Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kitas

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kitas

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 16V

Kontakt

  • Telefon
    prywatny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bez żadnego rezystora/ opornika ? mam to tylko zmostkować ?
  2. Witam mam pytanie do czego może być ta luźna kostka ? od czujnika płynu ? czy podgrzewanie czegoś ? wywala mi błąd poziomu płynu gdzie mam pełny zbiornik.... mogę to opornikiem wyłączyć jak tak to jakim i gdzie go przylutować ? ? Dzięki za pomoc
  3. Cześć, mam problem z moją Vectrą 1.8 PB. Pali mi się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem, pompa działa wszystko jest ok , co do CIM był wymieniany na nowy wszystko działa to co z nim związane jak trzeba. Problem prawdopodobnie leży w czujniku poziomu płynu wspomagania. Ale jest więcej kwestii które mnie martwią i zastanawiają. Przy pompie są 4 wejścia na kostki ja mam zajęte 3, a w 4 jest włożona sama kostka... nie mam pojęcia od czego ona może być... co do samego czujnika poziomu oczywiście wyrzuca błąd nie pamiętam kodu ale chodzi o ten czujnik właśnie... Pewien "majster" dał mi kostkę od takiego czujnika z przylutowanym opornikiem między tymi dwoma kablami.. Takie przylutowanie opornika ma jakiś sens może to coś dać ? Jak mogę pozbyć się tego błędu, żeby kierownica się nie wyświetlała ? Mogę to załatwić jakimś opornikiem, chodzi mi o możliwości bez kupowania tego czujnika, bo taki dostępny tylko wydaje mi się jest w ASO albo przy innej pompie.
  4. Mechanizm naprawiony, wina opornika w tej żywicy, odlutowałem wziąłem od starego radia CB taki sam i przylutowałem. Wszystko działa jak należy i stówka zaoszczędzona. Dzięki wszystkim za pomoc
  5. jest przyczyna, faktycznie musi być ten czujnik na obudowie silniczka uszkodzony, ponieważ rozkręciłem sąsiada Vectrę wziąłem jego mechanizm i wszystko działało. Naprawialiście sami już ten czujnik? Jak myślicie wstawić tam opornik i będzie grało ?
  6. przekaźniki wszystkie miałem podmienione od sprawnej Vectry i nic nadal to samo, dzisiaj podmienić mam zamiar jeszcze cały mechanizm od innej, oraz manetkę w CIM`ie jeżeli to nic nie da to co myślicie ? W CIM jest jeszcze taka kostka i może być to ale jak nie to pewnie ten CIM ?
  7. CIM wymieniłem na taki sam XR, płyn sprawdzałem za nadkolem jest, stan się zgadza
  8. Wymieniałem też nie dawno CIM po wymianie zegary kierunkowskazy itd zaczęły normalnie działać z tym ze nadal pali mi się kierownica z wykrzyknikiem myślicie że wina jest modułu? na komputerze błąd nie wyskakiwał, pokazywał tylko błąd związany z czujnikiem poziomu płynu układu kierowniczego
  9. Witam, Mam problem z wycieraczkami i spryskiwaczami. Problem polega na tym, że spryskiwacze wgl nie leją wody, a przy wycieraczkach nie działa czasowe oraz wycieraczki jak się włączą to nie wyłączają się, chyba że manetką wezmę przełączę w skrajne dolne położenie to zatrzymują się od razu w miejscu i do może być każde miejsce na szybie. Sprawdzałem mechanizm wycieraczek- działa, wszystkie bezpieczniki dobre, przekaźniki podmieniałem od innej Vectry- też jest ok, pompki w zbiorniczkach na krótko działają. Nie mam już pomysłu. Po zdjęciu klemy i ponownym podłączeniu spryskiwacze działają przez jakieś 10 sekund po czym 9 wycieraczki się załączają ale już nie wyłączają) i po upływie tego czasu jest dalej tak jak opisałem... Macie jakieś pomysły ?? Nadmienię, że pali mi się jeszcze informacjo o niskim stanie płynu do spryskiwaczy, lecz płyn jest.. czujnik w zbiorniczku by tak wszystko komplikował ? Proszę o pomoc
  10. Witam odświeżam temat, Mam problem z moją Vectrą 1.8 16V. Może od początku gdy ją kupiłem opadały wskazówki nie działały kierunki i wycieraczki ze spryskiwaczami. Jestem po wymianie CIM`u i wszystko działa kontrolki pogasły z wyjątkiem kierownicy z wykrzyknikiem i właśnie spryskiwaczy wraz z wycieraczkami. Jeżeli chodzi o tą kierownicę z wykrzyknikiem pokazuje na błąd czujnika poziomu płynu od wspomagania, płyn tam jest ale nie jestem pewien czujnika, ale temat teraz dotyczy tych spryskiwaczy i wycieraczek. Nie działają, tak samo jak przed wymianą CIM. Przemieniłem przekaźniki i na moment działała pompka po czym jak włączyłem wycieraczkę wszystko szlak trafił. wycieraczki działają tak jak Panowie wyżej piszą nie ma trybu czasowego jak włączę tak działają po przełączeniu manetki w dół wyłączam je w miejscu w którym aktualnie się znajdują... macie jakieś pomysły za co mam się zabrać ? Wszystkie bezpieczniki ok. no i od początku posiadania auta pokazuje mi się również komunikat " Check washer fluid level" gdzie płynu jest opór....
×
×
  • Create New...