Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Maax

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Maax

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sanok
  • Zainteresowania
    różne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI (Y20DTH)

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czy zamykają i otwierają się wszystkie (6) zamki z kluczyka przez zamek? czy może któryś się nie zamyka/otwiera ?
  2. Jeśli działa otwieranie to pilot jest zsynchronizowany z centralką, podejrzewam, że styk (konektor) od zamykania w pilocie nie kontaktuje - może wystarczy przeczyścić, przelutować i będzie ok. Czy jest drugi kluczyk z pilotem? jeśli tak to proszę sprawdzić drugi pilot.
  3. obserwoj rygle w drzwiach w takiej sytuacji czy wszystkie pracują góra dół może to da Ci jakąś podpowiedź zostaje sprawdzenie zamka w tylnej klapie i od wlewu przy czym ten ostatni jest najmniej kłopotliwy.
  4. to nie kilkukrotne programowanie powoduje otwieranie i zamykanie a raczej to, zę któryś zamek sie nie zamyka lub nie otwiera i ta różnica powodować może ze centralka głupieje. Poprawne działanie wymaga by wszystkie zamki były otwarte lub zamknięte oczywiście przy automatycznym ich otwieraniu lub zamykaniu.
  5. Sprzedam VB 2,0 DTI z 2001 r.

  6. do tomi190183 Witaj na forum. Z uwagi, że jest to już leciwe auto, cierpi różne dolegliwości z tej racji. Słabym punktem jest min. instalacja elektryczna i od jej sprawdzenia należy zacząć, ja tak zrobiłem, zaizolowałem pęknięcia, zabezpieczyłem potencjalne miejsca zwarć (głównie w miejscach gdzie przewody pracują, tj w przejściach do drzwi a głównie do tylnej klapy - na 99,99% coś do izolowania się znajdzie), naprawiłem zamek tylnej klapy (mechanizm bębenka zaśniedział i nie dawał się obrócić). Nastawiałem się na kolejny etap prac, ale ku miłemu zaskoczeniu, po tych zabiegach centralny z kluczyka zaczął działać na wszystkich zamkach. Z pilota CZ też zadziałał po ponownej synchronizacji (autoryzacji) z komputerem i od tego czasu (odpukać) działa do dziś. Mam drugi kluczyk, ale bez pilota i też chciałem dołożyć drugi pilot, ale to wymaga już dopisania i rejestracji drugiego pilota w komputerze za pomocą odpowiedniego oprogramowania.
  7. Dzięki. Mam nadzieję, że nie za wiele różni się ten schemat od instalacji w mojej vectrze. Czeka mnie zagłębienie się w schemat i szukać usterki a przez kiepskiej jakości materiały jeśli chodzi o instalację elektryczną to sporo głupich usterek się pojawia z wiekiem no ale cóż to poprostu objawy SKS
  8. OK, ale dziękuję za szczere chęci. Może ktoś się znajdzie kto jest w posiadaniu schematu elektrycznego lub ma to w głowie i nakreśli na kolanie jak to jest połączone
  9. Dzięki za wyjaśnienie i naprowadzenie, będę tam tego szukał jak będę diagnozował centralkę. Wiele było na temat mikrostyczników przy masterze ale nie pamiętam czy jeśli oba są uszkodzone to c.z. nie będzie działać ani z klucza ani z pilota? chętnie zerknął bym na serwisówkę jaki jest układ elektryczny tego obwodu było by mi łatwiej szukać.
  10. nie, ale jest na środku deski pod przednią szybą, jeśli to jest to, to będzie chyba ciężko się tam dostać, mam nadzieję, że jest to sprawne a prościej będzie podać sygnał bezpośrednio centralce i sprawdzić czy zadziała.
  11. zastanawia mnie to, że podczas programowania zamki działają czy może podczas tego procesu centralka działa inaczej tzn bezwzględnie podaje sygnał zamknięcia i otwarcia a to świadczy o tym, że skoro zamki działają to kable są sprawne pozostaje do sprawdzenia obwód dodający sygnał przez klucz i obwód od pilota Gdzie znajduje się odbiornik sygnału z pilota?
  12. Jako nowy tutaj witam forumowiczów. Stałem się posiadaczem VB 2.0 DTI z 2001 r. i z uwagi na wiek auta mam kilka usterek do usunięcia, jedną z nich jest właśnie niedziałający c.zamek. Zamek nie działa ani z pilota ani z kluczyka, lecz gdy robię programowanie pilota to zamki reagują czyli zamknięcie i otwarcie więc są sprawne. Co może być zatem przyczyną, że nie reaguje na pilot i na klucz?
×
×
  • Create New...