Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matex34

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matex34

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tzn. o tym właśnie myślałem, jazda w korkach w lato itp. Obecnie jest to właśnie 84 stopnie uszczelka będzie jutro wymieniana dzięki raz jeszcze. Myślę, że temat do zamknięcia
  2. Czyli faktycznie wychodzi na to że ten typ tak ma. W takim razie przez zimę jeżdżę tak jak jest, zobaczymy jak w lato będzie się zachowywał (w tegoroczne trzymał właśnie cały czas 90 stopni). Dzięki Wam z porady.
  3. Dzięki za wasze uwagi. Z racji, że nie mam klucza dynamometrycznego, a na zewnątrz zimno, żeby coś dłubać postanowiłem dziś rano oddać auto do najbliższego mechanika. Auto mam jutro odebrać bo czekają na uszczelkę pod pokrywą. Jeżeli chodzi o wyciek płynu chłodzącego to podobno jakieś węże były poluzowane. Jutro jak odbiorę auto to przez koleje dni będę sprawdzał czy to było faktycznie to i czy nic dalej nie ubywa. Natomiast jeżeli chodzi o temperaturę - to podłączałem się pod komputer przez złącze OBD. Temperatura pokrywa się z tej z czujnika komputera i tej z zegarów. Maks jaki
  4. Witajcie, W ostatnim czasie w mojej Vectrze C (1.8, 2002) zauważyłem, że zaczyna ubywać płynu chłodniczego. Nie były to jeszcze takie ilości że go zupełnie nie było, więc w wolnej chwili miałem się tym zająć. Teraz jak zaczęło być chłodniej zauważyłem też, że maks. Temperatura jaka osiąga silnik to 80-85 stopni. Pomyślałem, że może termostat zaczyna padać. Zdjąłem dziś plastikowa pokrywę i ukazał mi się widok jak na zdjęciach. Zastanawiam się czym to może być spowodowane? I czy da radę samemu się temu uporać czy jednak mechanik. Zakładam, że jest to tak zapocone właśnie ubywajacym płynem
  5. Dzięki wielkie, na pewno chętnie bym skorzystał. Nawet ew. ten przepływomierz sprawdzić plus np. sondy :) No właśnie to mnie zastanawia, jeżeli coś byłoby z przepływomierzem to chyba na gazie u mnie też powinien nierówno pracować. P.S. Raz jeszcze dzięki za namiary
  6. Zgadza się, wszystkie screeny były na rozgrzanym silniku. Od czego teraz zacząć wg Ciebie? Taka jak @wll2311 pisał - sprawdzić przepływomierz? Teoretycznie poprzedni właściciel zapewnił mnie, że był wymieniany ale papierów na to nie mam. Czy jest szansa go sprawdzić bez podmiany/wymiany żeby się nie wpędzać w razie czego w niepotrzebne koszta? I jeszcze takie pytanie - gdyby to było to to czy na gazie również wtedy nie powinien pracować niestabilnie? Jestem z powiatu wołomińskiego więc do Marek mam rzut beretem, jeżeli masz kogoś poleconego to chętnie przejmę namiary
  7. Witajcie, sytuacja wygląda tak, że nie miałem czasu na przełomie roku zająć się tą sprawą. Dopiero w zeszłym tygodniu pojeździłem trochę na PB i obserwowałem zachowanie auta. Zrobiłem ok 300 km na samej PB, bez przełączania się na gaz. Po tych kilku dniach muszę jednoznacznie stwierdzić, że jazda ta była męcząca. Jeżeli chodzi o korekty, w zasadzie się one w ogóle nie zmieniły (nie wiem czy 300 km prze ok 5 dni to nie za mało? przed oddaniem na ostatnią regulację gazu przejechałem ok 700 km i było tak samo, sam gazownik stwierdził że auto było zamulone), auto zdecydowanie zamulało, brakow
  8. Witajcie, wreszcie zakupiłem ELM'a. Aczkolwiek jestem sporym laikiem jeżeli chodzi o tego typu diagnostykę. W jaki sposób najlepiej teraz sprawdzić te dane? Na ten moment podłączyłem urządzenie już do rozgrzanego auta, przejechałem ok 25 km (na gazie), korekty długoterminowe w trakcie jazdy oscylowały od 10,16% do 11,72%. Tu zrzut już po dotarciu do domu. Będę wdzięczny za informację jak ew. zweryfikować teraz najważniejsze parametry Dziękuję
  9. Dokładnie, po łącznie ok 600 km przez około tydzień (bez włączenia LPG chociażby raz) silnik dalej wariował na zimnym przez około minutę. Może minimalnie rzadziej. Jeżeli chodzi o te korekty paliwowe z tym bardziej kierować się do mechanika czy gazownika?
  10. Dokładnie tak, świece i cewka zostały wymienione. Co do błędu - tak to wyglądało, zapalił się po ok 50 km od wizyty od mechanika, po ok 300 km zgasł. Zastanawia mnie tylko to, że jeździłem dalej na samej benzenie przez ok kolejne 200-300 km i problem nadal występował. O ile dobrze rozumiem, gdyby mapy benzyny były rozjechane przez gaz to po takiej jeździe przez kilkaset km na samej PB powinny się ułożyć i auto powinno pracować normalnie? Tak się w sumie włąśnie nie stało
  11. Nie doprecyzowałem błąd wywalało cały czas ten sam - o ile mnie pamięć nie myli P0170 - problem ze składem mieszanki paliwowej
  12. Witajcie, przejrzałem już trochę to forum, podobne tematy się już przewijały ale jeszcze nie trafiłem na taki, w którym rozwiązanie okazało się inne niż sposoby wypróbowane przeze mnie, które nie zdały roli sytuacja wygląda tak - w zeszłym roku kupiłem Vectrę C 1.8 z 2002 roku PB + LPG. No i trafiłem trochę na minę, po jakimś czasie od zakupu okazało się, że po postoju (np. po nocy) auto po odpaleniu faluje, silnik się krztusi, nie ma w ogóle mocy i prawie gaśnie. Wydaje się jakby pracował na 3 cylindrach. Po ok 0,5-1 min problem ustaje i auto pracuje normalnie. Po złapaniu temperatury
  13. Dziękuję Wam za odpowiedzi. W nadchodzącym tygodniu zacznę właśnie od wymiany manetki i poprawy lutów w panelu (dzięki raz jeszcze @Cretux za przesłaną instrukcję) Dam Wam znać czy pomogło
  14. Czyli w tym wypadku czerwony w ogóle nie działa, próbowałem go klikać w różnych miejscach ale brak jakiejkolwiek reakacji
×
×
  • Create New...
UP