Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lotusso

Forumowicz
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

lotusso last won the day on October 27 2018

lotusso had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About lotusso

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC FL Z20NET, MA Z16XE

Recent Profile Visitors

519 profile views
  1. no i jeszcze coś z Łodzi: https://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE
  2. no i jeszcze coś z Łodzi: https://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE
  3. no i jeszcze coś z Łodzi: https://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE
  4. zgadza się, OSTR był kiedyś młody i Rogucki też ! https://www.youtube.com/watch?v=YhTGXayT7So
  5. zgadza się, OSTR był kiedyś młody i Rogucki też ! https://www.youtube.com/watch?v=YhTGXayT7So
  6. a to pamietam z niemieckiej vivy, bas, d#py i opel calibra:
  7. @Cretux dawaj, właśnie coś sączę - nie będę pamiętał
  8. coś z miasta Łodzi
  9. nooo. to było coś. który to rok?
  10. hehe, ja też już stary jestem a CC Catch pamiętam jak matka tłukła na kasetach na Grundigu czy Kasprzaku ale pamiętam jeszcze jeden teledysk oglądany na tv rubin, w tvp musiał być jakiś program z teledyskami z zachodu ale jako dzieciak uwielbiałem ten klip: i want my MTV
  11. a propos lamusa
  12. @Audion77 @michalm83 @Morsartt oczywiście, że trochę przesadzam ale tylko po to, żeby ostrzec kogoś kto ma tylko 10 klocków na 2.0T. Jeśli chodzi o Z20NET to napisałem, że to najlepsze co mogło w życiu spotkać Vectrę ale umówmy się - 2.0T nie jest wolne od wad. Wystarczy prześledzić wątki na forum, np. o wypadaniu zapłonów, o nie do końca równej pracy na wolnych obrotach gdzie czuć wibracje nawet na fotelu. O słabych głowicach po 2006 roku gdzie podobno są miękkie jak plastelina i nie nadają się zbytnio do gazu na dłuższą metę. Dorzucając jeszcze np. zagadkowe spadki mocy to może się okazać, że zostaje wycieczka do Tczewa bo nikt inny nie naprawi Ci tego samochodu bo mało jest tych silników i mało kto się na nich zna. Nie wspomnę już o wymianie obydwu łańcuchów rozrządu przy przebiegach 200-250 tkm. O wymianie dwumasy i sprzęgła, o nie do końca udanej współpracy skrzyni F40 z dwumasą, zgrzytającą dwójką, klepaniu na wolnych obrotach. plus jeszcze jak dojdzie wymiana kompletu cewek dla "szczęśliwego" posiadacza VC za 11.000 pln to koszty auta wzrosną dwukrotnie jak nie 2 i pół. A jeśli do tego dojdzie irytująca wibracja kierownicy wręcz niemożliwa do zwalczenia to nie będą to tanie rzeczy dla kogoś kto miał nadzieję, że VC to auto tanie w zakupie i w utrzymaniu. Mimo wszystko Z20NET to chyba najlepszy silnik w oplu, zaskakuje elastycznością, żywiołową reakcją na gaz ale o tym my tutaj wiemy wszyscy. A kolega Morsatt też pewnie to słyszał ale powinien znać całą prawdę Za to sama Vectra to toporne auto, kiepsko się prowadzi, moja akurat jeździ po całej szerokości drogi, kierownica nerwowa i wibruje przy 120 km/h. no ale to jest do zrobienia wszystko przede mną, maglownica, półosie, wahacze, sprężyny, amorki, piasty, tarcze klocki - wszystko oczywiście w oryginale bo opel nie lubi.. wiecie.. no tanio nie będzie
  13. @Morsartt Ja bym Ci chyba nie polecił żadnej Vectry. silnik 2.0 T, fakt - fajny ale to auto jest raczej drogie w utrzymaniu a kupując jakąś padaczkę za 10 koła drugie tyle będziesz musiał wsadzić na początek. Auto spali 11 litrów benzyny, średnio. po mieście więcej jak lubisz czasem przyspieszyć. Można się bawić w LPG ale to już dla odważnych, chyba że mieszkasz w okolicy Tczewa bo jechac przez cała Polskę do jedynego słusznego serwisu LPG to trochę fanaberia. Reszta zakładów LPG raczej sobie nie poradzi z instalacją. Drogie części: cewki, dwumasy, sprzęgła, półosie, wahacze, zawieszenie, dwa łańcuchy rozrządu; dużo bolączek typowych dla modelu, np. drgania kierownicy wręcz niemożliwe do usunięcia. Są też plusy, mega dużo miejsca, duży bagażnik, silnik 2.0 T naprawdę fajny ale trzeba mieć dużo kasy na dobry egzemplarz a i później nie żałować $$ na pilnowanie napraw. To tak pokrótce - może będziesz miał szczęście i trafisz na super egzemplarz... ale to tak jak w totka trochę.
  14. O widzisz, nie wiedziałem tego. Nawet nie wiem czy bym odróżnił spoiler irmiego od OPC. One występowały równolegle przez cały okres produkcji VC kombi czy OPC tylko w polifcie a irmscher przez cały okres?
×
×
  • Create New...