Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lotusso

Forumowicz
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

lotusso last won the day on August 31

lotusso had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About lotusso

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC FL Z20NET, MA Z16XE

Recent Profile Visitors

737 profile views
  1. O widzisz @Cretux, dzięki za podpowiedź, działam.
  2. O kurczę, 17 stron. Idę do auta póki pogoda ale tak na szybko pytanie, czy samo zdjęcie kratek nawiewów i psiknięcie na ślepo wd-40 albo silikonem w sprayu choć na trochę zlikwiduje popiskiwanie? Nie mam głowy ani czasu ani chęci na zimnie, żeby rozbierać wszystko i wyjmować ten wentylator a pisk zaczyna wkurzać...
  3. A więc jednak. Problem pojawiających się sporadycznie błędów żarówki jak i nieświecenia prawej strony definitywnie rozwiązał opcom i włączenie opcji xenon on / ksenon występuje. O kant tyłka te Canbusy w tych chińskich zestawach.
  4. Najlepiej to chyba Sachsy -20mm od serii.
  5. Kurde, nie ma to jak czytać ze zrozumieniem. Przeczytałem tylko ostatni post i zrozumiałem, że Dawid się rzuca i pije alko 37%
  6. w sumie racja, tylko ogarnąć moje dzieciaki podczas spotkania to jak okiełznać jakąś organizację terrorystyczną
  7. @Cretux hehe, akurat tydzień temu w sobotę miałem ognisko z pompą na działce ale może kiedyś, czemu nie? z tymże aktualnie to wiesz jak jest, dwójka małych dzieci, obowiązki, żona, itp.. aż głowa czasem boli
  8. noo, a my z @darioG73 też dokładnie tydzień temu mieliśmy krótkie spotkanie w Piotrkowie P.S. uszczelka założona, będzie sucho
  9. A to może coś takiego w sam raz przy piątku, szczególnie 1:15 jak wchodzi Podsiadło
  10. A więc po prawie 2 tygodniach teraz zawsze już się zapalą obie strony. Wszystkie możliwe kostki lampy spsikałem dwukrotnie kontakt sprayem. Teraz prawa strona już zawsze się zapali nawet pomimo sporadycznego chwilowego komunikatu o żarówce. Nie wiem czy to może akurat przypadek ale jeszcze w lipcu zaraz po instalacji dość często prawa strona nie łapała. Teraz już zawsze się zapali za pierwszym razem.
  11. To jeszcze ostatnie pytanie, będąc na szrocie da się wyjąć samą gumę nie uszkadzając jej czy trzeba cały zamek i klamkę demontować od środka?
  12. Teraz to już w sumie za późno ale przy okazji wymiany klapy na inną jak już ruda będzie na zewnątrz to może trzeba by jakoś dodatkowo uszczelnić te uszczelkę?
  13. No właśnie działa jak na razie bez zastrzeżeń. Skoro sama guma niedostępna to może będę musiał pogrzebać na jakimś szrocie. A tak przy okazji czy te gumy w jakimś słabym punkcie przepuszczają wodę? Bo korozja mi włazi od środka klapy przy zamku i zapewne nie tylko mi więc gdzieś tam woda musi się ostro sączyć do środka klapy.
  14. Tak, mikrostyk pewnie taki właśnie. Z tymże chciałem zacząć od wymiany samej tej gumy. Łudzę się, że po spsikaniu contactem to wciąż będzie działać. W tym momencie chciałbym zapobiec wlewaniu się wody do środka. I tak chodzi mi po głowie sama guma ☺
  15. Tak się zastanawiam czy ktoś wymieniał samą uszczelkę /gumę zamka/klamki w kombi? U mnie niestety jest dziura, woda się pewnie dostaje. Wczoraj był pierwszy objaw, zero reakcji przy naciskaniu. Psiknąłem mocno contact spray, klapa w pozycji otwartej żeby się przegryzło. Dzisiaj działa bez problemu ale to pewnie wróci. Co polecacie, używkę na szrocie czy jednak coś nowego?
×
×
  • Create New...