakt

  • Telefon
    508445081

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie, smieci w egr to plecionka pochodzaca z uszczelnienia wkladu katalizatora i jego obudowy, ma ona forme sznurka. Na obecna chwile zostal zaslepiony egr dorobina podkladka, aby te druciki nie polecialy do dolotu a sam kat zostal oczyszczony w miare mozliwosci przez otwor dla sondy. W najblizszym czasie zdemontuje kolektor, moze przez kanaly da sie wyciac wystajacy kawalek tej plecionki i oczyszcze dokladnie kolektor wydechowy, dodam ze sam wklad katalizatora wyglada bardzo dobrze
  2. Moje 1.8xe podobno ma 204tys km a jest cicho bez roznicy czy 120 czy 150
  3. Podobno mozna, ale nie jestem zwolennikiem takich zmian, uwazam ze jak cos jest w samochodzie to powinno byc sprawne i dzialac, proponowany scenariusz to ostateczna ostatecznosc
  4. U mnie smieci w egr wygladaja tak jak na zdjeciach, w podpietym temacie sa troche inne acz kolwiek pochodzenie moze byc takie samo czyli katalizator, samochod ladnie sie wkreca i nie wywala aktualnie zadnych bledow, no nic, zdejme kolektor wydechowy i dam znac co dalej
  5. Witam koledzy, W mojej Viki pojawil sie nastepujacy problem, ostatnio na autostradzie przy 150 stracila moc i zaczelo szarpac, po czy pojawil sie blad odczytany jako 1 rzedu, stwierdzono awarie egr, mechanik skasowal blad, obejrzal egr i powiedzial ze egr czysty wiec pewnie jest uszkodzony. W zasadzie po wyjechaniu z warsztau Viki zaczela pracowac jak przed awaria. Natomiast zaraz potem pojawily sie nastepne objawy po dynamicznej jezdzie na wysokich obrotach: gdy sie zatrzymalem pracowala jakby na 3 cylindrach, dodam ze check sie nie zapalil. Postanowilem sprawdzic egr czy moze sie zacial. Wykrecilem go a tam grzybek zablokowany przez druciki takie jak z czyscika do metalu, cienki mocne i pokrecone. W kanale gdzie przykreca sie egr, w czesci wydechowej bylo tego wiecej. Wyczyscilem, zlozylem i znow praca normalna. Na postoju zakrecilem do odciecia i znow to samo. Wyjmuje egr a tam druciki i paprochy jakby ceramiki. Moze ktos tak mial? Czy moze to katalizator sie rozpadl i przy wirowaniu spalin gdy otwiera sie egr to wyrzuca tam smieci? Dodam ze na biegu jalowym, gdy klimatronic jest w trybie eko czyli klima wylaczona pokazuje spalanie w zakresie 1,2 do 1,5 litra na h. Z tego co wiem to zdexydowanie za duzo i powinno byc okolo 0,8l na h
  6. Podmien przepustnice, ja po czyszczeniu tak mialem, okazalo sie ze przez os przepustnicy brud dostal sie do srodka tej puszki, na wolnych obrotach pracowal jak star 200 i blad byl zwiazany z dawka paliwa, poza tym jezdzil normalnie,
  7. Ja nie jestem mechanikiem. Opisuje objawy i to jak zostalo faktycznie naprawione. Bo jak sam widzisz do wielu rzeczy dochodzi sie metoda prob i bledow a pomimo podobnych objawow przyczyny sa rozne
  8. Check sie palil gdy przepustnica dzialala nieprawidlowo i wykazywalo za bogata mieszanke. A co do rozrzadu nic sie niebdzialo z checkami. Bylo troche malo mocy jak na 122 km. I potrafilo telepac silnikiem na wolnych obrotach
  9. Mialem podobny problem z falowaniem obrotow po zakupie swojej Viki. Po pierwsze uszkodzona przepustnica a po drugie okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony o 2 zeby. Po odebraniu z warsztatu pracuje rowniutko. Co do przepustnicy za bogata mieszanka i check ale nie zawsze. A co do rozrzadu brak bledow ale na wolnych obrotach potrafil falowac.
  10. Witam, Viki odebrana z warsztatu. Zamieniono przepustnice na inna uzywana i wszystko wrocilo do stanu sprzed umycia przepustnicy. Czyli na wolnych obrotach pracuje ladnie ale slabo sie zbiera i np przy zmianie biegow dlugo utrzymuje wysokie obroty. Jakby dzialalo z opoznieniem. Nie ma chekow, bledow i takich tam. Moze ktos przerabial taki temat, zeby ozywic auto? Moze to Cisnienie paliwa zle sie reguluje? Czasem po zapaleniu pracuje ze 3 do 5 cykli na 3 cylindrach i zgasnie a potem odpala normalnie.
  11. Tak. Blad dotyczy dawki paliwa. Na warsztacie aktualnie auto stoi. Egr czysciutki
  12. Witam forumowiczow. Tydzien temu zakupilem Viki gts 1.8 122km z 2003 r. Auto zamulalo wiec wymylem przepustnice. Po jej ponownym zamontowaniu zaczelo na wolnych obrotach pracowac jakby na 3 cylindrach. I czasem pojawia sie efekt kangura. Nie zasysa lewego powietrza a z objawow podobnie opisanych na forum wina pada na czujnik albo regulator cisnienia paliwa. Niestety z tych opisanych na forum w moim egzemplazu nie potrafie zlokalizowac go przy silniku. U mnie jest w pelni elektroniczny zaplon. Czy w tej wersji mogl on byc wbudowany w zbiorniku? Przepraszam za bledy.
×
×
  • Create New...