Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Allkey

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Allkey

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/02/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Witkowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    (Sig z20net 250/370 TurboLPG + VC 1.8 122 ) LPG

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie chodzi mi o linię prostą tylko podniesienie tego co jest powyżej 5.5 tys obrotów Zasadę działania sprężarki promieniowej dość mocno nakreślili mi na studiach, więc jestem świadom że wydajnej ( dużej ) bez kolosalnego laga i bez VTG nie da rady wyprodukować. A moc tak podałem z czapki, fajnie było by przekroczyć 300 ale wolę mieć szybko wstające turbo, spalanie na poziomie 12l. Samo tworzenie hybrydy miało by na celu tylko i wyłącznie podniesienie niuta powyżej w/w obrotów. Rzadko kiedy mam okazję latać szybciej tym bardziej że opony mam do 240 więc na biciu rekordów Vmax mi nie zależy, bardziej na megasprawnym wyprzedzaniu 2 zestawów na raz. Oprócz Peruna ktoś jeszcze dobrze robi turbo?
  2. Ja na szczęście mam zestaw z saaba, ale jak lekko wcisnę sprzęgło są wibracje więc pewnie po dodaniu wigoru się podda. Pytanie gdzie stroiłeś bo wertując temat, profil TurboLpg i filmy Coobcia zauważyłem tendencję że Warszawa generuje więcej na kreskach. Jak to się przekłada na faktyczną jazdę? Tego chyba nie ustali nikt jeżeli, nie robił by auta w 2 miejscach na takich samych gratach i temperaturach. Dalej czekam na wypowiedź czy są jakie kolwiek podwaliny w mitologii Saabowo-Oplowskiej która skłaniała by się do montażu większej przepłyhwki w okolicach 300-320KM.
  3. 250/370 jak w opisie, kat na pokładzie przy zabawach robi się żółty, jak budżet pozwoli a wizja OPC nie wygra to wejdzie jakiś sportowy żeby nie śmierdziało z rury. Teraz wsadziłem w końcu 600x300x76 więc może na 98 bym ugrał 280KM ale zdrowy rozsądek podpowiada że i tak po miesiącu będę chciał więcej. 2 sprawa czy podróbka KME GOLD ( DRAGO SPORT) w ilości 1 szt. to poźniej opanuje ale to spawa na dalsze rozważania.
  4. Witam, jako że apetyt wzrasta 😁 Obecnie mam 14T + wtryski z Aero, plan jest żeby do zimy pozbierać graty i przebić 300. Nie chcę mieć dużego laga ani tym bardziej ruszać strony turbiny więc myślałem o zmianie koła na 16T + wtryski 630 (albo coś innego). Przy okazji zrobił bym cały dolot z kwasówki niech cieszy oko. Od jakich mocy opłaca się bawić z zakładaniem większej przepływki, żeby to realnie rzutowało na generowane moce? W całym strojeniu ogólnie celował bym w max 400NM i podniesienie końca wykresu. FMIC już wstawiony.
  5. Allkey

    z20net przerobienie LPG

    Po prostu ciekawi mnie po co w 3 mieście ciągnęli węże od gazu przez pół komory silnika, a map sensor jest nad turbo, co raczej rzutuje na odczyty. Tak ogólnie właśnie to przerabiam w obliczeniach i z jednej strony długi układ to mniejsze spadki w peaku i mniejsze wydłużenie czasu otwarcia wtrysków, a z drugiej reduktor musi napełnić większa objętość wiec w peaku nie będzie tak szybko napełniał instalacji. Oczywiscie temat to polemika wynikająca z ciekawości, no chyba ze ktoś już przekładał tak instalacje żeby ogarniała auto po programie.
  6. Allkey

    z20net przerobienie LPG

    Jak mówiłem sugeruje się instalacjami brc, egp, czyli nie ciągnąć przez pas przedni? Ma ktoś zdjęcie takiej instalacji?
  7. Witam. Obecnie mam instalację z komponentów: ( o ile to ma znaczenie ) Reduktor Drago Sport Komp Elpigaz Comfort Wtryski Gray Map sensor (jakiś) Akurat parownik powoli zaczyna błagać o membrany i przy operacji naprawy przyszła mi pewna myśl. Obecnie instalacją wygląda tak. Biały obiekt to reduktor, fioletowy filtr FL, szary mapsensor. Niebieska nitka to podciśnienie, żółty to FL LPG. Czyli instalacja jak w połowie netów w kraju. Ale doszedłem do wniosku że tak długi przewód podciśnienia to duża inercja układu. To samo dotyczy LPG. Więc chcę zrobić tak: Akurat wkradł mi się wąż od podciśnienia również na fioletowo. Co do późniejszego strojenia i tak mam w planie zjawić się w TurboLPG na korektę po regeneracji reduktora, i dołożeniu większego IC. Przyznam się że z rozkładem sugerował się trochę instalacją BRC. A i jeszcze jedno, podciśnienie brane z listwy PB.
  8. Ta złota ze skoków ( nie wiem jak to odmieć ) była już za 12500 kiedyś i znowu wróciła. Też tak myślałem ale właściciel powiedział ze o 19 było 2 potencjalnych kupców a nie wzięli bo nie było SKP czynnej, a a do 21 jest 2 km dalej Dlatego szukałem czy to nie nasi bo kto kupuje tak szybkie auto żonie jak nie typowy oplarz .
  9. Niestety z sigiem się nie udało, a szkoda bo byłem napalony jak szczerbaty na suchary... Dzwoniłem o to auto: https://allegro.pl/ogloszenie/opel-vectra-gts-2-0-turbo-pierwszy-wlasciciel-7448280146 podobno oglądał go ktoś z żoną i 2 panów, to ktoś z forum?
  10. Panowie ogłoszenie też czytałem, bardziej zastanawiałem się czy ktoś to oglądał i nie kupił bo 11 dni w ogłoszeniu wróży albo trupa, albo za daleko/drogo, w 2 opcję wątpię. Mam ponad 400km więc jechać mi się nie opłacą a nie chciał bym tracić 500zł na autotesto, jak ktoś już może mi powiedzieć że widział i zostawia 4 ślady albo od złej mapy na lpg tłoki i zawory starczą akurat na dojazd. Ogólnie przez telefon niby petarda ale nie powiedział czemu sprzedaje, nawet dwumas robił... Czekam dalej na opinię kogoś kto jest z tamtych stron, była tyle więc pewnie nie zejdzie a jak nic się nie trafi to najwyżej zamówię raport, koszt ten sam co paliwa.
  11. Witam. Oglądał ktoś tego siga https://www.olx.pl/oferta/opel-signum-2-0-turbo-lpg-CID5-IDuIRYn.html?position=3&page=2 ? Trochę mnie dziwi że jeszcze nikt go nie kupił jeszcze...
×
×
  • Create New...