Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Accoount

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Accoount

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki tematowi kolejna 2.8t jeździ jak trzeba. Fabrycznie jest wsadzony Pierbug. Uwaga w 2.0 jest inny na mniejszą średnicę przewodów(wg. mechanika). Wymiana trwa 3 minuty i można zrobić to bez narzędzi pod sklepem :) Nr OEM: 12787706 Pierburg: 7.28311.04.0 U mnie było tak: Przy ok 1500-1600obr lekkie poszarpywanie, ale nie zawsze Przy ok 3 tys obrotów i dynamicznym dodaniu gazu auto przyspieszało jakby miało z 30km więcej, ale przy 4 tys obrotów łapało przymulenie. Na trasie przy 4-4,5 tys obrotów auto się zaczynało dławić. Teraz wszys
  2. Kolego czy możesz zdobyć namiary skąd kumpel wziął nowy "kaloryfer" do łącznika? Robota wygląda super... Jak oryginał
  3. Dzięki. Na forum SAAB też mocno pierburga polecali. Kumpel ma od signumki ori zbędny więc jutro wleci na testy.. Na guziku sport tylko czułość przepustnicy się zmienia, czy łapie lekkiego overboosta? Może to wrażenie lepszej reakcji na przepustnicę, ale wydaje mi się że lepiej kręci na wyższych obrotach - pomimo zdupczonego zaworku.. Mam 169kw.
  4. Hej, Mam takie same objawy. Czasami opel zasuwa, a czasami pulsuje.. Na wolnych czasami zadrga, przy jednostajnych 1500-1700obr i potem z butem w podlodze. Przy 3/4 gazu lepiej idzie. Gdzie i za ile kupiłeś ten zawór? Masz może nr części? Znalazlem Vemo, Engitech i Pierburg. Chyba tylko Vemo ok? VEMO – V40-63-0060 Pozdrawiam
  5. Potencjometr wyczyściłem i przy próbie nastawy na wiele sposobów lipa. Zastanawia mnie jeszcze te "sprzęgiełko" tzn metalowa część czytająca naprawdę przy niewielkim użyciu siły potrafi obrócić się względem plastikowego trybiku. Spróbuję jeszcze to przytwierdzić w pozycji bazowej jednk z drugim na amen. Ruch max i tak blokuje metalowy ząbek po stronie bieżni potencjometru. Sprawdziłem też linki i nic nie ociera o pancerz. Dałem smarowidła na wszelki wypadek, ale to nie pomogło. Gdy klapie bardzo delikatnie pomagam się zamknąć to praktycznie za każdym razem jedzie do końca bez pr
  6. Sorry nie doczytałem ze masz HB a nie kombi, więc moja odpowiedź była błędna
  7. Przestawienie zdaje egzamjn na chwile. Na dniach rozbieram potencjometr i czyszcze. Skleje klejem na gorąco...
  8. Hej. Niestety też natrafiłem na problem z zamykaniem automatycznej klapy. Otwiera się OK, a przy zamykaniu w ok 1/3 wysokości odbija. Rozebrałem wczoraj cały mechanizm i jak dla mnie to problem na 99% siedzi w potencjometrze. Bardzo dziwna sprawa, że ten potencjometr ma tak jakby sprzęgiełko. Przy ustawianiu na pozycję czuć lekki opór, a później w zakresie swojej pracy kręci się lekko. Wydaje mi się, że właśnie te sprzęgiełko nie utrzymuje przy ruchu w dół w wysokich temperaturach pozycji bazowej lub po prostu styki się powycierały. U mnie wyłącznie przy zatrzaśnięciu się w
  9. Osuszacz wymieniłeś po zmianie chlodnicy klimy? Ciśnienie jest za wysokie... powinno byc z 7 - 8 bar. Czujnik cisnienia max moze odcinac sprezarke pomimo iz masz czynnik Moze byc jeszcze cos w samej sprezarce..
  10. Jak by ktoś miał problemy z zamaykającą się klapą nie pisze do mnie na PW już swoją rozgryzłem żadna regulacja potencjometru nic nie dała. za pierwszym razem to pomogo ostatnio to już cały mechanizm poszedł w mak i póki co udało mi się naprawić na jak długo nie wiem. Im więcej elektroniki tym więcej do psucia

     

    Jak załatwiłeś temat kolego?

    Pozdrawiam

  11. Zrób tak jak ja. Podaj z bluetooth zamiast na radio to na jakieś słuchawki, które masz do wywalenia. Jak będą takie same szumy jak na radiu, to co byą w radiu nie zrobił to i tak będzie badziewie. Weź to co ja za 42 zł. Aliexpress standard bez cła max 14 dni idzie do PL (na aledrogo to samo po 100-110 sprzedają). Pozdro
  12. Tak jak na foto się wgryzłem. Łatwo można odpiąć bluetooth konektorkami albo nawet całość w przyszłości wywalić i kabel tylko podizolowąć Niby mało prądu ciągnie, ale czasami auto stoi kilka dni a Łople to wrażliwce na punkcie aku, więc dmucham na zimne Wolę po zapłonie się sparować jak mam ochotę (i czas) na Aux
  13. Cd30 raczej ma inną płytkę (a na 100% rozkład pinów) W CD 30 aux jest pod bezpiecznikiem (złacze B ) a w CD 70 jest pod główną kostką (złącze A). Musiałbyś pytać kogoś w wątku CD 30.. Tomascor: Wziąłem z zapalniczki, ale nie lutowałem elementów R5 i R7 oraz R1 i R2 - posłuchałem Angoli w tej kwestii Pisali, że to ścieżki przedwzmacniacza, a sam bluetooth ma moduł dość silny (podłączałem słuchawki z urwanym mini Jackiem i ładnie grały). Dziwnych efektów akustycznych brak - gra jak z CD.
  14. Rezystor wymieniony na nówkę. Ścieżka była OK. Niedolutowany jednak był. Gra pięknie. Dzięki za fotorelację i ogrom pracy, porady. Jak coś kupiłem ten bluetooth, ale do wywalenia kostka dla cd 70 i zamontowanie pinów we właściwe miejsca. Bluetooth Uwaga: W internecie jest bardzo dużo schematów dla Blaupunkt oraz CD 30, które są wadliwe. Na fotce prawidłowy pinout dla CD 70 Navi Pozdro
×
×
  • Create New...
UP