Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

X54

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About X54

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE / LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, typ podzespołu zawsze najlepiej jak najbliżej oryginału a takie rzeczy, jak elementy zawieszenia, hamulców zawsze wymieniaj dwustronnie.
  2. Cześć, jeżeli mogę coś wtrącić to jedź na przegląd, jakiekolwiek nawet minimalne zawilgocenia na maglownicy oznaczają naprawę w najbliższych trzech miesiącach. Obejrzyj wszystkie szyby jakie roczniki i numery. Stan reflektorów, jak mocno przygasają światła przy manewrach na postoju, stan wiązek elektrycznych pod maską. Co byś nie zrobił i tak będzie coś do naprawy. Powodzenia
  3. Dzięki, musze kończyć. W zasadzie jestem mechanikiem ale nie praktykującym (klecę tylko swoje). Pozdrawiam
  4. Masz rację, teraz mam cztero (takie dałem sobie wcisnąć w Gordonie). Niby zgodne z autem ale po założeniu d..y nie urywa. Tłukę już te cztero... jakieś 20000 km. Mam stare sprawne, założę i obym dostał banana na licu.
  5. Sprawdzę świece, cewkę, omawianą część układu hamulcowego no i siedlisko gruzu - kata. Dziękuję za poświęcony czas.
  6. Ok, sprawdzę w weekend. Z katalizatorem nigdy nie miałem do czynienia, co mogę ocenić i jak (czy już durszlak)?
  7. Owszem, jakby sonda ale spala w normie jedno i drugie. Jeszcze wypadanie zapłonów i spokoju nie daje mi hamulec - serwo albo przewód stary z brakiem właściwego przepływu. Dzięki za odpowiedź : )
  8. Dzień dobry, jestem po raz pierwszy na forum. Mam zagadkę do rozwiązania. Moje auto to VC Z18XE (2004) + LPG (2017) . Od około dwóch tygodni mam objaw jakby coś podczas jazdy (na PB mniej niż na LPG) "łapało-przytrzymywało" samochód i puszczało.Jest to delikatne zjawisko ale dostateczne aby poczuć. Uruchomienie silnika , obroty biegu jałowego, moc, spalanie - bez uwag. Po odjęciu gazu obroty zaczynają opadać po około sekundzie następnie zatrzymują się w okolicy 1050 obr/min, opadają do 900 lekko podchodzą do 920/930 i pozostają bez zmian. Od jakiegoś czasu mam też problem z przednimi hamulcami (klocki założyli mi Mintex-y). Lewy przedni piszczy przy hamowaniu, zakręcaniu w prawo i kiedy na postoju pojazd lekko toczy się do tyłu. Pedał hamulca podczas jazdy różnie, raz w normie potem lekko twardszy. Na postoju (po wyłączeniu silnika) raz normalnie raz twardy jak kamień. Błędy: P0036, P0100, P0136, P0170 - świeci czek. Proszę o podpowiedź, czy może to: świece, cewka, sonda, przepływomierz, wadliwe połączenia lub awaria wtrysku PB/LPG, mapy, czy może hamulec/serwo, czy może coś jeszcze innego. Z góry dziękuję
×
×
  • Create New...