Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lotusso

Forumowicz
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

lotusso last won the day on October 27 2018

lotusso had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutral

About lotusso

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC FL Z20NET, MA Z16XE

Recent Profile Visitors

597 profile views
  1. Ja też już mam dość tych zbiorniczków, mój oryginał błędu nie wywalał ale przeciekał na zgrzewie. Najpierw założyłem Febi za 100 zł, działał 3 miesiące, później zaczęła się zapalać kontrolka co jakiś czas, a na końcu już cały czas się świeciła. Oddałem na gwarancji, zamówiłem oryginał i po 3 miesiącach to samo..... aktualnie zrobiłem zworkę spinaczem biurowym, przynajmniej kontrolka się nie świeci.. niezłe goowno te zbiorniczki a raczej te pływaki, proste jak budowa cepa a nie działa...
  2. Z tymże jakoś mnie nie pokazują na Discovery ani na Nat Geo Wild...
  3. Hehe, ale ja też jestem poławiaczem pereł, zarzucam siatkę i do przodu, jak najwięcej i do brzegu ☺
  4. Ale w biedronce ceny Perły są ok. W Żabce faktycznie drogo się ceni, a i w inter Marche ostatnio zgrzewka po dychu
  5. A więc w tym tygodniu powoli wychodzę na prostą. Lodówka, spłuczka i Vectra naprawione. Ale z dronem i z Merivą coraz gorzej☺ Czy w oplach też tak jest że jak się odłączy na parę dni akumulator to później falują obroty przez jakiś czas dopóki nie zaadaptują się od nowa?
  6. No ja właśnie nie wiem czy zacząć od Perły Export i skończyć na chmielowej czy zacząć jednak od chmielowej a skończyć na Export
  7. Jak tam, @Cretux po całym tygodniu? Piwko jakieś?
  8. Też kiedyś pokazywałem jakiemuś magikowi jak zmienić techem język niemiecki na angielski w omedze. I też musiałem zapłacić zamiast wziąć hajs za szkolenie.
  9. Mój też był strojony przez AFR. Ale ciśnienie na reduktorze trzeba oddzielnie ogarnąć.
  10. @pierre27 bo tak jak jest opisane na saabtuning większość parowników pewnie przeładowuje ciśnienie przy silnikach z turbo. Tylko kilka modeli jest bardziej stabilnych ciśnieniowo. Gold GT jest stworzony do silników wolnossących o większych mocach ale jest też do ogarnięcia przez kumatego gazownika w przypadku turbo. Zadzwoń gdzieś w parę innych miejsc i podpytaj czy znają temat i czy potrafią to ogarnąć. Do tych co nigdy czegoś takiego nie robili nie ma sensu jechać bo będą się uczyć na twoim silniku i jeszcze coś spieprzą.
  11. Ktoś podsunie jakiś pomysł czemu nagle po wymianie akumulatora obroty zaczęły być niespokojne? Do tej pory było ok, w piątek padł aku (cela), w międzyczasie trochę odpinania i podpinania innych aku. Objaw taki, że podczas jazdy jak schodzi z obrotów to osiąga 600 rpm i podbija wyżej. Na klimie spada do 500 rpm i też podbija wyżej. Na PB i lpg tak samo. Na wolnych podbija i obniża i czuć to a nie tylko widać na wskazówce. Wczoraj na 5 minut odłączyłem jeszcze raz aku, ale to może za krótko? Później pierwszy raz zauważyłem na wolnych spalanie 0,7 l/h na LPG i obroty równiutkie. Ale dzisiaj znowu źle. Może jakąś adaptację przepustnicy trzeba by zrobić znowu? Pamiętam jakiś trik o odłączaniu aku, podłączaniu, wciskaniu gazu w podłogę i przekręcaniu zapłonu i odpalaniu z butem w podłodze. Tak to było? No chyba że jednak padło coś przy okazji, ehhh..
  12. @pierre27 tutaj pod linkiem jest zgrabnie opisane w pigułce co najlepiej zainstalować i jak sobie poradzić z ewentualnymi problemami w z20net. https://www.saabtuning.pl/instalacje-lpg-czesc-2-konkretniej-co-zamontowac/
  13. Przeładowuje ciśnienie na parowniku podczas cutoff. Też tak miałem na parowniku Gold GT - auto lubiło zgasnąć kiedy zrobiło się buta w podłogę i od razu odpuściło i wrzuciło na luz. Łatwe do ogarnięcia przez gazowników, przynajmniej w mojej sytuacji poradzili sobie bez problemu. U mnie zrobili to na gwarancji.
  14. No właśnie nie chciałbym wcale szukać problemów ☺ po prostu znowu mam nowy akumulator i zacząłem się zastanawiać czy wszystko jest ok. Ale skoro u wszystkich tak spada napięcie podczas pracy wspomagania to niech będzie. Może to zależy od tego słabszego alternatora, niektórzy zgłaszają przygasanie żarówek H7 podczas kręcenia kierownicą a inni nie.
  15. Podepnę się pod temat. Z ciekawości jakie macie ładowanie w momencie kręcenia kierownicą? U mnie spada dość znacznie, nawet do 12V, normalnie ładowanie jest ok. 14V. Dodam, że jak miałem zwykłe żarówki H7 to lubiły sobie trochę przygasać. Jakiś czas temu profilaktycznie wymieniony był regulator napięcia. Wspomaganie generalnie działa ok, muszę sprawdzić jeszcze tę kostkę od pompy wspomagania czy jest dobry styk - tylko która to dokładnie i gdzie ona jest? Martwi mnie ten spadek napięcia podczas kręcenia kierownicą, załapałem się na gratisową wymianę akumulatora na gwarancji po prawie 2 latach użytkowania. Silnik 2.0 t. - jak w tych benzynach u was z tym ładowaniem?
×
×
  • Create New...