Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daroot

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About daroot

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Renault Espace 3.0 dci - P9X715 - 184KM

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to akurat brednie, śruby w Z30DT są różnej długości, są 4 długie i 4 krótkie. To tak dla wyprostowania dla potomności, co by bredni nie powielać.
  2. Weź to zezłomuj - to najlepsza opcja. Skoro i tak już powiedziałeś A wycinając DPF i EGR, powiedz B. Możesz podać numer rejestracyjny - może warto to zgłosić gdzie trzeba.
  3. Tak, po lewej stronie od Z. Jakieś 7,5mm jak dobrze pamiętam.
  4. 5 lat - 200 tyś km jak dobrze pamiętam.
  5. Dzięki Rafał- zawsze można na Ciebie liczyć :)
  6. No to jednak nie ten - dokładnie ten miałem i jest za krótki. Da się założyć, ale napina jest maksymalnie wysunięty i pasek o niego się opiera. Na pewno 7PK.
  7. Schemat to pikuś - ktoś ma oznaczenie tego paska? Mi wychodzi 7PK o długości 1950mm, ale to z pomiarów.
  8. Ja postawiłbym na problem z zasilaniem w paliwo. Dziwnym trafem pomagało przy wymianie filtra paliwa, tak jakby ciągnął lewe powietrze w paliwie. Wszystkie oringi na obudowie filtra masz założone? Na przewodach nic nie widać, żadnego powietrza? Z wyciąganiem wtrysków też daj sobie spokój, zawsze zdążysz - a z tym jest dużo pracy. Masz Y czy Z ?
  9. Załóż i sprawdź czy będzie potrzebny taki emulator, bo w Twojej wersji silnikowej wydaje mi się że nie. Natomiast ja jestem przeciwnikiem takiej modyfikacji.
  10. Najpierw błędy z kompa trzeba odczytać - potem można myśleć.
  11. Trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie, oraz korekty poszczególnych wtryskiwaczy. Te klepanie bardzo słabo słychać na tym filmiku, wiem o co Ci chodzi, ale mimo to słabo słychać.Może gdyby filmik był spod maski, byłoby inaczej . Stawiam na układ wtryskowy, dlatego analiza parametrów przede wszystkim, potem można myśleć. Nie zaszkodzi wlać do baku czarnego liqui moly na wtryskiwacze, to zawsze zmniejsza rozjazd korekt.
  12. Nie spotkałem tego elementu oddzielnie. Może warto zdemontować i oddać do jakiegoś elektronika - niech zajrzy. Kupić zawsze zdążysz.
  13. Przycina się zmienna geometria na turbo - do czyszczenia, ale jak patrzę na video, to świruje sterownik od zmiennej, tam jest silniczek krokowy. Jest na youtube taki filmik podobny do Twojego i też skończył się sterownik, ta czarna puszka montowana przy turbinie.
  14. Zdecydowanie za wolno kręci - masz możliwość sprawdzenia obrotów podczas kręceniem rozrusznikiem? Ewentualnie nagraj filmik z rana jak dobrze zapala, będzie porównanie.
  15. Ten cylinder widać już od dawna nie chodził tak jak powinien. To nie kwestia tłoka ani pierścieni - szukaj przyczyny w głowicy. Jeśli nie brał oleju i nie ma rys na cylindrze - nie wyciągałbym tłoka - szkoda sobie robić kosztów.
×
×
  • Create New...