Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Seba_STA

Forumowicz
  • Content Count

    355
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Seba_STA

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/01/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 2,0 dti, VC 1,9DTH

Kontakt

Recent Profile Visitors

986 profile views
  1. Na dwóch pompkach to próbowałem i na obu to samo. Płyn oczywiście nie wycieka bokami.
  2. Witam. Przeczytałem parę tematów o spryskiwaczach reflektorów ale główny problem to był taki, że w ogóle one nie działają. Mój problem jest taki, że wysuwają się oba ale psika tylko prawy. Jeśli zamienię dysze stronami to wtedy psika tylko lewy. I jeszcze jedna próba: ten który nie psikał zostaje na prawej stronie a dyszę z lewej strony ściągam w ogóle i palcem zatykam otwór w trzpieniu, wtedy ten na prawej stronie psika. Reasumując: jednocześnie oba nie chcą psikać ale każdy z osobna działa. I tu pytanie do osób, które we wspomnianych tematach o spryskiwaczach wspomnieli o takim problemie ale zostali bez odpowiedzi. Trochę czasu minęło to może sami do tego doszli. Ciekawe czy zepsuty jest ten prawy bo przy zbyt słabym ciśnieniu przepuszcza płyn czy zepsuty jest ten lewy bo może potrzebuje dużego ciśnienia? Czy może trzeba wymienić oba?
  3. Witam. A czy próbował ktoś wymienić oring bez zdejmowania miski? Tak myślę, że można byłoby złapać ten czujnik jakimś przyrządem, zdjąć zawleczkę, wcisnąć czujnik do środka, ściągnąć oring, założyć nowy i zamontować czujnik na swoim miejscu. Czy ktoś kto wymieniał ten oring ma zdjęcia z tej operacji na których widać silnik od spodu (bez miski)? Chodzi o to czy z silnika coś wystaje do mogłoby blokować czujnik przy wciskaniu do środka. Edycja: Patrząc na ten czujnik od spodu i dostęp do niego to sądzę, że jednak marne są szanse na wymianę oringu bez demontażu miski
  4. U mnie nic nie dały nowe ustawienia, poza tym nowe ustawienia były takie same jak stare. Edycja. U mnie już działa. Samo się popsuło i samo się naprawiło.
  5. Cześć. Jakiś tydzień temu przestała mi się otwierać strona forum poprzez dane komórkowe (wszystkie inne które odwiedzam otwierają się normalnie), jeśli przełączę na WiFi strona otwiera się normalnie. Telefon Samsung S5, Android 6.0.1, sieć Orange. Na innym telefonie (samsung S3, sieć Orange) strona otwiera się normalnie. Zainstalowałem nawet Tapatalk ale przez niego też się forum nie otwiera. Strona klubowa też się nie otwiera. Sprawdzone też na kilku przeglądarkach. Miał ktoś coś podobnego i poradził sobie z tym?
  6. Nie mam namiaru ale ja też już 3 lata temu straciłem cierpliwość do Bałtyku i nie żałuję zmiany na Adriatyk. Na Chorwację jadę na samą górę, ode mnie 900km. Nie pcham się na autostrady Chorwackie tylko lecę w Słowenii na Lublianę, potem trochę lokalnymi drogami, kawałek autostrady Chorwackiej za którą płacę 9Kun i praktycznie jestem na miejscu
  7. Spróbuj podać dodatkową masę bezpośrednio na lampę i zobaczysz czy się poprawi.
  8. Trochę późno, ale... Jeśli to jest DTI to jest to przewód łączący obudowę termostatu z chłodnicą oleju GM 90573595 (do silnika DTL jest inny kształt, jak dobrze pamiętam). W 2015 roku w opel-shop.pl chcieli za niego 170zł Tu jest rysunek
  9. Jak to plak nic nie da w przypadku problemów z immo. Przecież podajesz paliwo bezpośrednio do cylindrów.
  10. Spróbować zapalić drugim kluczykiem
  11. Jeśli kontrolka miga to wina immobilizera.
  12. Jeśli to jest woda to może zatkał się odpływ skroplin z klimatyzacji. Albo co gorsze klimę masz dokładaną i nie ma odpływu w ogóle (ja poprzednią vectrę kupiłem z taką przeróbką).
  13. Ja bym się nie bawił żadną regenerację tylko kupił nowe lampy. Lampy Depo
  14. Kostkę też musisz zmienić. I to chyba jest najlepsze rozwiązanie, żeby poprawić oświetlenie to wymiana lamp na poliftowe.
×
×
  • Create New...