Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daroot

Forumowicz
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About daroot

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Renault Espace 3.0 dci - P9X715 - 184KM

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie da się zaślepić EGR bez ingerencji. Możesz włozyć zaślepkę z otworem fi 10mm, ale sterowanie egrem wzrasta znacznie. Sprawdzałem to na kompie, widać jak na dłoni. Ecu widzi poprzez czujnik że temp w kolektorze jest za zimna po otwarciu EGR i chce więcej i więcej, aż wywali błąd
  2. Dokładnie, nie podłączyłeś wtyczki do czujnika temp paliwa - jest umieszczony na powrocie.
  3. Uszczelniacze na zaworach w głowicy - po pracy silnika, ścieka olej po trzonkach zaworów do cylindrów, przy odpalaniu wypala się nagromadzony olej i dlatego dymi - podczas jazdy jest dawkowany w takiej niewielkiej ilości, że to praktycznie niezauważalne.
  4. Albo zadzwoń do wróżbity Macieja - nie lepiej poczekać na mechanika i prawdziwą rzeczoną ocenę a nie próby zgadywania?
  5. Nie wiem który na foto - jest jeden na przewodzie powrotnym układu paliwa, mierzy temperaturę paliwa, a właściwy czujnik jest na listwie szyny CR.
  6. Jak nowa dwumasa luka - to ma prawo terkotać. Swego czasu przerobiłem kilkanaście reklamacji od różnych klientów i marek - oczywiście wszystkie odrzucone. Jak masz chęci, to sprawdź sobie luzy dopuszczalne przez luka na dwumasie, a np sachsa czy valeo - będziesz wiedział dlaczego terkocze. Nie mówię że w tym konkretnym przypadku to dwumasa, bo to pomoc internetowa, ale po objawach tak na szybko pomyślałem o tym - akurat to wynika z mojego doświadczenia warsztatowego.
  7. Jedyna opcja to podstawić drugą, żeby wyeliminować prawdopodobną przyczynę. Ale nie łudź się, to uszczelka i rant na tulejach.
  8. 1500zł to dużo za robociznę? Rozumiem że przekładkę zrobią Ci za 200zł i silnik kupisz za drugie 200zł? Jak motor jeździł dobrze, to zrzucaj głowice, zakładaj uszczelki z kompresji (miękkie) i zapomnij o temacie. Najszybciej i najtaniej wyjdzie.
  9. Nie, ale znam kogoś, kto zna kogoś, kto ponoć w ręku trzymał... Weź się ogarnij z takimi pytaniami.
  10. Oczywiście że grubość podkładki ma ogromne znaczenie. Jak moderator może pisać takie brednie! W dieslu regulujemy w ten sposób odległość wtryskiwacza od komory spalania która znajduje się w tłoku.
  11. Jak już konkretyzujemy, to sprawdź grubość uszczelek które miałeś założone, bo 1,4 z kompresji może być za gruba (teoria mówi że siada na 1,25mm), z moich doświadczeń wynika że jednak tyle nie zgniata się i silnik może być odprężony. Jak pomogłem - proszę plusa.
  12. Pierwszy z brzegu: https://allegro.pl/oferta/saab-opel-renault-3-0-uszczelki-glowicy-kompozyt-7686024806
×
×
  • Create New...