Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzychuS8

Forumowicz
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O krzychuS8

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 t 169kw

Kontakt

  • Telefon
    668177152
  1. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    Podmienilem już z astry j i bez zmian czujnik o tych samych numerach a w astrze działa prawidłowo wymieniłem jeszcze elektrozawor sterujący gruszka i upustowy oraz przeplywomierz
  2. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    Trasa zrobiona niestety bez efektów jak znajdę czas to wymontuje katalizatory i zobaczę jak wyglądają!! Z tym da się jeździć bo na niskich biegach jest znośnie najgorzej że na 6 po wciśnięciu w podłogę po chwili wyrzuca ze nieosiaga cisnienia
  3. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    Kupilem dodatek do paliwa zw8ekszajacy temp spalin zadałem pełen zbiornik paliwa i jeżdżąc temperatura kata oscyluje między 700 a 900 stopni i jeździ coraz lepiej a zrobiłem dopiero 60 km w cyklu miejskim w weekend trasa zobaczymy po niej a kata nie chce wyrzucić
  4. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    turbo mechanicznie pracuje dobrze było u sprawdzenia dolot szczelny a jesli chodzi o kata myśle o nim ponieważ poprzedni właściciel jeździł bardzo oszczednie i może dlatego się niewypalał
  5. krzychuS8

    Woda leje się ze schowka

    Racja ale ponadto może być zatkany od0lyw wody z chłodnicy klimy w kabinie i wtedy również kapie z obudowy nagrzewnicy
  6. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    witam dziś odkryłem że jak bardzo dynamicznie jade przez dłuższy czas to zaczyna lepiej jeżdzić i słychać że turbo lepiej daje w tłumik i w związku z tym pytanie czy jest możliwe że przy 170tyś jest zapchany katalizator biorąc pod uwage że poprzedni właściciel jeżdził bardzo oszczednie
  7. krzychuS8

    z32se automat - drgania na postoju

    czesto sporadycznego wypadania nie kwalifikuje jako błąd ponieważ zbyt krótko trwa
  8. krzychuS8

    z32se automat - drgania na postoju

    Witam raczej masz sporadyczne wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze
  9. krzychuS8

    Problem z rozrusznikiem na gorącym silniku

    W takim wypadku lusterko i druga osoba do kręcenia wałem
  10. krzychuS8

    Problem z rozrusznikiem na gorącym silniku

    witam w zasadzie są dwie możliwości zakładając że rozrusznik zawsze reaguje praca: -wybite zęby na kole łatwe do sprawdzenia odkręć rozrusznik i obserwacja przy okazji sprawdź czy czasem koło nie ma nabijanego wieńca -nadal niesprawny rozrusznik
  11. krzychuS8

    2.8 turbo silnik ma strzały mocy

    Dodam że podczas poszukiwań wykonałem: -demontaż elektrozaworów sterującymi turbiną oba pracują elektronicznie czyli raczej sprawne -wyeliminowanie wypadania zapłonu wymiana świec na dedykowane i jednej cewki -demontaż rur dolotu i oględziny bez peknięć -diagnoza komputerowa bez błędów lecz podczas monitorowania danych bieżących okazało się że podczas tak zwanego muła wolno osiąga zadane ciśnienie doładowania a jak jeździ z moca ciśnienia wzrasta błyskawicznie skończyły mi się pomysły
  12. Witam wszystkich posiadam vectre 2.8 turbo 169kw i mam problem z moca a mianowicie podczas normalnej jazdy auto sprawuje sie niby normalne jest jakaś moc wszystko płynnie ale gdy jest rozgrzana i jazda troszke w korku w samochów wstępuje nowy duch jakby przyrost mocy nieda sie ruszyć bez gubienia trakcji Jak taki efekt który powinien być raczej zawsze zachować prosze o pomoc
×