Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

omegarules

Forumowicz
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About omegarules

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie... Jak rozrząd przeskoczy o kilka zębów to silnik wciąż ma szansę chodzić, tylko wydawać dziwne dźwięki, ale jeśli znowu przeskoczy i w końcu tłoki spotkają się z zaworami to silnik gasnie, bo pękają dzwigienki, gna się zawory, pękają tłoki, pękają wałki rozrządu itp (nie jest powiedziane, że tylko dzwigienki I już - to czysta loteria). Ale do sedna - jeśli pasek przeskoczy na tyle, żeby tłoki się spotkały z zaworami i coś się podda, silnik zgaśnie, to nie ma takiej możliwości, żeby później już ten silnik nie kręcił - przecież silnik gasnac nie staje w miejscu ot tak - co ma się
  2. Objawy pasują idealnie do panewki. Jak by coś było z rozrządem to by raz huknęło i tyle.
  3. Pytałeś w którym miejscu zaleciles regenerację - to Ci pokazałem [emoji16] Jak mechanik patrzy na silnik i mówi, że Jego zdaniem silnik do wymiany to jest to rozumiane, że zaleca wymianę silnika - zgadza się? No to cieszę się, że już jasne. To czy oddasz czy nie to już Twoja sprawa. Turbina (zimna) luzy wzdłużne zawsze będzie miała - przez to właśnie zawsze wyrzuci trochę oleju, osiowych luzów mieć nie powinna. Maz w kolektorze jest głównie przez odmę i egr, oczywiście porządane to nie jest, ale regeneracja turbo za dużo na to nie pomoże. Wracając do tematu - wymieniałem w vectrze c z19dt
  4. Proszę bardzo : (...) Pozatym widać że po lewej stronie turbo ( stojąc przed autem) poci się i są tam ślady oleju. Myślę że coś takiego zdecydowanie kwalifikuje się do regeneracji bo raczej nie jest to normalny objaw. (...) Turbo się regeneruje jak pluje olejem z wydechu albo kopci na niebiesko (jeśli potwierdzone ze to od turbiny) ewentualnie nie pompuje zadanego ciśnienia lub wydaje dziwne dźwięki, ale pocenie węży czy ślady oleju w kolektorze to zdecydowanie nie jest wystarczający powód do regeneracji - chyba, że ktoś ma za dużo gotówki lub chce stosować te same zasady do 15letniego grata
  5. Całkowicie odwrotnie - w nosie mam na co wydajesz swoje pieniądze, ale nie namawiaj na bezsensowne wydawanie pieniędzy innych. Wielkie koncerny samochodowe w książkach gwarancyjnych umieszczają dopuszczalne spalanie oleju smarnego na poziomie 0,5l na 1000km, Tobie się poci dolot turbiny bez ubytku oleju i zalecasz regenerację za 2 tys PLN [emoji1787] Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. Kto bogatemu zabroni - wymieniaj jeśli chcesz. Olej w dolocie to normalna sprawa - po pierwsze odma zawsze trochę przepuści, po drugie - jak turbo jest zimne to zawsze ciutke oleju puści. Sam sobie odpowiedziałeś - oleju nie dolewasz, więc ile tego oleju może być w dolocie? 10ml? 20ml? Ale oczywiście śmiało - wydawaj 20% wartosci auta na bezsensowny zabieg. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Turbina wyjechana, że hoho. Odezwij się na priv, mam używane turbo w fajnym stanie i cenie do z19dth. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. Jak jeździsz rok to zauważyłbyś, że oleju ubywa. Jeśli nie masz wycieków i nie ubywa oleju to to nie uszczelniacze. Negatywny wpływ (jeśli to uszczelniacze) to zapychający się dpf, zasmolony egr I kolektor ssacy, ubytek oleju. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  13. Z19DTH bardzo rzadko ma problem z uszczelniaczami. Bardzo łatwo to sprawdzisz - wjedź gdzieś do garażu, gdzie jest wyższa temp (ok 15-20 najlepiej) i odpal po nocy. Jeśli dymienie będzie bardzo zredukowane albo całkowicie zniknie to będziesz miał potwierdzenie że to nie uszczelniacze. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Jeszcze klapy wirowe w kolektorze mogą być w pozycji zamkniętej - czasami też to może powodować dymienie przy odpalaniu. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  15. Walnięty przekaźnik czasami da błąd a czasami nie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP