Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Oslik

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Oslik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

  • Telefon
    508601796

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem rozwiązany okazało się że walnięty był termostat i korek wlewu płynu chłodniczego.
  2. Wychodzi ale czytałem że w silnikach 1.8 to norma , wchodziłem również w ukryte menu i od zimnego silnika patrzałem jak temp rośnie i rośnie do 96 stopni i później spada..
  3. Witam jestem ponad rok od wymiany silnika na inny , ostatnio zauważyłem że jest problem z dmuchawa w aucie czyli na niższych temp 17 , 18 , 19 stopni grzeje mocno dopiero jak dam na temp LO to zaczyna wiać zimne powietrze , druga sprawa to zauważyłem że pojawiają mi się bąbelki w płynie chłodniczym ale nie mam masła pod korkiem oleju ani na bagnecie i węże nie są twarde nie mam problemu z rozruchem auta ani z mocą auto nie kopci itd czy pierwszy i drugi problem mówi o tym że pada uszczelka pod głowicą czy może być inna przyczyna ?
  4. Witam jestem ponad rok od wymiany silnika na inny , ostatnio zauważyłem że jest problem z dmuchawa w aucie czyli na niższych temp 17 , 18 , 19 stopni grzeje mocno dopiero jak dam na temp LO to zaczyna wiać zimne powietrze , druga sprawa to zauważyłem że pojawiają mi się bąbelki w płynie chłodniczym ale nie mam masła pod korkiem oleju ani na bagnecie i węże nie są twarde nie mam problemu z rozruchem auta ani z mocą auto nie kopci itd czy pierwszy i drugi problem mówi o tym że pada uszczelka pod głowicą czy może być inna przyczyna ?
  5. Proszę o usunięcie dublujących się tematów ponieważ forum nie chciało mi się wczytać i nie wiem czemu tyle tematów się dodało.
  6. Tak jak w temacie od jakiegoś czasu występuje ocieranie tak jakby sucha guma o coś ocierała dzieje się to i przy skręcie w lewo i w prawo dodam że od paru dni lekko poszarpuje autem nie wiem czy to ma związek ze soba samochód Vectra C 1.8 z18xer benzyna.
  7. Ja byłem w takiej samej sytuacji po super remoncie głowicy i wymianie pierscieni na tłokach zaplaciłem prawie 4 tyś okazało sie że panowie mi tak głowice zrobili ze nic nie zrobili i założyli pierscienie nowe bez honowania gdyby nie kolega z forum ktory dał mi namiary na uczciwego mechanika który za przełozenie nowego motoru łacznie z moimi gratami skasował mnie 900 zł to bym sie bujał dalej z tym problemem. I ja nie odpuściłem i wziąłem prawnika i poszedłem do biegłego sądowego i rozbierali silnik cały przy nich co prawda za ekspertyze zapłaciłem 1300 zł ale powiedziałem że nie odpuszcz
  8. Panowie na dniach pewnie będę działać teraz żona do pracy jezdzi autem więc dam znać czy pomogło. Dzięki za porady i nie ma się o co spinać Panowie
  9. Tak jak w temacie kupiłem zestaw do renowacji lamp wszystko ładnie pięknie tylko że przez moje niedopatrzenie zostawiłem spływajacy podkład i teraz pytanie czy da sie czymś to zmyć? https://zapodaj.net/87e286e74db43.jpg.html
  10. Witam , mam pytanie czy mając dokładke zderzaka taka jak teraz idzie dokupić tylko dokładke na dwie rury czy trzeba kupić cały zderzak ? Bo chciałbym zrobić podwójny wydech. https://zapodaj.net/5420f969e4893.jpg.html https://zapodaj.net/0d4b61feb0c0a.jpg.html
  11. Witam wszystkich problem to spartaczony remont silnika sprawa jest już u adwokat jestem również po oględzinach biegłego sądowego okazało się że głowica wcale nie była robiona tylko była splanowana a zawory jak były wypalone tak zostawili oczywiście regulacji szklanek też nie zrobili a skasowali mnie 950 zł za robotę śmiech na sali jutro odbieram auto od mechanika po przekładce silnika wszystkie moje graty czyli koła zmiennych faz , rozrząd zostały wrzucone moje i zostały wymienione panewki korbowodowe. Jakby ktoś miał zamiar oddać auto do warsztatu KP ELEKTRO W Zabrzu to z całego serca odradza
  12. Odgrzeję trochę temat ponieważ coś klekocze mi na ciepłym silniku jak przegazuje auto i schodzi z obrotów i słychać też jak się dodaje gazu dodam że na zimnym nic nie stuka.Jedynie wiadomo że po rozruchu 1-2 sec zaklekocze i do momentu aż się nie nagrzeję to nic nie stuka, nagrałem film jak to wygląda dodam że błędów nie pokazuje żadnych. Zamieniałem również zawory sterujące stronami ale nic to nie dało jeden zawór miał jakby roztopiony oring https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/LRXgeZU8nBIkiMsDjcJs5awSuO80x1 Koła były zmieniane przez poprzedniego właściciela więc są
  13. Nie błąd już nie powraca i była uboga z tego co dobrze pamietam ale na razie to olewam tak jak pisałem po urlopie będę mierzyć te ciśnienie paliwa bo nie mierzyłem czy trzyma się ciśnienie bo manometr miałem zepsuty bo jeżeli trzyma to jest to coś innego niż pompa.
  14. Tutaj jeszcze wrzucę parametry z elma może coś to Wam powie https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/h_qlMWdP3KKcdmDcJcuo4nupXOeq9~ Po powrocie z urlopu będę mieć nowy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa bo ten który miałem nie działa więc jak wrócę to zmierze ciśnieniei zobaczę czy trzyma ciśnienie czy nie.
  15. Check się nie pali , filtr paliwa zmienialem z 3 tyg temu na nowy z bosha , jedyne błędy jakie były to p0170 reszta to błędy wymuszone np odpieciem przeplywki ale błędy wykasowałem elmem i już nie powracają i dziwne jest to że do momentu jak się jedzie na benzynie to szarpie a jak się auto nagrzeje i przełaczył na gaz to wszystko jak ręką odjął..
×
×
  • Create New...
UP