Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Hołek

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    1 402
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Hołek wygrał w ostatnim dniu 26 Czerwiec 2015

Hołek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

38 Best

O Hołek

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1982.03.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świebodzin
  • Zainteresowania
    z edukacji: mechanika masz. i poj. z pasji: samochody, z hobby: motocykle, z zycia: kobiety ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    A8 & A6

Ostatnio na profilu byli

6 585 wyświetleń profilu
  1. Hołek

    Vectra jako zabytek? Może choć klasyk?

    VB nie będzie tak jak VC, VA nie jest, ascona C też nie, ani omega A i inne ople po około 85 roku nie są poszukiwane, ani cokolwiek cenne.
  2. Witaj,

    Swojego czasu pytałeś kto chce przystąpić do klubu w lubuskim,ale jakoś temat umarł śmiercią naturalną więc go reaktywuje.

    Jeżeli jest to możliwe to ja bym chciał przystąpić do klubu :D.

    Prześlij info z czym się to wiąże itp. 

    Dzięki 

    1. Hołek

      Hołek

      Witam, ogólnie przesłanie formularza, pseudo zadanie rekrutacyjne, pojawienie się na spocie, jeżeli trzymiesięczny okres rekrutacyjny przebiegnie pomyślnie to wtedy składka i status klubowicz ;)

  3. kameleon albo predzej harlekin, totalny golas, lampy tyl nie ori oraz fele, dzwonic jechac oglądać bo ciezko tak stare auta dobrze trafić i wybrzydzac tez nie ma co.
  4. a robiłeś, że wiesz? Pewnie nie, nikt sterownika od świecka włącznie nie ruszy, to nie cdti, że po kablu zrobisz co chcesz w pięc minut!
  5. co ty tu bredzisz??? skąd przebieg wziął? a z ecu chociazby, w którym nie wpiszesz sobie przebiegu za pomoca kabla itd. Jaka ingerencja w licznik jak licznik z benzynowej europy, a nie diesla po ingerecji.
  6. Oryginalne zawory są nie do dostania, nawet aso.
  7. Widziałeś auto, ze piszesz, ze zajechana? Chyba zajechanej VC nie widziałeś.
  8. Kupilem zaciski od 3,2 z myślą że będą pod 292, a przyszły na lite tarcze, albo gość się walnął, albo faktycznie takie występowały?
  9. Pytanko, jakie tarcze z tylu posiadały VC htb 3,2 przed liftem? Jest to możliwe, aby miały nie wentylowane tarcze?
  10. Jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku to jest to samo, bagażnik siga jest tak prawie o polowe mniejszy. Aut.skrzynie nie wystepowaly z Z20NET. Jeżeli chcesz aut.skrzynie to popatrz za Poliftowym Saabem 9-3 w kombi, trochę krótsze od vc kombi, płyta podłogowa ta sama i zawieszenie również. Występowały również silniki 1,9 Cdti w wersjach 180koni.
  11. Hołek

    Rozrzad w Z20NET

    a uszczelka dekla balansu i uszczelniacz wałka?
  12. Apropo, co się stało, że z tamtego rynku teraz VC? :>
  13. Hołek

    205/60/R16

    205/55/16 idealny rozmiar do VB
×