Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

NightRider

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About NightRider

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C Wagon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Jakieś 3 miesiące temu popiskiwał mi wiatrak dmuchawy aż się całkiem zatrzymał. Wtedy go wyciągnąłem, wyczyściłem i nasmarowałem ośke silnika, która była skorodowana i zaczął chodzić jak nowy. Wczoraj włączyłem nawiew na maksa i po jakiś 5 minutach jazdy zaczęła wariować prędkość, smród spalenizny i po chwili już nie działał. Gdy dojechałem do domu i próbowałem włączać to coś tam kręci ale raz szybciej raz wolniej ale ogólnie wolno i od razu śmierdzi. Dzieje się tak na każdym stopniu, więc to raczej nie wina rezystora. Po sprawdzeniu ręką kręci się lekko jak po naprawie. Co to może być?
  2. Winowajcą była pompa w baku. Kupiłem nową Boscha i auto śmiga
  3. Pompa wysokiego ciśnienia była już wymieniana. Przy takiej usterce po odpięciu wtyczki od pompy auto odpalało i jechało do 3 tys obrotów, więc to raczej nie ona bo teraz wcale nie odpala...
  4. Witam! Mam problem z moją Vectra C, a mianowicie po odpaleniu silnik jakoś nierówno chodził. Zacząłem jechać ale po wciśnięciu gazu telepawka, brak mocy i gasł. Jeszcze kilka razy odpalił ale ciągle to samo. Przejechałem tak około 200 metrów aż przestał całkiem odpalać. Rozrusznik normalnie kręci. W tym czasie wyświetlał się błąd auta z kluczem. Op-com wywalił błąd niskiego ciśnienia paliwa. Co mogło paść? Pompa paliwa ta pod kanapą, czujnik położenia wału lub ciśnienia paliwa? Jak można to szybko zdiagnozować samemu? Pozdrawiam!
  5. Przejście pomiędzy wtyczką wiązki, a UEC również jest. Wlutowałem się nawet w niego na łączeniu płytek w środku. Napięcia na białym przewodzie odpowiadającym za światło mijania jak nie było tak nie ma Czyli chyba ten drugi UEC jest tak samo uwalony bo już nie mam pomysłu co jeszcze może być. A włącznik świateł nie ma tu jednak nic do rzeczy bo żeby sprawdzić wystarczy go całkowicie wypiąć i wtedy będą paliły się wszystkie światła. W moim przypadku nie pali się tylko mijania...
  6. Dzisiaj to zrobię bo sprawdzałem tylko przejście od wtyczki. Może konektor wtyczki się wciska za bardzo po przykręceniu jej i dlatego nie styka ale z drugiej strony nic nie było ruszane i stało się samo z siebie, a przecież te wtyczki są mocno przykręcone. Jakby się uparł to mam do testów jeszcze jeden UEC bo w rodzinie mam vectre wręcz bliźniaczą, więc powinien być taki sam. Tylko czy jest sens bo to naprawdę bym musiał mieć pecha żeby trafić tak samo uszkodzony moduł. A włącznik świateł nie ma tu czasem znaczenia? Ale mam ustawione dzienne po włączeniu silnika to już nie wiem...
  7. Tak dokładnie chodzi o światło przednie mijania i żarówkę H7. Lampa sprawna. Podając napięcie bezpośrednio z aku na biały przewód wtyczki do UEC normalnie świeci, więc wiązka na tym odcinku też jest ok. Wcześniej była podłączona też druga lampa i ten sam efekt. Wątpie żeby drugi UEC był uwalony akurat tak samo. Chociaż na nim nie działa mi domykanie szyb z kluczyka czy jak dłużej przytrzymam to nie zamknie do końca tylko póki trzymam przycisk w drzwiach i jeszcze nie działają nawiewy/klima ale to chyba kwestia konfiguracji w op-comie. Nie mam już pomysłów...
  8. UEC wymieniony, a lampa dalej nie świeci i wywala błąd Wiązka do skrzynki sprawna bo na krótko normalnie świeci. Styki czyste. Ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze może być przyczyną?
  9. Witam. Odświeżę temat. Mam ten sam problem. Nie świeci mi lewe światło mijania. Żarówka jest dobra oraz wiązka do wtyczki UEC jest sprawna i normalnie świeci po podłączeniu na krótko ale z modułu dostaje tylko jakieś minimalne napięcie. Po tym jak przestała działać było czuć zapach spalenizny ale po późniejszym rozebraniu UEC tak wizualnie nie widać co mogło się spalić. Obstawiam tranzystor tylko, który jest za to odpowiedzialny? Wywala też błąd spalonej żarówki, a ludzie piszą, że wtedy zazwyczaj brakuje tylko styku albo jest gdzieś przerwana ścieżka, jednak u mnie styk na wtyczce jest. Czy o
  10. Mam przedlifta z 2005 roku. Silnik Z22YH.
  11. Witam. I mnie dopadł problem skrzypiących gum stabilizatorów przednich i nie wiem do końca jakie kupić. Według Opla są 2 grubości 24 i 25mm. Czy da się sprawdzić ze 100% pewnością jakie są dokładnie potrzebne bez rozkręcania? Czy na pewno wystarczy zmierzyć suwmiarką grubość drążka i już wiadome? Polecacie oryginał gm czy może jakieś febi też dadzą radę? Ogólnie mam wątpliwości z doborem, gdyż myślałem wsadzić poliuretanowe ale tam na aukcjach allegro podają, że występują 3 grubości i w dodatku z garbem i bez.
  12. Auto aktualnie jeździ na 5w40 i wiele więcej osób poleca go niż 5w30, więc wolę zostać przy tej gęstości. Nie mogę się zdecydować na firmę oleju bo ile osób tyle opinii tak samo z kwestią norm. Zastanawiam się nad Total Quartz Ineo MC3 5W40 i droższym o jakieś 40zł Motul 8100 X-Clean C3 5W40. Z drugiej strony widzę, że dużo osób leje Liqui Moly, Mobila czy Valvoline, które nie spełniają norm Opla przy tej gęstości i są zadowoleni dlatego mam mętlik w głowie, a sprawa niby prosta. Najchętniej bym zalał Shella HX8, który jest dość tani i dobry ale boję się, że akurat przy tym silniku może nie po
  13. Zdążyłem zauważyć że olej GM nie cieszy się dobrą opinią i dla mnie i tak odpada bo chcę zalać 5w40.
  14. Witam. Odświeże temat. Jestem świeżym posiadaczem Vectry C z silnikiem benzynowym 2.2 direct Z22YH. Olej był zalany przez Niemca niby jakiś 5w40 ale jest już ciemny i nie wiadomo jaki, więc wolę zalać czymś świeżym. Zawsze byłem zadowolony z oleju shell ale zauważyłem, że hx8 i ultra 5w40 nie spełniają normy opla, a budżetowy hx7, który jest na bazie syntetyczne spełnia. Czy trzeba się bardzo przejmować tymi normami? Poleci ktoś jakiś w miarę tani do tego silnika? Przebieg 240tys.
×
×
  • Create New...
UP