Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojtek2812

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wojtek2812

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 2.0T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Mam VC kombi 07/2004, rocznikowo 2005. Również bardzo interesuje mnie funkcja omawiana w temacie. Funkcja awaryjnych świateł hamowania w RECu jest aktywna i ustawiona na występuje. Zarówno Tech jak i Opcom brały w tym udział dla pewności, jednak światło stop na klapie nie miga przy szybszej jeździe i gwałtownym hamowaniu.Próbowałem również myku z wciśniętym pedałem hamulca i przyciskiem kasowania przebiegu dziennego+ włączenie zapłonu, bezskutecznie. W moim aucie siedzi REC nr 13189928 o oznaczeniu EZ, sterownik ABS/TC/ESP również EZ, BCM EG nr 13168781 , wariant oprogramowania BCM 0x2
  2. Nie taki świeży. Też mam VC kombi z tego roku i swego czasu głowiłem się nad fotelikiem z top tether ale przez brak możliwości bezpiecznego montażu ostatecznie odpadł. Za to żonki Mazda 323f rok 2002 taki zaczep posiada
  3. Witam. Proszę o rozkodowanie Vinu W0L0ZCF3551006084. Dziękuję i pozdrawiam
  4. Rychło w czas ale może ktoś skorzysta. Oringi magistrali mają rozmiar 40x4,5 mm choć spróbowałbym czy 40x5 mm podejdzie. Oczywiście składane na smar silikonowy. Jeśli chodzi o uszczelkę obudowy termostatu (kwadratowa) w zamienniku jest nieosiągalna. Jest jakaś referencja Elringa ale niedostępna.
  5. Witaj.Mam do Ciebie pytanie odnośnie uruchomienia mrugającego światła hamowania. Mam VC przejściówkę kombi, produkcja lipiec 2004. REC o oznaczeniu EZ. Jeśli chodzi o wyposażenie które obsługuje REC mam hak fabryczny (rozkładany dźwignią) i parktronic. Próbowałem uruchomić funkcję OP-COMem i owszem, okienko jest aktywne, zaznaczone "występuje" jednak trzeci stop nie miga. Czy zechcesz podpowiedzieć mi czego brakuje by światło zmusić do mrugania? Pozdrawiam. Wojtek

  6. Witaj.Mam do Ciebie pytanie odnośnie uruchomienia mrugającego światła hamowania. Mam VC przejściówkę kombi, produkcja lipiec 2004. REC o oznaczeniu EZ. Jeśli chodzi o wyposażenie które obsługuje REC mam hak fabryczny (rozkładany dźwignią) i parktronic. Z tego co wyczytałem prędkość musi wynosić powyżej 30 km/h i zadziałanie układu ABS powinno uruchamiać tę funkcję. Próbowałem uruchomić funkcję OP-COMem i owszem, okienko jest aktywne, zaznaczone "występuje" jednak trzeci stop nie miga. Czy zechcesz podpowiedzieć mi czego brakuje by światło zmusić do mrugania? Pozdrawiam. Wojtek

  7. Jak dysponujesz Opcomem możesz sprawdzić poszczególne biegi wentylatorów choć ja wątpię że stamtąd się zadymiło. Przy włączonej klimie uruchamia je czujnik ciśnienia czynnika zlokalizowany przy obudowie filtra powietrza. Sprawdzenie przejścia cewki sprzęgła dałoby odpowiedź skąd ten dym
  8. Nikt nie miał ochoty bawić się w wymiane cewki w szczycie sezonu klimatyzacyjnego że tak powiem. Sprężarka i tak była do wyjęcia. Gdyby się dało zrobić to bez ściągania sprężarki a co za tym idzie spuszczania czynnika sam bym to zrobił. Starą sobie zostawiłem, w razie czego kupię cewkę za ok 100zł i wymienię
  9. Odłącz kostkę cewki sprzęgła sprężarki i sprawdź jej rezystancję. Powinna mieć kilka omów ale u Ciebie podejrzewam raczej spalony bezpiecznik termiczny więc miernik zapewne wskaże przerwę. Możesz jeszcze zamiast cewki podłączyć żarówkę 21w. Powinna zaświecić po włączeniu AC.
  10. Przerabiałem coś takiego w zeszłym roku. Klima chodziła dłuższy czas na postoju w ponad 30-stopniowym upale. Po ruszeniu zadymiło się z nawiewów i koniec klimy. Padła cewka sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki najprawdopodobniej wskutek ograniczonej zdolności oddawania ciepła ze skraplacza (był niedrożny z zewnątrz przez owady które zakończyły na nim swój żywot) a co za tym idzie wzrost ciśnienia w układzie skutkujący większym obciążeniem sprężarki. Cała historia zakończyła się wymianą sprężarki na regenerowaną i oczywiście umyciem skraplacza. Wentylatory chodziły po włączeniu klimy? To te
×
×
  • Create New...
UP