Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pudlox

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pudlox

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C Kombi 1.9 CDTI 2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jasne, dzięki Mam jeszcze dylemat - jeśli amorki okażą się w niezłym stanie to raczej nie będę ich ruszał? Czy powinienem wymienić komplet? Nie ukrywam, że w obecnej sytuacji gospodarczej i zawodowej wolałbym unikać większych kosztów i traktować to jako ostateczność.
  2. Dzięki za radę. Widzę, że to nie jest drogi interes, więc dorzucę do listy
  3. O Panie! Teraz to jestem w szoku. Ja wpisywałem to w przeglądarce Safari i jest tak jak mówiłem. Jak wrzuciłem to w chrome to jest tak jak mówisz - mam konkretny numer części. Dzięki Ci! I teraz tak, jak już mam konkretnie wskazane części to 7zap proponuje jako zamiennik SACHS 998 026, a wcześniej sam zaproponowałem i @matoslaw potwierdził mi SACHS 998 028. 028 są trochę dłuższe, grubsze i szersze. Które będą lepsze i poprawniejsze do mojego auta? Amortyzatory wg 7zap wychodzą mi SACHS 312 602. To będzie dobry wybór?
  4. Niestety to jest lista znaleziona po VIN. Nastepnie musiałem wybrać silnik czyli Z19DTH i po tym otrzymałem taką listę. No i dalej to już nie wiem co z nią zrobić. Gdybym dostał jeden konkretny numer części to byłbym pewny wyboru
  5. Poczytałem trochę wątek o sprężynach i trafiłem na stronę: opel.7zap.com. Z niej wynika, że dla mojego silnika Z19DTH dla standardowego zawieszenia (a mam nadzieję, że mam standardowe) sprężyna OEN 93171645. Czyli z zamiennika byłby: https://www.iparts.pl/czesc/sprezyna-zawieszenia-sachs-998028,0-32-998028-1190411.html. Zastanawiam się tylko co oznacza strzałka pod 19X w tabelce: https://opel.7zap.com/pl/car/z02/k/0/8-33/#19X - tam jest drugi inny nr GM Amortyzatory: https://opel.7zap.com/pl/car/z02/k/0/9-33/#1 - w tabeli jest tak dużo wariantów, że nie potrafię rozszyfrować który będzie
  6. No ja się trochę obawiam wizualnie jak to będzie wyglądało, ale jednak muszę postawić na użyteczność.
  7. No to ładnie. U mnie jakoś 8,5 cm. Jeszcze dzisiaj zmierzę dokładnie dla pewności, bo aktualnie stoję na podwórku na trawie. Normalnie parkujesz przodem nad krawężnikiem? Szukanie rozwiązania problemu jest dla Ciebie biadoleniem? Nie jestem mechanikiem, nie mam doświadczenia, więc nie ruszam tematów kół, zawieszenia i hamulców. Dla mnie to jest bezpieczeństwo moje i mojej partnerki. Przy innych pierdach mogę sobie grzebać. Tak, kupiłem takie dwa lata temu. Rok temu zmieniałem sprężyny i chyba też złe mi dobrali, bo nie wiele to dało. Dlatego teraz szukam konkretny
  8. Też niestety tak pomyślałem. Sam tego nie wyciągnę, może przy wymianie kół poproszę, żeby mi sprawdzili. Z tego co się domyślam, to gdyby wszystko było tak jak być powinno, to normalnie mógłbym parkować przodem nad krawężnikiem itp? Na jakich wysokościach macie swoje przody?
  9. Oponki takie jak producent zalecił. Na zimę 195/65 R15, na lato 205/55 R16
  10. Pochylona raczej nie jest. Przynajmniej nic takiego nie zauważyłem Wiesz może jaki konkretnie numer części tutaj powinien być? I amorki i sprężyny? Jeśli będzie trzeba to skuszę się na całość, bo już mam totalnie dosyć.
  11. Cześć Panowie, śledzę, czytam forum od dłuższego czasu. Nadszedł czas, aby uporać się z problem który mnie trapi od bardzo dawna. Przód w mojej Vectrze jest tak nisko, że nie da się normalnie jeździć tym autem. Szoruję o garby (takie podłużne z polbruku), nie da się parkować przodem, a nawet szoruję w miejscach gdzie asfalt jest trochę wyrobiony i powstają koleiny... Sprężyny miałem wymieniane przed zakupem (zrobił to poprzedni właściciel), przy oględzinach na warsztacie faktycznie wyglądały na nówki. Potem okazało się, że pękły i już mój zaufany warsztat wymienił na kolejne nowe. Wysoko
×
×
  • Create New...
UP