Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daroot

Forumowicz
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About daroot

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Renault Espace 3.0 dci - P9X715 - 184KM

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To super - pozytywnie. Żywotności silnika życzę
  2. Spoko, nic do tego nie mam - tyle że teraz oryginał wyniesie Cie 1,5 x ceny oryginału. Plus robota.
  3. Miałem na myśli kupno podróbek scv, a wiadomo że zabawy jest dosyć dużo z tym. Sam rozbierałem kilka razy z takich czy innych powodów, tyle że od razu zakładałem oryginały.
  4. Lubię takie "oszczędności".
  5. Nie była wytłumaczona - tylko napisał abyś przyjrzał się temu czujnikowi - czego nie uczyniłeś, tutaj w tym temacie masz ładnie opisane czarno na białym - temat rozwiązany. Poza tym też doradził Ci abyś wymienił EGR co było błędem, na szczęście się z tego wycofał. Strzelać można wszystko - co masz wymienić, ważne aby było to podparte sensownymi postami typu rozwiązany temat.
  6. https://forum.vectraklub.pl/topic/99825-błąd-p1235/
  7. Również nie widzę większego problemu z tym silnikiem, natomiast rozrząd jest na kołach zębatych, do tego jest pasek rozrządu który poprzez koło pompy wtryskowej napędza wałki rozrządu. Jako ciekawostka, wał korbowy kręci się prawo a wałki rozrządu w lewo
  8. Jeżeli już to zawór niskiego ciśnienia na pompie, co się rzadko zdarza. Bardziej stawiam na źle ustawiony rozrząd i brak synchronizacji między czujnikami. Jeżeli sprawdzi rozrząd, to zostaje problem uszkodzonej wiązki/przewodu, bo łatwo go uszkodzić, zwłaszcza ten u góry. Jednak stawiam na problem synchronizacji, przez źle ustawiony rozrząd. Aha, przy odłączonym górnym czujniku silnik będzie chodził w trybie awaryjnym, natomiast bez dolnego czujnika nie odpali.
  9. Gdyby egr się przywieszał to wywali błąd, zresztą nie ma on wpływu ŻADNEGO na gaśniecie silnika. Wtryski jak kolega wyżej pisał, jedynie parametry przez podgląda na komputerze lub całkowicie aut z silnika. Może się przywieszać zawór niskiego ciśnienia scv na pompie, ale to gdybanie. Trzeba popatrzeć na wartości ich na kompie podczas takiego problemu (jego występowania).
  10. śruby muszą być nowe - zwróć uwagę aby kupić właściwe - różnią się twardością kolego - dla Y30 są inne (mimo że te same wymiary). Stage: 1 - 40 Nm 2 - 90 stopni krótsze - 120 stopni dłuższe śruby 3 - 90 stopni krótsze - 120 stopni dłuższe śruby
×
×
  • Create New...