Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lotusso

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

lotusso last won the day on October 27 2018

lotusso had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About lotusso

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC FL Z20NET, OB X20XEV

Recent Profile Visitors

186 profile views
  1. Mam jeszcze pytanie, czy można się sugerować tylko Techem w diagnostyce tego silnika (podciśnienie, napięcia, doładowanie, itp, itd) czy wszystkie podzespoły trzeba sprawdzać po kolei organoleptycznie? Ktoś dałby radę podsumować w kilku punktach po kolei wszystkie możliwe słabe punkty odpowiadające za sterowanie podciśnieniem do sprawdzenia?
  2. Nie mam LPG. Auto jest aktualnie odstawione na warsztat to może się dowiem czy jakieś błędy się zapisały. Obstawiam, że nie ma błędów tak jak na jesień nie było kiedy zaczęły się te spadki mocy.
  3. Witajcie. Niestety i u mnie od jakiegoś czasu zaczęły występować zaniki mocy. Generalnie mało robię kilometrów jednym ciągiem więc niezbyt zauważalne są te spadki. Dopiero jak już auto się mocno rozgrzeje np.. na trasie to już czuć ewidentnie bardzo wyraźny spadek mocy. Czy zauważyliście u siebie wtedy jakąś inną pracę silnika? Wg mnie wszystko wtedy jakoś buczy, czy to silnik czy układ wydechowy. Auto słabe a wciśnięcie gazu powoduje głównie zmianę natężenia buczenia. Często jedzie lekko i bardzo żwawo jak pszczółka a czasem po rozgrzaniu łapie ten brak mocy i buczenie jak bąk. Przeraża mnie ten zakres sprawdzania wszystkiego po kolei bo nie za bardzo mam jak. Od czego by tu zacząć?
  4. To faktycznie w takim razie nie ma sensu.
  5. Dla zainteresowanych można się postarać żeby mieć to mniejsze pokrętło z chromem w radiu. Trochę przerobienia mocowania od środka i dałoby radę. Na pewno kołnierz do zeszlifowania żeby nie wystawalo mocno. Jest też troszkę większe ale jakby komuś się zamarzylo wymienić też to duże w radiu, np od astry/zafiry + wszystkie w climatronic to łączny efekt byłby niezły.
  6. Już poprawiłem to środkowe od AH/ZB. Teraz już nie wystaje, wręcz jest na równo z tymi od insigni.
  7. Niestety, trzeba chwilę porzeźbić. Wkłady na których trzymają się oryginalne pokrętła Vectry zostają bez zmian. Pokrętła od insigni łatwo obrobić od środka zwykłym tapeciakiem i dopasować, są miękkie w obróbce i trzeba się pozbyć wypustek. Po tym zabiegu trzeba nałożyć je na te środki od VC. Pokrętła od insigni to te większe od radia cd300, cd400. Potrzebne dwa panele od insigni, jakieś grosze na olx. Większe pokrętło sprawiło więcej problemów, musiałem je potraktować od środka pirografem, wypalarką do drewna. Jest ok, siedzi sztywno ale na mój gust fajniej, jakby było pokrętło od radia, takie jak ma kolega @Gucio71. Z tym musiałbym się jeszcze pobawić żeby weszło głębiej. Ale ogólnie i tak efekt przyzwoity.
  8. Jeśli chodzi o Twoje pokrętło to lepiej jakbyś załatwił sobie takie samo jak masz w radiu. To u mnie jest od astry H / zafiry B i jak widać jest głębsze / bardziej wystające. Pytanie co to za radio masz, że jest tam ten chrom? Bo w VC nie widziałem takiego. A też u mnie by bardziej takie pokrętło pasowało.
  9. No i już zameldowały się wszystkie pokrętła z chromem. 😎
  10. A więc środkowe pokrętło climatronica podpasowalo od zafiry z automatyczną klimatyzacją (pokrętło z chromem bez wskaźnika). Natomiast małe pokrętła będą od insigni. Na razie zrobiłem jedno, dzisiaj przyszło drugie, jutro założę.
