Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Juzuniu

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Juzuniu

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra b

Kontakt

  • Telefon
    695092301

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślałem, ze ktoś rzuci jakimś ciekawym pomysłem, orientujesz się ile nowy wydech będzie kosztował 2.0T 129kw? 05 rok i ile za założenie go wezmą
  2. Witam forumowiczów. Spory problem zauważyłem jak podniosłem auto( zdjęcia) da się to jakoś uratować? Pozdrawiam
  3. Ok auto sprawdzone, turbina nie była wymieniona, wszystkie papiery są. Mechanicznie powiedzieli mi ze jak na ten rok to jest wszystko elegancko. Przy sprawdzaniu z komputerem wyszło pare błędów mało ważnych ale mogło to być spowodowane tym ze wczoraj aku był rozładowany. Jedynie luzy delikatne przy układzie kierowniczym ale facet z autoteam mówi ze to pikus jest bo to naprawdę delikatny luz. Podłoga zdrowa, przewody bez korozji. Hamulce, tarcze, sprzężyny wszystko ok. Jeszcze się prześpie z decyzja i jutro rano pojadę po auto. Dzięki za pomoc wszystkim pozdro dla was!
  4. narazie ochłonołem z tym autem bo może byc wtopa, ale jeżeli po diagnostyce mi powiedzą, że wszystko jest ok to na drugi dzień go wezme. Oczywiście podziele się informacjami po wizycie w autoteam
  5. No wszystko się dowiem, kompa tez podpinać będą ale w sumie jakby ten właściciel komisu miał coś do ukrycia to nie zgodziłby się na sprawdzenie aż tak tego auta chyba co?
  6. Dzisiaj jadę do auto team, chłopaki maja mi sprawdzić go całego
  7. dodam ze przy negocjacji na cene 18500 bardzo narzekal, ze jest mega w plecy z tym samochodem i ze najpierw mial go wystawionego za 27 tysiecy to go troche wysmialem jak to uslyszalem
  8. to jest facet, który jechał wcześniej z gościem oglądać to auto, mieli je wziąć za 16500 ale właściciel komisu sie nie zgodzł. Ponoć sprawdzili całe auto, znalazłem go na innej grupce z vectrami
  9. Dostałem kolejne informacje od gościa który go wcześniej oglądał (mechanik) Cześć auto jest naprawdę sprawdzone w ASO Opla co do prac przy nim i przebiegu są książki serwisowe z datami przeglądów , oraz faktury. To co tam się podymiło to izolacja z kabla do wzmacniacza. Poprzedni właściciel miał podpięte dodatkowe audio na osobnym kablu z bezpiecznikiem . Kabel został wypięty z Aku i zaizolowany i ta izolacja w skutek że nikt go nie podczepił gdzieś to se wisiał swobodnie i dlatego ta izolacja się podtopiła na kolektorze. Za tą kasę auto jest w cholerę warte a stoi bo właściciel kuźwa nie chce za bardzo zejść z ceny. Jak chcesz brać dla siebie to będziesz mega zadowolony wszystko jest ok i to z najlepszym silnikiem w tym modelu . Za parę stówek chłopaki z Granitowej wepną boxa i masz grubo ponad 200 kucy.. Decyzja do Ciebie ten z komisu Bartek jest wpożo to z nim spoko zagadasz . Ja jestem teraz na urlopie i kontakt raczej tylko wieczorem. Przemyśl bo warto... Pozdro co myślicie? Udało mi się dogadać za 18500 jutro jadę się nią przejechać i na stacje diagnostyczna
  10. To może jest ktoś ze Szczecina lub okolic, oczywiście odpowiednio się odwdzięczę
  11. Myślisz ze to może być coś poważnego? Zastanawiam się nad tym autem
  12. Ja nie mierzyłem, ale facet przede mna był i mierzył( pare dni temu) ma się ze mna skontaktować to mi powie o tym aucie jeszcze co nie co, No i jazda próbna obowiązkowa, ale ciekawy jestem tego dymu
×
×
  • Create New...