Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lotusso

Forumowicz
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

lotusso last won the day on August 31 2020

lotusso had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About lotusso

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC FL Z20NET, MA Z16XE

Recent Profile Visitors

903 profile views
  1. Ach te ople i te skrzynie. Mi to się odechciewa cokolwiek zaczynać grzebać i wymieniać. U mnie nie zgrzyta i nie haczy ale to strasznie irytujące głuche uderzenie podczas puszczania sprzęgła na drugim biegu.. Dramat. Najgorsze jest to, że wymiana kompletnego sprzęgła i dwumasy może nie pomóc. Bo to może być wina samej skrzyni. Kolega z pracy w insignii 2.0 turbo też ma F40, wymienił sprzęgło i dwumasę, poduszki silnika i skrzyni a dalej czasem łupie. Worek kasy poszedł się jechać.. Każdego dnia wsiadasz do tych opli, zaciskasz zęby i po prostu jeździsz.. Jedyne co mnie powstrzymuje od zepchnię
  2. No to jak grzechotało wcześniej to teraz już się rozsypało na bank. Szukaj dobrego mechanika co ma blokady do tego silnika. I już nie jeździj. Pewnie dolicz do tego czyszczenie miski i smoka.
  3. Absolutnie, odłamki ślizgu mogą narobić bałaganu w silniku. Grzechotał wcześniej na zimnym przez kilka sekund po odpaleniu?
  4. 2 i pół roku temu płaciłem za kompletny rozrząd z robocizną 1700 pln. Teraz pewnie trochę drożej. Tylko pierwszy lepszy mechanik ci tego nie zrobi. Muszą być oryginalne blokady. Lepiej jedź do kogoś kto się zna na tych silnikach i robił już takie rzeczy.
  5. Możliwe, że to od rozrządu tak jak @oriencik pisze. Słabej jakości olej i przy tym przebiegu mógł się już ułamać jakiś ślizg albo napinacz pada i dźwięk podobny. Ja przy tym przebiegu już cały rozrząd robiłem bo zapewne ktoś w Danii jeździł na long life po 20-30 tkm bez wymiany. Ten rocznik już ma słabszą głowicę i miękkie zawory ssące ale przy tym przebiegu i bez gazu to jeszcze raczej są ok. Na zimnym by kulało.
  6. Który rok i jaki przebieg? LPG jest? Jaki olej wlany?
  7. Bierz mtech 4300 lub 5000K. Ja mam takie, świecą rewelacyjnie. Metalowy kołnierz. Ja wziąłem wersję z Canbus, świeciły, nie migały, czasem błąd wywalało. Po zmianie opcomem na xenon występuje już ani razu błędu nie wywaliło. Teraz jakbym wsadził znowu H7 to świecić będą, tylko że błąd będzie na desce dopóki z powrotem nie zmieni się opcji na xenon nie występuje.
  8. No kumpla akurat nie mam w ASO. Chyba że ktoś tutaj ma i za jakąś dobrą flaszkę jak najwięcej by udało mu się dowiedzieć @Cretux a podeślij na priv w jakiejś tam wolnej chwili jeśli możesz. Zerknę z ciekawości jak z nimi gadać Nic pilnego.
  9. Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się do kotleta. Kiedyś mechanik mi opowiadał o jakiejś stronce My Opel, że jak się tam zarejestrujesz i podasz VIN to będziesz miał wgląd m.in. w udział twojego auta w jakiejś akcji serwisowej jeśli była ogłoszona. Ktoś to kiedykolwiek sprawdzał? W sumie ciekawe czy np w moim aucie była ogłoszona jakaś akcja nawrotowa i czy auto brało w niej udział. Zresztą widzę, że to płatne 200 zł jest aktualnie więc trochę lipton byłby jakby kasa poszła błoto a i tak bym się niczego nie dowiedział. Pamiętam jak w merivie A, która jeździ żona padł wybierak i bi
  10. @Pawell_17 daj znać w tym wątku jak zrobisz cokolwiek i czy coś się zmieniło po wymianie oleju albo poduszki. Jak będziesz spuszczał olej to pamiętaj, żeby zlać do naczynia z miarką, żeby wiedzieć ile zleciało i ile później wlać.
  11. Dokładnie, zacznij od sprawdzenia ilości i jakości oleju. Na drugim miejscu sprawdziłbym konkretnie poduszkę silnika, tą tylną. Parę osób zgłaszało, że mieli oberwaną i powstawały naprężenia między silnikiem a skrzynią i dlatego biegi zgrzytaly i haczyły. Po wymianie jak ręką odjął. Ale wiadomo, u każdego co innego.
  12. Może najpierw spróbuj spuścić parę setek oleju i sprawdź czy cokolwiek się zmieniło na zimnym. Ja wymieniłem rok temu na GM, zalałem więcej bo mi coś klepie na wolnych ale nic się nie zmieniło więc u mnie dwumasa/sprzęgło do wymiany. Biegi nie haczą. Jak już musisz wymienić to czy to będzie ten nowy GM czy Fuchs to żadna różnica. Bierz który tańszy.
  13. @Showtits osobiście od 3 wymian jeżdżę na Xclean motula. Nie mam porównania do innego oleju w tym silniku. Raz zrobiłem płukankę bo był bardzo czarny szybko po wymianie. Oleju nic nie bierze od wymiany do wymiany. Nawet na gazie. Z tymże u mnie jest 2,0. Olej jak olej. Nie wiem tylko czym się dokładnie różni Xcess od Xclean i który do jakich silników nadaje się bardziej. Niektórzy polecają jeden, inni drugi. Dobre opinie ma jeszcze mobil new life 0W-40 ale to już do turbo bardziej a nie do 1,8.
  14. Jaki przebieg z ciekawości, że musiałeś remont robić? Jakie objawy miałeś?
  15. @darioG73 racja - mojej staruszce wybiło właśnie równe 12 lat od pierwszej rejestracji, ale jednak X20XEV w omedze to była stara konstrukcja z początku lat 90 gdzie standardem do tego silnika był olej 10W40.
×
×
  • Create New...
UP