Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fitness

Klubowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About fitness

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żywiec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1214
  • Auto
    Opel Vectra C Hatchback Z18XER+LPG
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

250 profile views
  1. Skąd jesteś chętnie bym do Ciebie na sprawdzenie podjechał bo u mnie w okolicy same konowały .. samochód ma 180 tys od 10 tys na lpg wypadało by sprawdzić co tam w środku lpg mam nadzieję że dobrze ogarnięte znalazłem najlepiej oceniany warsztat na Śląsku z lpg forum więc pewno dobrze wszystko ustawione Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. Sprawdź w okolicach filtra oleju czy tam się poci ja tak miałem zasyfione miske i resztę przy chłodniczce oleju
  3. Siema ja mam tak zrobione zasilanie z zapalniczki
  4. Kolego czekam co z tematem u mnie jest to samo na zimnym silniku jak się rozgrzeje jest ok podejrzewam pasek od osprzętu
  5. Witam jakie sprężyny zakupić do Vectra C polift hatchback z18xer żeby siadło tak ok 35 mm ew jak XJ2 i tutaj jescze pytanie czy można taki zestaw założyć do fabrycznych amorków Prosił bym o jakies nr albo coś żeby w sklepie kupić \
  6. Ale tak szczerze moja żona ma chevroleta sparka ( to taki matiz tylko z bajerami :D ) i robi rocznie 4 tys kilometrów silnik już od kilku lat zalewany elfem 5w30 i jest ok przy takich przebiegach to ważne żeby go tylko co roku wymienić a po co przepłacać
  7. hahah to już lepiej Orlena ze stacji beznynowej
  8. Jak zakupiłem swojego z18xer to był po wymianie oleju może 4 tys przejechane olej gm 5w30 zrobiłem 1000 km kzf tak tłukły ze masakra na zimnym zrobiłem 2x płukanie zalałem motul 5w30 silnik jak nowy teraz juz 3 wymiana oleju i zawsze przed wymianą płukanka ale to przy tym typie silnika podobno normalne ze trzeba go płukać samochód nalotu 170 tys, Mój tato ma vc od nowości ze salonu ten sam silnik ma przelatane 85 tys :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D i kzf tak mu wala ze szok musze mu wypłukać
  9. Benzyna dobra ? filtr paliwa wymieniałes ?
  10. Siema ja mam takie dość nietypowe pytanie , może być tak żę jest instalacja pod przyciski do reca podciągnięte a w kostkach pod fotelem nie ? pozdrawiam
  11. Siema uszczelki wymieniłem sam z kuzynem a co do zakupu to zamowilem w sklepie z częściami Ori opla nie trzeba było jechać do serwisu opla robiłem według instrukcji tyle że nie odkręciłem wentylatorów tylko popuscilem sprężarkę klimy. Jak coś podaj maila na priv to ci wyślę nr usczelek Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
  12. Ja też już po wymianie drugiej usczelek w chlodnicy oleju kupiłem na allegro uszczelki za 160 niby oryginał i po miesiącu od wymiany jak zaczęło lać to zanim dojechałem do domu to 1 litr oleju wywaliło uszczelki tak stwardły że szok Teraz zamówiłem Ori gm za 300 zł zobaczymy co będzie. Przez to wszystko teraz co drugi dzień kładę się pod auto i sprawdzam czy wszystko ok heh pozdrawiam Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
  13. To co panowie z tą płukanka ?? Z tym że uszczelki wydmucha bujda mechanika czy nie?? Bo chce z gm przejść na mobila ale chcę przy każdej wymianie robić tak jak w pierwszym poście czyli płukanka przed każdą wymiana Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP