Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Oslik

Forumowicz
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Oslik

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

  • Telefon
    508601796

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam wszystkich problem to spartaczony remont silnika sprawa jest już u adwokat jestem również po oględzinach biegłego sądowego okazało się że głowica wcale nie była robiona tylko była splanowana a zawory jak były wypalone tak zostawili oczywiście regulacji szklanek też nie zrobili a skasowali mnie 950 zł za robotę śmiech na sali jutro odbieram auto od mechanika po przekładce silnika wszystkie moje graty czyli koła zmiennych faz , rozrząd zostały wrzucone moje i zostały wymienione panewki korbowodowe. Jakby ktoś miał zamiar oddać auto do warsztatu KP ELEKTRO W Zabrzu to z całego serca odradzam oszuści i złodzieje zwodzili mnie przez 3 miesiące a silnik zarżniety na amen blok silnika do wyrzucenia bo takie rysy były porobione, pierścienie tłokowe były powyginane do gory kazdy na wszystkich cylindrach prawdopodobnie robil to ktos kto nie mial wiedzy na ten temat i gdyby nie mechanik z polecenia kolegi z forum to bym dalej się bujał od mechanika do mechanika który nic nie potrafi.
  2. Odgrzeję trochę temat ponieważ coś klekocze mi na ciepłym silniku jak przegazuje auto i schodzi z obrotów i słychać też jak się dodaje gazu dodam że na zimnym nic nie stuka.Jedynie wiadomo że po rozruchu 1-2 sec zaklekocze i do momentu aż się nie nagrzeję to nic nie stuka, nagrałem film jak to wygląda dodam że błędów nie pokazuje żadnych. Zamieniałem również zawory sterujące stronami ale nic to nie dało jeden zawór miał jakby roztopiony oring https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/LRXgeZU8nBIkiMsDjcJs5awSuO80x1 Koła były zmieniane przez poprzedniego właściciela więc są w miarę nowe czy jest mozliwość że już się rozlatuja ?
  3. Nie błąd już nie powraca i była uboga z tego co dobrze pamietam ale na razie to olewam tak jak pisałem po urlopie będę mierzyć te ciśnienie paliwa bo nie mierzyłem czy trzyma się ciśnienie bo manometr miałem zepsuty bo jeżeli trzyma to jest to coś innego niż pompa.
  4. Tutaj jeszcze wrzucę parametry z elma może coś to Wam powie https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/h_qlMWdP3KKcdmDcJcuo4nupXOeq9~ Po powrocie z urlopu będę mieć nowy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa bo ten który miałem nie działa więc jak wrócę to zmierze ciśnieniei zobaczę czy trzyma ciśnienie czy nie.
  5. Check się nie pali , filtr paliwa zmienialem z 3 tyg temu na nowy z bosha , jedyne błędy jakie były to p0170 reszta to błędy wymuszone np odpieciem przeplywki ale błędy wykasowałem elmem i już nie powracają i dziwne jest to że do momentu jak się jedzie na benzynie to szarpie a jak się auto nagrzeje i przełaczył na gaz to wszystko jak ręką odjął..
  6. Silnik 1.8 z18xer 140 konny
  7. Nagrałem filmiki jak to wygląda i tak jak na filmikach chodzi cały czas.
  8. Niestety dalej jest to samo czyli muli na z rana na benzynie po przełączeniu na gaz wszystko mija jak ręką odjął. Czy pompa jak chodzi powinna wydawać dzwiek syczenia jakby powietrze uciekało z koła ? Bo u mnie tak właśnie pompa chodzi i nie wiem czy może ten regulator nie puszcza ?
  9. https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/K5wp5VxVP1Uev7IGI1hysCKF_n_~yt Winowajca, pęknięty wężyk idący z pompy do pokrywy po uchyleniu pokrywy i przekreceniu zapłonu paliwo aż trysneło na fotel kierowcy. Dziękuję wszystkim za pomoc prawdopodobnie usterka usunięta.
  10. Znalazłem taka https://allegro.pl/pompa-paliwa-opel-vectra-c-lift-1-8-16v-wysylka-i5046802163.html Jak myślisz?
  11. Dzisiaj mierzyłem cisnienie paliwa to na załączonym silniku nabija tylko 2.5 Bara więc już nie wiem czy nie zamówić używki całego koszyka z pompa i regulatorem i wymienić bo to koszt 100 zł.
  12. Wężykow nie zmieniłem napewno , zawleczke dałem na 100 % jedynie ten wezyk może jest nieszczelny. Czy ktoś wie jak można sprawdzic czy regulator jest zepsuty ?
  13. Tak na tej listwe , po odkreceniu tego wentylka gumowego nic nie leci , powietrza nie słyszę jedynie jak podlaczam manometr do mierzenia cisnienia to jak wyłączam zapłon słychać jak cisnienie ucieka.
  14. Ten zaworek którym mierzy się cisnienie paliwa czy inny ? Jeżeli chodzi Ci o ten zaworek/wentyl to po odkreceniu gumowej nakrętki nawet jak auto jest zapalone nie leci w ogóle paliwo.
  15. Nie nie odpowietrzalem nic
×