Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Seba_STA

Forumowicz
  • Zawartość

    352
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Seba_STA

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1976.01.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 2,0 dti

Ostatnio na profilu byli

859 wyświetleń profilu
  1. Seba_STA

    Słabe światła z tylu

    Spróbuj podać dodatkową masę bezpośrednio na lampę i zobaczysz czy się poprawi.
  2. Trochę późno, ale... Jeśli to jest DTI to jest to przewód łączący obudowę termostatu z chłodnicą oleju GM 90573595 (do silnika DTL jest inny kształt, jak dobrze pamiętam). W 2015 roku w opel-shop.pl chcieli za niego 170zł Tu jest rysunek
  3. Seba_STA

    Czy to Pompa Wtryskowa?

    Jak to plak nic nie da w przypadku problemów z immo. Przecież podajesz paliwo bezpośrednio do cylindrów.
  4. Seba_STA

    Czy to Pompa Wtryskowa?

    Spróbować zapalić drugim kluczykiem
  5. Seba_STA

    Czy to Pompa Wtryskowa?

    Jeśli kontrolka miga to wina immobilizera.
  6. Jeśli to jest woda to może zatkał się odpływ skroplin z klimatyzacji. Albo co gorsze klimę masz dokładaną i nie ma odpływu w ogóle (ja poprzednią vectrę kupiłem z taką przeróbką).
  7. Seba_STA

    regeneracja reflektorów

    Ja bym się nie bawił żadną regenerację tylko kupił nowe lampy. Lampy Depo
  8. Seba_STA

    Oświetlenie

    Kostkę też musisz zmienić. I to chyba jest najlepsze rozwiązanie, żeby poprawić oświetlenie to wymiana lamp na poliftowe.
  9. Seba_STA

    Demontaż zacisku

    Tylko ten jeden zacisk.
  10. Seba_STA

    Demontaż zacisku

    Jak już odkręcisz wężyk to wciśnij pedał hamulca i zablokuj go deską. Trochę płynu wyleci przy wciskaniu pedału ale potem już nic nie poleci. Albo żeby nic nie wyleciało to wciśnij tłoczki w zacisku, potem wciśnij pedał i zablokuj i dopiero odkręć wężyk.
  11. Seba_STA

    tuleje główne tył

    Odświeżę temat. Chodzi o to jak ma być wciśnięta tuleja. Na załączonych niżej zdjęciach jest stara tuleja jeszcze w wahaczu i zdjęcie nowej tulei Lemfordera (czerwoną kreską jest zaznaczone miejsce, gdzie jest więcej gumy). Nie wiem jak to wcisnąć bo stara tuleja wygląda inaczej niż nowa.
  12. Seba_STA

    Problem z podnoszeniem opuszczeniem szyb

    Odłącz akumulator i potem zrób programowanie. A żeby zaprogramować nie trzeba zjeżdżać szybą do samego dołu, jeśli przy programowaniu szyba jest zamknięta to wystarczy kilka sekund przytrzymać przycisk zamykania, jeśli jest uchylona to to też trzymać przycisk zamykania przez kila sekund po zamknięciu szyby.
  13. Seba_STA

    Vectra b 1.7td problem po odpaleniu

    Gdyby układ był nieszczelny to wcześniej też by się tak działo. Według mnie to na 100% nie grzeją świece żarowe na pracującym silniku, powinny grzać do osiągnięcia przez silnik 50st. Sprawdź czujnik przy termostacie, są tam dwa czujniki jeden na wsuwkę (dla wskaźnika temperatury na zegarach) drugi z kabelkiem. Ten drugi idzie do sterownika świec żarowych i odpowiada za grzanie świec w czasie pracy silnika. Inna sprawa, że tak długie grzanie nie jest potrzebne i przez to często siada alternator, może poprzedni właściciel to przerobił. Przy dodatnich temperaturach powietrza brak grzania świec w czasie pracy silnika jest nieodczuwalny.
  14. Po tym co napisał Jarek proponuję jeszcze fizycznie usunąć poduchę. Jak już schowek jest zdemontowany to wyjęcie poduchy to minuta roboty a wtedy już masz 100% pewności, że nic nie wystrzeli.
  15. Obrotomierz skacze bo impulsy bierze z alternatora. Regulator do wymiany albo albo może olej z vacum pompy dostaje się na pierścienie ślizowe i szczotki. Mnie kiedyś przy podobnych objawach z tym, że obrotomierz i ładowanie zanikało na chwilkę i też po rozgrzaniu silnika pomogło wyczyszczenie pierścieni ślizowych. Generalnie patent z vacum pompą z tyłu alternatora jest do bani.
×