Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

omegarules

Forumowicz
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About omegarules

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Turbina wyjechana, że hoho. Odezwij się na priv, mam używane turbo w fajnym stanie i cenie do z19dth. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Malowane tylne lewe drzwi - źle spasowane (albo tylny lewy błotnik też ruszany) i możliwe, że prawe przednie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. Jak jeździsz rok to zauważyłbyś, że oleju ubywa. Jeśli nie masz wycieków i nie ubywa oleju to to nie uszczelniacze. Negatywny wpływ (jeśli to uszczelniacze) to zapychający się dpf, zasmolony egr I kolektor ssacy, ubytek oleju. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Z19DTH bardzo rzadko ma problem z uszczelniaczami. Bardzo łatwo to sprawdzisz - wjedź gdzieś do garażu, gdzie jest wyższa temp (ok 15-20 najlepiej) i odpal po nocy. Jeśli dymienie będzie bardzo zredukowane albo całkowicie zniknie to będziesz miał potwierdzenie że to nie uszczelniacze. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Jeszcze klapy wirowe w kolektorze mogą być w pozycji zamkniętej - czasami też to może powodować dymienie przy odpalaniu. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Walnięty przekaźnik czasami da błąd a czasami nie. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Świece wymieniłes, a przekaźnik świec sprawdzony? Może daje napięcie tylko na dwie świece np Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. W 2010 się mówiło, że wcześniej były dobre akumulatory, te z 2010 to badziew. Jest 2020 I mówi się, że te z 2010 to było coś, nie to co teraz [emoji1787] Aku to Varta Blue.. coś tam. Polecam [emoji6] Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. Z tym 3 lata to nie przesadzaj - jak napisałem, prawie 10 lat już mam jeden taki i ciągle żyje, auto niegarazowane, akumulator nie widział nigdy więcej jak 15V. Dodam jeszcze od siebie, że tu właśnie jest największą zaleta takich marketowych 'inteligentnych' wynalazków - nie wiem w jakim stanie jest akumulator, czy 20, 50 czy 80% naładowania, dobrać się do elektrolitu nie bardzo jest jak (bezobsługowy), więc podłączam ten wynalazek na noc i nie martwię się, gdy zapomnę rano odłączyć. Po prostu po jakimś czasie zaglądam, pokazuje full, rozłączam i na kilka miesięcy spokój. Ale oczywiście jeśli ktoś jest bardziej ogarnięty, chvc się bawić w podłączanie mierników, badanie gęstości elektrolitu to polecam metodę kolegi. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  13. Napisałem, że daje 15V, nie ponad. Mój tyle dawał. Należy odróżnić dwie rzeczy - albo ktoś szuka topornej, wydajnej ładowarki, która po włączeniu daje na wyjściu zadane napięcie, albo czegoś kompaktowego, co ma służyć do doładowywania na zasadzie podłączam i zapominam (te toporne w wiekszosci nie mają zabezpieczen, więc nieumiejętne i niepilnowane ładowanie również może uszkodzić akumulator). Co do ładowania pustego aku to zgadza sie - jest to jedna z funkcji, ładowarka nie rozpocznie ładowania dopóki nie wykryje podłączonego aku - jeśli mnie pamięć nie myli to jest to w instrukcji. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Wszystko ładnie i pięknie, super, że tak ładujesz swój akumulator, masz rację z odsiarczaniem. Tylko o którym etapie użytkowania akumulatora ulega on "zasiarczeniu" ? Odpowiadając - przez cały okres użytkowania, ale najbardziej w czasie, gdy jest całkowicie rozładowany. Dlatego właśnie nie można dopuścić do sytuacji, aby akumulator był pozostawiony całkowicie rozładowany przez długi czas. Kolega pytał o urządzenie do ładowania akumulatora - i to, które zaproponował będzie działało (tylko wolno) - możliwe nawet, że ma tryb zimowy gdzie daje nieco wyższe napięcie (15V) W sprawnym aucie ładowanie nie przekracza 14,5V i jeśli zadbamy o to, żeby akumulator nie pozostawał długo czas w stanie głębokiego rozładowania to powinno być ok. W jednym z moich aut (rzadko używanych) raz na pół roku doładowuje akumulator podobną ładowarka i trzyma jak nowy od 10 lat. Oczywiście można też wyciągać aku i monitorować jego stan naładowania jak pokazales na zdjęciu, ale w normalnym użytkowaniu taka uniwersalna ładowarka też da radę (tylko jest wolna). Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  15. To wyjaśnij proszę w jaki sposób zamydlają nam te oczy i jak sprawiają, że auto odpala tylko teoretycznie? Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...