  11. Wiadomo, że zwykłe H7 lubią sobie przygasać jak się kręci kierownicą na wolnych. A jak to jest z dobrej jakości HIDami - żadnej reakcji i migania podczas kręcenia kierownicą? A jak wypada na tym tle LED C6 - nic nie przygasa? Jeśli chodzi o temperaturę to który wariant wytwarza najniższą? H7, HID czy LED?
  12. Witajcie. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie lekka modyfikacja wyglądu pokręteł climatronica w VC. Fajnie by było mieć chromowane ringi, pierścienie, obwódki jak zwał tak zwał. Z racji że mam inne radio 2DIN z chromowanym pokrętłem wg mnie fajnie by to współgrało. A więc potrzebuję jedno duże pokrętło i dwa małe. Wydaje się, że z tym dużym środkowym nie powinno być większego problemu bo takie oryginalne pokrętło opla z chromem było np. na radiu Antarze przedlift (2006-2010). Rozmiar raczej ten sam więc pozostaje kwestia zakupu używanego radia w sensownych pieniądzach. Pytanie skąd wziąć te mniejsze pokrętła? Macie jakieś pomysły w jakich autach opla mogły być takie średnice pokręteł z chromami? W Antarze przedlift jest tylko jedno z chromem ale na oko jest za duże. W Antarze polift wszystko wygląda już inaczej i te pokrętła mogą być bardziej zbliżone jeśli chodzi o średnicę ale raczej by nie podeszły jeśli chodzi o konstrukcję. https://allegro.pl/oferta/panel-nawiewu-klimatyzacji-opel-antara-94560863-7839492532?reco_id=58db0464-362c-11e9-9359-246e9680cb48&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product& Kojarzycie w jakich autach Opla z tego okresu były jeszcze pokrętła z chromami, żeby konstrukcyjnie podeszły? Może w jakichś bogatszych wersjach Zafiry, Astry?
  13. Witajcie. Chciałbym od czegoś zacząć jeśli chodzi o uderzenie wręcz całej budy podczas puszczania sprzęgła na 2. biegu (Z20NET).Widzę, że faktycznie mogą to być półośki. Może lepiej zacząć od tego niż od sprzęgła, dwumasy, skrzyni biegów (sprzęgło się nie ślizga, nie szarpie, dwumasy nie słychać klekotania podczas gaszenia/zapalania ale standardowo słychać to terkotanie na wolnych obrotach - jak się puści powoli sprzęgło na wolnych to cisza. Generalnie w tym momencie objaw ten występuje tylko na 2. biegu jak się chce choć trochę dynamicznie zmienić bieg z 1. na 2 podczas puszczania sprzęgła. Nieprzyjemne uderzenie roznosi się po całej budzie. Wibracji żadnych nie ma. Kiedyś zdarzało się też na 3. biegu ale teraz jest raczej płynnie i miękko. No i na 1. biegu jeśli chciałoby się mocno ruszyć. Generalnie jeżdżę raczej spokojnie ale wrzucić 2. bieg i płynnie puścić sprzęgło bez tego jebnięcia nie jestem w stanie. Zauważyłem to tylko podczas przyśpieszania, podczas redukcji tego objawu nie ma lub jak przed puszczeniem sprzęgła wcisnę hamulec na chwilę to też nie ma tego objawu. Na ile procent stawiacie te przeguby, brać się tylko za wewnętrzne czy zwalać całe półośki? Jakie aktualnie rozwiązanie najlepiej zastosować? Nowe oryginały, używki w dobrym stanie, czy jakieś od Saaba? Na jakie koszty mam się szykować?
  14. Tak sobie wymyśliłem, że chętnie bym zmienił sobie kierownicę na jakąś "świeższą". I tak w oko wpadła mi kierownica od Antary przedlift (2006-2010). Podoba mi się kształt, oczywiście musi być skóra. W oko wpadły mi takie same rolki i prawie identyczne przyciski jak u mnie (VC lift 2008). Myślicie, że zadziałałoby to? Wtyczka pewnie inna będzie i trzeba by się pobawić z kablami. Pytanie jak poduszka i sterowanie.
  15. Czy od razu po takim zabiegu czyszczenia trzeba zrobić adaptację przepustnicy? Ja na razie tylko dolalem liqui moly do benzyny, filtr paliwa był założony nowy w lipcu. Aktualnie jeżdżę na Shell v-power 100+ oktanów. Akumulator w międzyczasie wymieniony na nowy. Jest poprawa na zimnym rano ale wciąż to nie to samo.
×
×
  • Create New...