Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dexter vc

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Dexter vc

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS

Kontakt

  • Telefon
    508445081

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie, smieci w egr to plecionka pochodzaca z uszczelnienia wkladu katalizatora i jego obudowy, ma ona forme sznurka. Na obecna chwile zostal zaslepiony egr dorobina podkladka, aby te druciki nie polecialy do dolotu a sam kat zostal oczyszczony w miare mozliwosci przez otwor dla sondy. W najblizszym czasie zdemontuje kolektor, moze przez kanaly da sie wyciac wystajacy kawalek tej plecionki i oczyszcze dokladnie kolektor wydechowy, dodam ze sam wklad katalizatora wyglada bardzo dobrze
  2. Moje 1.8xe podobno ma 204tys km a jest cicho bez roznicy czy 120 czy 150
  3. Podobno mozna, ale nie jestem zwolennikiem takich zmian, uwazam ze jak cos jest w samochodzie to powinno byc sprawne i dzialac, proponowany scenariusz to ostateczna ostatecznosc
  4. U mnie smieci w egr wygladaja tak jak na zdjeciach, w podpietym temacie sa troche inne acz kolwiek pochodzenie moze byc takie samo czyli katalizator, samochod ladnie sie wkreca i nie wywala aktualnie zadnych bledow, no nic, zdejme kolektor wydechowy i dam znac co dalej
  5. Witam koledzy, W mojej Viki pojawil sie nastepujacy problem, ostatnio na autostradzie przy 150 stracila moc i zaczelo szarpac, po czy pojawil sie blad odczytany jako 1 rzedu, stwierdzono awarie egr, mechanik skasowal blad, obejrzal egr i powiedzial ze egr czysty wiec pewnie jest uszkodzony. W zasadzie po wyjechaniu z warsztau Viki zaczela pracowac jak przed awaria. Natomiast zaraz potem pojawily sie nastepne objawy po dynamicznej jezdzie na wysokich obrotach: gdy sie zatrzymalem pracowala jakby na 3 cylindrach, dodam ze check sie nie zapalil. Postanowilem sprawdzic egr czy moze sie zacia
  6. Podmien przepustnice, ja po czyszczeniu tak mialem, okazalo sie ze przez os przepustnicy brud dostal sie do srodka tej puszki, na wolnych obrotach pracowal jak star 200 i blad byl zwiazany z dawka paliwa, poza tym jezdzil normalnie,
  7. Ja nie jestem mechanikiem. Opisuje objawy i to jak zostalo faktycznie naprawione. Bo jak sam widzisz do wielu rzeczy dochodzi sie metoda prob i bledow a pomimo podobnych objawow przyczyny sa rozne
  8. Check sie palil gdy przepustnica dzialala nieprawidlowo i wykazywalo za bogata mieszanke. A co do rozrzadu nic sie niebdzialo z checkami. Bylo troche malo mocy jak na 122 km. I potrafilo telepac silnikiem na wolnych obrotach
  9. Mialem podobny problem z falowaniem obrotow po zakupie swojej Viki. Po pierwsze uszkodzona przepustnica a po drugie okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony o 2 zeby. Po odebraniu z warsztatu pracuje rowniutko. Co do przepustnicy za bogata mieszanka i check ale nie zawsze. A co do rozrzadu brak bledow ale na wolnych obrotach potrafil falowac.
  10. Witam, Viki odebrana z warsztatu. Zamieniono przepustnice na inna uzywana i wszystko wrocilo do stanu sprzed umycia przepustnicy. Czyli na wolnych obrotach pracuje ladnie ale slabo sie zbiera i np przy zmianie biegow dlugo utrzymuje wysokie obroty. Jakby dzialalo z opoznieniem. Nie ma chekow, bledow i takich tam. Moze ktos przerabial taki temat, zeby ozywic auto? Moze to Cisnienie paliwa zle sie reguluje? Czasem po zapaleniu pracuje ze 3 do 5 cykli na 3 cylindrach i zgasnie a potem odpala normalnie.
  11. Tak. Blad dotyczy dawki paliwa. Na warsztacie aktualnie auto stoi. Egr czysciutki
  12. Witam forumowiczow. Tydzien temu zakupilem Viki gts 1.8 122km z 2003 r. Auto zamulalo wiec wymylem przepustnice. Po jej ponownym zamontowaniu zaczelo na wolnych obrotach pracowac jakby na 3 cylindrach. I czasem pojawia sie efekt kangura. Nie zasysa lewego powietrza a z objawow podobnie opisanych na forum wina pada na czujnik albo regulator cisnienia paliwa. Niestety z tych opisanych na forum w moim egzemplazu nie potrafie zlokalizowac go przy silniku. U mnie jest w pelni elektroniczny zaplon. Czy w tej wersji mogl on byc wbudowany w zbiorniku? Przepraszam za bledy.
×
×
  • Create New...
UP