Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzychuS8

Forumowicz
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O krzychuS8

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 t 169kw

Kontakt

  • Telefon
    668177152
  1. Podmienilem już z astry j i bez zmian czujnik o tych samych numerach a w astrze działa prawidłowo wymieniłem jeszcze elektrozawor sterujący gruszka i upustowy oraz przeplywomierz
  2. Trasa zrobiona niestety bez efektów jak znajdę czas to wymontuje katalizatory i zobaczę jak wyglądają!! Z tym da się jeździć bo na niskich biegach jest znośnie najgorzej że na 6 po wciśnięciu w podłogę po chwili wyrzuca ze nieosiaga cisnienia
  3. Kupilem dodatek do paliwa zw8ekszajacy temp spalin zadałem pełen zbiornik paliwa i jeżdżąc temperatura kata oscyluje między 700 a 900 stopni i jeździ coraz lepiej a zrobiłem dopiero 60 km w cyklu miejskim w weekend trasa zobaczymy po niej a kata nie chce wyrzucić
  4. turbo mechanicznie pracuje dobrze było u sprawdzenia dolot szczelny a jesli chodzi o kata myśle o nim ponieważ poprzedni właściciel jeździł bardzo oszczednie i może dlatego się niewypalał
  5. Racja ale ponadto może być zatkany od0lyw wody z chłodnicy klimy w kabinie i wtedy również kapie z obudowy nagrzewnicy
  6. witam dziś odkryłem że jak bardzo dynamicznie jade przez dłuższy czas to zaczyna lepiej jeżdzić i słychać że turbo lepiej daje w tłumik i w związku z tym pytanie czy jest możliwe że przy 170tyś jest zapchany katalizator biorąc pod uwage że poprzedni właściciel jeżdził bardzo oszczednie
  7. czesto sporadycznego wypadania nie kwalifikuje jako błąd ponieważ zbyt krótko trwa
  8. Witam raczej masz sporadyczne wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze
  9. W takim wypadku lusterko i druga osoba do kręcenia wałem
  10. witam w zasadzie są dwie możliwości zakładając że rozrusznik zawsze reaguje praca: -wybite zęby na kole łatwe do sprawdzenia odkręć rozrusznik i obserwacja przy okazji sprawdź czy czasem koło nie ma nabijanego wieńca -nadal niesprawny rozrusznik
  11. Dodam że podczas poszukiwań wykonałem: -demontaż elektrozaworów sterującymi turbiną oba pracują elektronicznie czyli raczej sprawne -wyeliminowanie wypadania zapłonu wymiana świec na dedykowane i jednej cewki -demontaż rur dolotu i oględziny bez peknięć -diagnoza komputerowa bez błędów lecz podczas monitorowania danych bieżących okazało się że podczas tak zwanego muła wolno osiąga zadane ciśnienie doładowania a jak jeździ z moca ciśnienia wzrasta błyskawicznie skończyły mi się pomysły
  12. Witam wszystkich posiadam vectre 2.8 turbo 169kw i mam problem z moca a mianowicie podczas normalnej jazdy auto sprawuje sie niby normalne jest jakaś moc wszystko płynnie ale gdy jest rozgrzana i jazda troszke w korku w samochów wstępuje nowy duch jakby przyrost mocy nieda sie ruszyć bez gubienia trakcji Jak taki efekt który powinien być raczej zawsze zachować prosze o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...